[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ezzy FM bedoel je..? :+ Er is tog geen easy FM?

    Moet het spel egt weer gaan spelen :x
     
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of dit zo is?Is niet zo veel moeite denk ik :)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is ook niet zoveel moeite om ff langer dan een uurtje te wachten op een antwoord ;):+
    Heb zelf geen BOR gespeeld maar deze schijnt best lastig te zijn, je moet gewoon die auto tot level 4 krijgen, werkt tog ook met lvls 1,2,3 enzo die gamemode? Lijkt me gewoon duidelijk wat er staat...
     
  4. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0

    tja als het echt duidelijk was zou ik het niet vragen ik snap gewoon sommige zinnen niet.Dus daarom vroeg ik het hier.Maar weet het ieder geval
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok maar matrix had er ook al antwoord op gegeven:

    Speel de gamemode Blinged Out Ride, beetje vage regels. Maar het wijst zich vanzelf uit. Je moet geld verzamelen om je auto the pimpen en dat kan in 4 stappen (4 levels). Dat moet je 50 keer bereiken in totaal. :+

    ik moet nog steeds 1 co-op lvl doen met die doosjes maar vind co-op in deze game egt uber gaar iemand nog een tip hiervoor? Eerst vianden neerknalle en terug om die doosjes te halen werkte nie egt want ze spawnden weer...
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel allemaal
     
  7. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vond die 100 headshots noujuist de makkelijkste, maar ik ga ook bijna altijd voor de sniper:D
     
  8. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar kan je de co-op levels doen?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als die vragen die je stelt zijn al meerdere keren beantwoord omdat je ze al eerder hebt gesteld :confused: lees jij de reacties wel op je post?..

    Matrix: Spreken eigenlijk voor zich, al heb ik geen ervaring met co-op. Je kunt als je via Live speelt uitzoeken welke gamemode je wilt spelen. Een daarvan is co-op en je moet de genoemde levels op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen.
     
  10. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    (ik ben er een tijd niet opgeweest)en kon de topic niet meer terug vinden.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  11. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat deze vraag al is gesteld maarh eeft iemand een goede faq/walkthrough voor de Tags en Cd
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb destijds een heel gaar kaartje gebruikt maar die site is idd erg duidelijk. Je kan trouwens op de cd klikken om echt precies te zien waar die ligt.
    Op mijn kaartje klopte 1 cd niet waardoor ik een beetje stuk liep =(
    Maja had tog 40 cd's zelf gevonden maar allemaal is haast onmogelijk dus een kaartje heb je wel nodig :)
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben meer avn jullie dit als je 4 of 5 politie sterren heb en het is druk op je beeld dat alles vertraagd lijkt te gaan?
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt alles vloeiend, al verdwijnen er soms auto en mensen.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb nooit framedrop maar veel anderen wel. soms is idd mijn auto ff weg maar dat is zeldzaam...
     
  17. nieklucas210780

    nieklucas210780 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    help??

    hoe kan ik in godsnaam een eerste missie spelen, ik ben al 2 dagen bezig om activities te zoeken, ik heb er nu een gedaan - hostage - maar wat moet ik nog meer doen in het begin om respect te krijgen om een missie te doen, ik zie wel een groene stippellijn waar ik naartoe moet maar als ik bij de groene punt kom is daar niks, ja volgens mij is er niks maar dat zal dus wel niet, wat moet ik doen?
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die groene stippellijn heb je zelf neergezet door op a te drukken op de map. Heb je nou nog helemaal geen missies gedaan? Je moet naar een paars icoontje rechts midden op de map, dat is voor de main missie. In het begin heb je nog niet echt super veel respect nodig. Je kan ook naar je map gaan en dan ervoor kiezen dat je alleen de missies weer geeft of alleen de activities, hierdoor wordt het wat duidelijker.
     
  19. nieklucas210780

    nieklucas210780 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, nee ik heb inderdaad nog geen enkele missie gespeeld en ik snap er gewoon helemaal niks van hoe alles wertk, ik zal t in ieder geval proberen wat je zegt.
     
  20. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nou de bedoeling dat ik de laatste missie tegen de carnales moet doen, maar het icoontje voor los carnales is weg! word ik gebeld ofzo? want die andere 2 staan er wel gewoon op ( rollerz en vice kings)
     

Deel Deze Pagina