weet iemand mss of het mogelijk is archievements te deleten? Zo heb ik net een trial demo gedownload van een xbox arcade game.. en nu staat die met 0 punten tussen mijn archievement lijst. terwijl ik die game al gedelete heb omdat ie klote was. Kan ik nu niet die game info uit mijn archievements deleten? (en ik heb ook oblivion, heb ik maar 1 uur gespeeld.. maar toch 2 archievements van.. kan ik die ook niet deleten??)
Nee je kan geen achievements deleten, hier zijn egt al heel veel topics over geweest...meestal gevolgd door dergelijke reacties zoals die van heil Maar goed kan je niet deleten, vind het zelf ook wel vervelend...
Bedankt voor je reactie, Je snapt wat ik bedoel Balen dat het niet kan, mjaaa.. t zijn ''maar'' archievements AHEM... damn verslavend die dingen te sparen en verzamelen
maar het is toch ook niet belangrijk om dat weg te halen hoe meer gg je hebt hoe cooler ofzo ( ik vind persoonlijk niet maarja) maar dit topic kan wel dicht voordat nog meer mensen zo offtopic als mij reageren
Naja ik vind het gaar dat mijn gamercard heel onoverzichtelijk wordt door die arcade spellen, soms ook als je games wil comparen moet je eerst door tig arcades heen om bij het goede spel te komen. Miss komt er ooit nog een patch voor, wil eerst nog een private chat met meer dan 1 persoon...
Helemaal mee eens. Ik snap zowiezo niet waarom het er tussenstaat..ik bedoel, als je bijv. een demo van GRAW 2 speelt staat die game toch ook niet opeens op je gamercard,,,
Deleten van achievements is niet mogelijk. Je kan een nieuw account (silver) aanmaken om deze trial games te testen. overige korte vragen (waar geen discussie over mogelijk is) kan je het beste hier vragen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3