Def Jam 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberto, 20 aug 2005.

1. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ga straks ff checken maar het schijnt dus behoorlijk tegen te vallen...
    is ie met 2 players te spelen trouwens??

2. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is met 2 spelers te spelen. Vind hem helaas niet zo dope eigenlijk, ik denk dat er geen variatie meer is, want er zijn geen blazin moves. Dus elke vechter zal moeten 'scratchen' waardoor je steeds dezelfde ontploffingen zal zien. Ook is het tempo heel laag, je kan niet eens rennen volgens mij. Alleen dom naar voren en achter rollen. Veel minder gewelddadig als het vorige deel, het spel moet het echt van die ontploffingen hebben en de bewegende achtergronden. Al met al niet zo dope spel/demo, maar ik zal wel eerst ff een paar reviews afwachten.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ze alles zo drastisch veranderd hebben:'-( khad tog liever een next gen ffny gezien, niet heel slecht maar verre van fantastisch

4. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan in het echte spel denk ik ook iemand finishen met een takedown..
    alleen ik kan met big boi niet schoppen alleen trappen :confused:

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil als ik mag vragen? :p

6. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand pakt met de rechterstick, kan je met die pijltjes (dus niet die 2 analoge sticks) wat moves uitvoeren. Piledriver onder andere, maar ja is niet zo speciaal.

7. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door Fritske23
    je kan in het echte spel denk ik ook iemand finishen met een takedown..
    alleen ik kan met big boi niet schoppen alleen trappen

wat is het verschil als ik mag vragen? :p

Ik bedoel natuurlijk dat je alleen maar kan slaan met big boi en niet kan trappen/schoppen..ofwel?

8. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen.. wat is dit voor bizar slecht spel gast :eek:
    Sloom, lelijke achtergrond.. :confused:
    Echt heel vaag, want NY was wel goed.

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb het net ook gespeeld en vind het echt 100% niks. Het gaat veel te langzaam en ik mis de blazin moves gewoon. Vooral het feit dat big boy alleen maar kan slaan ergert mij. Is die gast te dik om zijn benen op te tillen ofzo?:confused: Ook de ontploffingen en de scheve achtergronden vind ik nix. Gooi ik 2 keer T.I. tegen die auto aan is die auto opeens zo scheef als het maar kan (Voorkan, midden en achterkant staan bijna los van elkaar). Ik vind het echt zonde wat ze met de game hebben gedaan aangezien Def Jam: Fight For New York wel heel goed was op de ps2.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vanavond de demo maar eens downloaden. Ik ben erg benieuwd. Het vorige deel was wel erg leuk qua vechtstijl. :thumbs:

11. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t wel leuk..
    en schoppen kan je wel, met de rechterstick naar beneden :)

12. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een klote spel

ik snap niet hoe ze hem zo hebben kunnen maken

def jam NY heb ik echt maanden gespeeld (vond het geweldig)

deze ga ik niet een kopen :p miss als ik hem kan ruilen maar dan staat die ok nie boven aan me lijstje :p

13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm de demo is egt kort... als hij iets langer was geweest was hij een stuk leuker denk ik... nu kan je niet zo heel veel.

gameplay is inderdaad vrij langzaam maar dat heb je deels wel zelf in de hand, voor de rest ook jammer dat blazin moves eruit zijn.. maar toch heeft het wel iets :)

*gaat de demo nog maar weer een x spelen

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ben het met iedereen hier eens...
    De Demo is nu niet De Demo waarvan je denkt...
    "WoW, laat ik de Full Game straks ook maar meteen halen!"

Vind het persoonlijk niets aan, maar heb het eerste deel dan ook niet gespeeld.

15. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb de demo nu een aantal keer gespeeld en vind hem tog wel vet worden nu... word er beter in en de gameplay word al sneller.. ben benieuwd naar het volledige spel :) denk dat ik hem wel ga halen

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nja, dat bedoel ik dus, df:ffny was zo dat als je nu was meteen in kon stappen en na 3 potjes de smaak al te pakken had, ik durf te wedden dat deze qua multiplayer fun (met zijn vieren op de bank) veel minder leuk word, en dat vind ik zo verschrikkelijk jammer!

17. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deel 1 zelfs doper dan dit deel, jammer dat ze het zo hebben weten op te fokken.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nja, tis wel lache maar het is een heel ander spel geworden, het is nu eerder een sci-fi/muziek/vechtspel geworden, want de rappers zijn bizar sterk 8)
    maar ik vind het echt jammer dat het niet gewoon straatvechten meer is! ik hoop dat ze bij het volgende deel wel die kant op gaan, anders vind ik het echt zonde van de serie :'-(

19. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer, vond het altijd heel vet met die worstelachtige vechtstijl. Dit is veel te traag en de omgevingen zijn echt belachelijk. Scheelt me weer €60,-

20. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm erg lompe demo... maar het is niet zown slechte game tog alleen die demo is super kort..
    De game ga ik gwn hale:)

Deel Deze Pagina