Battlestations Midway

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 20 jan 2007.

1. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas nog niet gevonden. Saveplay in A'dam Noord krijgt 'm morgen binnen.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm vrijdag binnen, de winkel waar ik 'm haal heeft 'm ook op 9 februari staan. Heb 'm dan zo ie zo!

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    morgen eventjes bij de MM kijken die hebben spellen altijd een dag van te voren...\o/

4. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij zowel: MM, Bart Smit, als FRS in Rdam alexander zeggen ze het spel niet ik het bestand te hebben en ze kunnen me dus niet vertellen wanneer het binnen komt. lekker is dat:{

5. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    vandaag is de dag... hopelijk. Hunt for them my monkeys, fly, FLY! :+

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De gozer die in de Music Store staat waar ik 'm ga halen, keek in 't stysteem en daar staat ie op de 9e. Omdat ik een bestelling geplaatst heb kan ik 't spel zeker morgen gaan kopen. Dus niet de 23e, gewoon de 93. 23 Januari was volgens mij voor de US.

7. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt me dit spel tegen vooral met de schepen traag.....:'-(

8. RomeoSquare

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet realistisch. Kweenie of jij wel eens een schip van meer dan 100 meter gevaren hebt (ik wel), maar dat gaat ook niet al te snel de bocht in. Dat het dus tegenvalt heeft meer met jouw verwachtingen te maken. Het is iig geen shooter.

Ik ga zo even kijken bij de locale gameshop of de post al binnen is. Vanavond hopelijk de naval academy nog maar eens doorlopen.

<uurtje later>

Ja hoor, voor diegene omgeving Amsterdam die vanavond nog willen spelen. Savegames te amsterdam noord heeft 'm gewoon in de schappen.

Vanavond spelen, morgen post ik mijn eerste ervaringen...

Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  9. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij lekker tot de 23 ste wachten ik liep er vanmiddag tegen aan bij frs in leiden:lol:
    Game on!_0/

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ik in utrecht maar 1 FRS heeft hem, heel vreemd

11. RomeoSquare

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste indruk:

Battlestations Midway is in eerste instantie een strategisch spel en geen actie spel. Al lijkt dat wel zo bij de eerste missies in de campaign. Vliegtuigen uit de lucht schieten met een patrouilleboot en zelf in een vliegtuig wraak nemen na de aanval op Pearl Harbour. Allereerst moet je echter de tutorial door. Ik vond het niet zo vervelend als veel reviews het doen voorkomen, maar je bent er wel al snel 1,5 uur mee zoet. Dan heb je echter niet alleen de besturing van de verschillende eenheden onder de knie, maar ben je ook op de hoogte van bijvoorbeeld het werken met formaties en werken met de taktische kaart. Gedurende de campaign zul je steeds meer tijd op de taktische kaart doorbrengen als je meer eenheden onder je controle krijgt. Punten (en achievements) scoren doe je echter pas als je zelf de controle van een van je eenheden op je neemt. Grafisch stelt het spel me zeker niet teleur. Juist bij dit soort spelen is het belangrijk dat de framerate hoog blijft, ook als er veel eenheden te zien zijn. De vliegtuigen zien er erg goed uit, de schepen zijn ietsje simpeler maar zeker nog goed. De lucht is de mooiste die ik ooit in een spel heb gezien. Na het uitspelen van de campaign mode en de diverse challenges (die behoorlijk pittig zijn heb ik gehoord) zal ik nog lang zoet zijn met de multiplayer.

Ben je alleen liefhebber van snelle actiegames dan kun je dit spel het best links laten liggen. Maar de strategen onder ons, die ook niet vies zijn van een portie actie, die kunnen hun hart ophalen. Het eerste in zijn soort op de 360. Hopenlijk volgen er meer van dit soort games.

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    zijn het nu echt zo weinig missies als er word aangegeven in het menu?
    Dat is wel weer jammer. |:-

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm dinsdag pas... had ik 'm besteld heeft ie alleen de PC-versie binnen gekregen. Ik had echt zo iets van: DAMN! Niet dat 't zo'n ramp is, maar straks zit ik met school en had graag in 't weekend gespeeld.

@Shortbull, ik had juist gehoord dat er redelijk veel missies inzitten. Misschien denk jij dat 't alleen de Campaings zijn ofzo? Ik weet niet hé! 8)

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    als ik het zo zie zijn het 10 missies.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke. Maar misschien zijn de missies redelijk lang of zeer pittig en dat je er meerdere malen over moet doen. En misschien speel je er nog wel vrij. En trouwens, 10 missies of niet, Live is toch veel leuker! 8)

16. RomeoSquare

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bestaat de campaign uit 12 missies en heb je daarnaast 10 challenges. Dus je bent wel even zoet voor je dat uitgespeeld hebt.

17. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    idd, er zijn ook challenges. (had ik niet gezien) 15 bijelkaar + 11 missies. voorlopig genoeg dus ;)

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb de pcdemo gespeeld en ik ben enthousiast! Een beetje met duikboten oorlogen maken, waar vind je dat nu nog? Ik mis alleen wel de tutorial dus ik ben heel vaak heel hard van de oceaan weggeblazen :) maar dat ziet er zo mooi uit, erg leuk! (mijn pc kan nét midway aan, zonder alle toeters en bellen aan dus neem aan dat op 360 het er mooier uitziet...screens iig wel!)...

..en ja jongens, die Xbox360 ga ik binnenkort halen, ik wacht even de maand maart af (nieuwe Xbox? stillere DVDdrive?pricedrop?) en dan ga ik ook mee naar de next gen!

19. Onliner

Onliner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het 100% met je eens,echt een geweldig spel.
    Jammer dat de single player erg kort is.Ik heb er een weekend over gedaan.Nu de challenge mode nog en daarna Multiplayer.:)

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  20. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de challenge mode dan.
    thnx.

Deel Deze Pagina