Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    invite mij ook maar dan :D heb hem ook vandaag binnen :D erg relaxte game :D
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Hoi! Ik heb je aan mijn friendslist toegevoegd, zal je daarna toevoegen aan de clublist! :)
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    whoei :) Je hebt het vriendenverzoek van S1nn3rz geaccepteerd. Dit is mogelijk niet onmiddellijk op de site te zien.
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Super! Ik zal je nu een invite sturen voor de club. Vreemd trouwens dat dat alleen kan als iemand in je friendlist staat. Anders lijkt het niet te kunnen. :{

    Edit: Ik kan je pas een clubinvite sturen als je een rank hebt. Moet minimaal rookie zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2007
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kickass :) en waar kan ik die invite zien ?:)
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Geen idee,heb zelf nog geen invite gehad. :emo:
    Misschien in je dashboard bij messages? Echt geen idee, sorry. :'-(
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    zo gauw als je in TDU en dan in je huis (hoofdmenu) komt krijg je te zien dat je uitgenodigdt bent... (of t staat bij info en dan news..)

    Nou ik heb t geheime eiland bereikt... niet zo bijzonder.. geen extra challenges of zo... gewoon een rondje rijden..

    Vannacht alle speed challenges afgerond.. nu echt te gaar.. sorry sinnerz( zag je pm wel, maar op dat moment "riep" mijn dochtertje) maar ik ga nu echt pitten!
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz zal me messages eens kijken :) nog nooit gedaan eigenlijk, bedankt voor de tip :)
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hey, heb net door de auto's zitten kijken die nieuw zijn. Er zit dus ook een mclaren bij, de f1 gt. Deze zit tussen de f1 en de gtr in... snap ik niet helemaal maar misschien voor mensen die de gtr te snel vinden en de f1 te langzaam.

    De koenings is redelijk veel sneller als de huidige koenings.

    De Noble m400 is (aan de stats) te zien een heerlijke B auto... zeker als ie getuned is..

    De porsche B klasse heb ik tot 3 getuned, en hij is wel snel. Maar niet zo snel als de F430... Die ford GT is ook rap!

    Heb gisterennacht ook die ford shelby concept car behaald.. :) Die rijdt ook rap.

    Heb nu ook de saleen twin-turbo lvl 3... Deze heeft 1000pk! :) Hij is echt bloedsnel.. De enzo heeft wel veel betere handeling, dus tja dat word een keuze tussen power of handeling afhankelijk van de challenge!

    Zit nu op 63% van het eiland ontdekt en 2300 km gereden! Ik moet dus nog een eind! Wel van dat je via de sat view kan zien welke wegen je al gereden hebt en jezelf daar in de buurt kan teleporteren!!
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Geen probleem joh. Doen we een andere keer wel. ;)
    Ben ook op het eiland geweest, viel me ook een beetje tegen. Ik had wat meer wegen verwacht. Toch nog een paar foto's gemaakt. Hoe kunnen we die hier uploaden trouwens? :b:

    Voordat je een invite krijgt moet je minimaal rookie zijn. Nu gaat dat redelijk snel, maar ik heb je dus helaas nog geen invite kunnen sturen. :'-(
    Koenigsegg nog sneller? :eek: die originele rijdt al geweldig! Toch jammer dat het me 8 euro gaat kosten. :'-(
    Heb nu zelf 7300 km gereden, geen idee hoeveel wegen ik nog moet rijden. Zag wel dat het percentage free ride op 66 lag. :lol:
    Nu bijna 80 uur gespeeld, en ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. Auto's blijven geweldig, graphics blijven mooi, de hele sfeer is goed. zeker het rijden met andere members is leuk!! \o/
     
  11. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de Lamborghini Murcielago Roadster nog eens gaad komen voor TDU? want je ziet een hoop screens van dit spel met die auto, maar hij zit (nog steeds) niet in het spel... ????
     
  12. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik helemaal blij want ik ging een xbox halen nadat ik vrij was van stage 6 uur (koopavond tot 9) kom ik erachter dat ik tot 9 moet werken:mad:. snel mijn broertje een xbox laten halen en ook metteen dit geweldige spel erbij:)... wens mij veel game plezier vanavond:p
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Veel plezier! \o/
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    @ S1nn3rz ik ben nu level 2 meen ik. Rookie is 3? Zal wel roepen als ik zover ben :p
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga na het eten weer volop gamen, het rondcruisen is wel erg gaaf, en goed uitgewerkt. Weet iemand waar ik die Shelby Corba Daytona Edition of Lamborghini Muira P4000SV kan kopen?
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja is goed! Ik zal je dan direct een invite sturen! :)


    Shelby dealer zit in het zuidelijke gedeelte van de stad. Ik heb er nog 2 op de online sales lijst staan. :)
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    netjes dat je al meer als 5000 km hebt gereden! Dus die challenge heb je dan al gehaald!? Of geld dat alleen voor racen en wegen die je nog niet ontdekt hebt!?

    Ook toch maar begonnen aan een aantal van die extra missies.. damn die zijn tijd rovend.. argh

    Straks/vannacht proberen om die millionaire's challenge te halen!

    Ik wil eigenlijk ook met een aantal van jullie afspreken om online te racen om zo die achievements te halen..

    (trouwens ook cool dat je in je club ook punten verliest en wint als je raced!)
    Denk dat we eens een keer een paar racen moeten houden, en later eens kijken voor een tournament)
     
  18. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    congrats you won the millionaire's challange\o/ \o/
    in 55'27''12

    ene sinners wat is je xbox live naam?

    weten jullie waar je andere motorkleding kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik houd niet van die races omdat deze game probeert realistisch over te komen maar het niet is. Ik ga niet allemaal overal doorheen lopen beuken, want dat doet toch iedereen met races.
     
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    euhm.. het is geen SIMulator(zoals PGR3/GTR/F1) het is een arcade racer die meer over het verzamelen van en cruisen met auto's. Ook t feit dat t eiland meteen online is en je terwijl je aan t cruisen bent gewoon vrienden kunt tegen komen is erg netjes gedaan... sowieso is dat bij de 360 erg netjes geregeld(alleen bij ranked matches dat kan je bijna niet met vrienden samen spelen en dat geld voor bijna elke 360 titel)

    Maar ja ieder zijn ding! We hebben een paar pagina's terug ook al zo'n discussie gehad.. en daarbij wees ik ook op t feit dat de game qua handeling niet realistisch is maar dat dat de pret niet mag drukken omdat de game zoveel meer bied als hardcore rondjes rijden. Daarvoor schaf IK straks forza2 aan...
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina