Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo bekend met de termen van PGR 3, maar playtime is gewoon een soort quickmatch zoeken of Optimatch en gewoon racen voor de lol? :confused:

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, kijk. Je kan via Playtime gewoon reacen, dat is zonder Ranking enzo. En via Career --> Onine Career kom je bij Ranked Matches, denk ik. Want ik heb ook nog nooit Ranked gespeeld. Boeit me ook niet zoveel, ben toch niet erg goed. Speel 't ook niet regelmatig om er echt goed in te worden.
    Je mag mij wel toevoegen, als jij dan een Invite stuurt kom ik wel.

3. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Okee man, is goed. Maar dat duurt nog wel even voordat ik het spel heb, helaas =( Wil hem al 2 weken hebben, maarja

Hahaha ik hoop het man :p, Ik zal proberen te onthouden om je toe te voegen, ik speel af en toe nog Halo 2.

Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Maakt niks uit. Over twee weken leef ik (waarschijnlijk) nog. :b:

5. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hier iemand toevallig wanneer PGR3 een classic wordt? Want ik wil hem zooooooooooooo ontzettend graag spelen en ik wacht inmiddels al 3 weken en ik vraag me af hoeveel weken ik nog moet wachten? Ik heb geen geduld meer :mad:

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ie dat al was maar blijkbaar nog niet. Je kunt 'm toch ook 'gewoon' nu kopen? Of tweedehands misschien.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom wachten op de classic? Volgens mij is de adviesprijs al gewoon €30 (en misschien nog wel minder)

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bij FRS op het station in Den Bosch istie nog steeds 64,99 euro...

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie het inderdaad. Maar bij zuiderpark-computers is ie €28 nieuw. Staat wel onder aanbiedingen, dus wees er snel bi

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zijn er trouwens nog mensen die actief meedoen aan de Competitie op XboxLive? Ik kwaficeer met wel telkens maar ben te lui om te racen op die avond 8).

11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik speel pgr3 niet zo intensief meer als een tijd terug dus nee geen plaatsing voor toernooien, maar ik wil een nieuwe racegame!

12. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is PGR grafisch beter of minder dan TDU?

13. JeePee

JeePee Guest

Jongens, ik heb ff vrijwilligers nodig!

Ik ben bezig met het maken van een DRC montage en daar heb ik ff 7 mensen voor nodig. Maakt niet uit wie, als je maar PGR3 hebt. Dan moeten we ff één race doen op de Behemoth, Cat & Mouse, 1 lap. Twee mensen moeten hoeven dan niks te doen. Die kunnen gewoon stilstaan bij de start, maar ik heb wel twee mensen nodig die dat ff willen doen (Cat & Mouse is nodig omdat daar de stilstaande auto's niet onzichtbaar worden. Bij C&M moeten er 2 cats zijn, maar omdat dat E-klasse auto's zijn hoeven ze niet te racen, want ik wil alleen de A-klasse auto's op film hebben) Als jullie zondag avond rond een uur of 8 kunnen racen moet je het ff zeggen. Instructies krijg je wel in de lobby :) Je gamertag zal in de aftiteling van de montage komen te staan :cool: :+

PGR3 is iets mooier.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    zeg maar wanneer.

15. JeePee

JeePee Guest

Zondag avond rond een uur of 8.

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja JP, lul:'-( . Al die weken doe je er niks aan. Maar nu mijn xbox kaput is begin je weer hoor, nouuuuu ik heb alweer genoeg gezien. Het is alweer duidelijk JP :+

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Race dan niet dan heb ik ook een plaatsje meer kans op die plek. Ik wil echt ooit qualificeren het lukt nooit. Maar ik speel PGR3 ook nooit meer dus ben niet in vorm. Niet dat ik goed ben als ik wel in vorm ben ofzo hoor mja..

Gaan de Tournaments nog door als Forza er is? Hoop het wel dan heb ik misschien wel een kansje. Als al die freaks forza spelen dat ik dan stiekem qualificeer :)

18. JeePee

JeePee Guest

Haha :+
    Maar nu zit ik vast jonge. Zonder die 'start' kan ik niet verder. Als je 360 weer terug is kunnen we nog wel ff mooie gevechten houden, but I need that start!

Dus mensen, zondag avond 20:00 uur... wie kan?

19. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook naar het repair center, sinds maandag al onderweg naar Duitsland. Anders had ik ook wel even meegeraced.

Maar je vroeg wie er mee deed dus onnuttige post van mij

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Al vaak plek 65 geworden dan :eek:. Ik vind het gewoon leuk om te kwalificeren, maar de race zijn altijd toch beuken dus :eek:

En ik ben er ook wel :cool:. Vorige keer ging de montage niet door :mad:

Ietsje beter vind ik, maar PGR3 is dan ook ''kleiner''

Edit Zonet een zieke race gehad 1 op 1 tegen TzZ Rich met de E klasse. Nog voor de laatste dag zaten we in mekaar en dat 5 laps _O_. Ik maakte uiteindelijk de laatste bocht te geniaal en pwnede hem daarmee :D

Laatst bewerkt: 9 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina