Nieuwe clan, nieuwe toekomst, nieuwe ervaringen. Perfect Legends is clan die zich (voorlopig) alleen bezig houdt met Gears of War. De clan is opgericht met als doel een team samenstellen van spelers uit alleen de hogere klasse van het spel. Wij eisen skill, teamplay, en uiteraard, fun. Denk jij dat je wat kan beteken voor deze clan, en de clan voor jou? Surf dan even naar onze website, en laat een berichtje achter. :b: Ik ga verder geen toelatingseisen vermelden hier, die komen wel weer als je ons benaderd. Website: www.perfect-legends.nl (net paar uur online) email: leroy@perfect-legends.nl Gamertag: xInf1nitYx of LegenD Gsus Tot zover dit bericht, bedankt voor je tijd, en hopelijk tot ziens
Eh Inf1nity leuk man dat je nu zelf een clan opstart, hoop dat het een succes wordt en dat we elkaar miss nog eens treffen. Best of luck!
vet relax infinity! ik had niet gedacht dat je het zo aan zou pakken maar een mooie clannaam en een (misschien ietswat grote) mooi tag! ik heb al het een en ander gehoord van je team, dus dat zit allemaal ook wel goed, dacht ik zo maar wat is je nieuwe gamertag nu LegenD Infinity past ook maar NET ..
Haha ik weet, leuk van al die positieve reacties btw We zulle elkaar nog genoeg tegenkomen op GoW :b:
Jazeker maar gaan jullie je namen ook echt veranderen want ik vind LegenD op zich wel een vette tag(wat lang maar echt vet!). Zal misschien eens langskomen op jullie forum, lijkt me gezellig.
Jup, iedereen moet zn gamertag aanpasse, staat wel zo netjes. Nou denken jullie natuurlijjk, waarom doe ik het zelf dan niet? Ik w8 nog ff tot ik de Halo 3 beta code binneheb, en dan zal ik hem zo snel mogelijk verandere, aangezien je de code krijgt op gamertag
Zo hoe bedoel je onnodig reactie plaatsen. Hahahaha . Ik ga zo lekker in de sneeuw naar jeweet wel toe \o/. Je weet wel niet die ene die te koop is, maar die andere.
Eerste war was een succes. Net ff gewonne van GoC met 3-0 (15-3 in rounds) En dat nog met een trial member, omdat Gsus weer niet kon
Moet je een try-out doen bij jullie ofzo? Ik heb wel interesse, ben de laffe kettingzagers bij player matches wel een beetje zat.
JKI, dan moet je ff een berichtje op onze site gooien, bij "join" Moet ff kijken wat op ons pad komt, we zijn al wel weer uitgedaagt voor een friendly 2on2 \o/
Laat me raden Toomzor en veedix ik heb hun gevraagd om LegenDs te joinen want hun waren best goed eigenlijk