Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Eindelijk weer wat nieuws :) Zelfs nieuwe screenshots! Hopelijk vanavond meer (bewegend) materiaal, bij de weekly update.
    Een een mc12

     
  2. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er goed uit_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Bewegend matriaal ??? is het er al weer???

    Grtzzz Jesse
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nope, nog geen nieuw bewegend materiaal. Maar er zou deze week iets speciaal bekend gemaakt/geshowed worden, volgens mensen die connecties hebben met de makers van FM2. Blijft natuurlijk speculeren maar ik houd hoop :)

    Edit:/
    Screens schijnen niet van de final build te komen :) Hopelijk poetsen ze de kleurverschillen van de MC12 nog wat op.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Das gewoon photomode. Die kleuren zijn zelf zo 'warm' gemaakt. Maarja, 't ziet er goed uit, maar ik wel gewoon ingame beelden zien (geen photomode)
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt natuurlijk :) Maar ook GTHD wordt op deze manier geshowed, net als elke game ;) Maar dan vind ik GTHD nog altijd mooier dan FM2 voor zover ik wat gezien heb. Maar echte ingeame beelden zeggen natuurlijk het meest :)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Van GTHD worden meestal replays getoond. Dat is niet pre-renderd. Deze pics van Forza wel. Kijk naar PGR3, de game zelf heeft 2x AA en in photomode 16x. Bij wijze van spreken kan Forza 2 dus een pixelteller zijn :9 Maargoed, ik wacht wel op de eerste beelden (al zie ik liever wat dingen van GTR verschijnen)
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet dr goed uit...hopelijk hebben ze de carlist niet ingekort!
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nog lang wachten voor forza2! dikke 3 maanden nog... dammit!

    GTR ziet er trouwens ook érg bruut uit! Waar blijft t 1e formule 1 spel!?

    En over de auto's van forza2... tuurlijke maakt t wel uit of er 300 of 200 auto's inzitten.. want bij de download car packs zitten altijd minimaal 1 auto die mensen persé willen (zoals bij TDU de porsche!) Dan is t best zuur als je denkt lekker met een rx7 te kunnen rijden en dan vervolgens moet je er xxxmicrosoft points voor neertellen.

    Hoop wel dat t minder afgestraft wordt als je een keer t gras raakt in deze versie én de graphics waren in deel 1 niet echt super te noemen...
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb het natuurlijk over de "screenshots" die ook van GTHD beschikbaar zijn :) Ook ik heb replay's gezien (o.a. driftende eve's en celica's) van GTHD, en ook daar ziet het er weer beter uit dan "in-game". Dat heeft elke game, en blijft elke game houden.
    En met dit soort promotiemateriaal, laat iederen natuurlijk het mooist mogelijk zien ;)
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De graphics waren echt wel top hoor op de xbox...misschien dat je de framerate bedoeld...die was wel dramatisch namelijk. En als ze voor deel 2 ook van die carpacks later uit gaan brengen en ik daar ms points voor moet kopen koop ik wel de special edition. Ze moeten ook eens aan de mensen denken die niet on-line gaan met de 360.
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Damn right you are, hoewel ik vaak wel online ga ben ik het wel erg met je eens! :b:
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik stond versteld van de graphics van Forza zeg. Ik had PGR3 eerder en speelde daarna Forza op de 360 en ik moet zeggen dat Forza niet veel onder doet voor PGR3. Al speel ik wel op een klein 37cm. TV'tje.
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de kleurovergang bij de MC12 is echt lelijk, dat lijkt wel xbox 1 kwaliteit.=( niet dat je daar naar kijkt als je aan het racen bent maar toch ;)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Speel maar eens op een HDTV dan. Wereld van verschil.
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij betreft ziet het er al lekker uit, zeker met 60fps moet dit toch echt wel een lekkere game worden, heb ik het niet eens over het customizen en de schade die er kan komen \o/
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik wacht nog altijd met smart op de 1e duidelijke ingame beelden. Ondanks dat screens mooi zijn, zijn ze niet echt betrouwbaar.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En we hebben een blogje. Kunnen we mooi het laatste nieuws in de peiling houden :)

    Wist niet dat ik de post hierboven ook had :) Anders wel de edit gebruikt.
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor iedereen met een stuurtje MET Force Feedback is hier
    eem erg diepgaand artikel te lezen over hoe men FF in Forza 2 wil programmeren :9

    edit: m ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  19. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er mooi uit 2 schermen ik denk 3 aan de linkerkant ook nog 1...
    [​IMG]

    Grtzzz Jesse
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    De DriveFX komt niet in het verhaal voor. Ze zeggen alleen dat het Madcatz wheel slechter is dan die van Microsoft, maar over de grote concurrent van het MS wheel wordt niet gesproken :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina