[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou namelijk ook niet weten waarom dat een probleem zou zijn. Maar ze zijn wel stuk, daar bedoel ik mee dat ik datgene wat onder het smd ledje zat, heb weggeschaafd.

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Over welke SMD's heb je het nou? Die van de RoL (Ring of Light) op je controller? Of die op de Led-Kit? Maak daar even onderscheid in, in je vragen.

En het zou wel kunnen dat leds het niet doen als de eerste of tweede niet goed zitten, in het geval dat ze in serie staan. Maar gelukkig staan ze dat niet in de controller :)

Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk, ik bedoel die ledjes van de ring of light, die op die grote printplaat zitten. Zeg maar zo:

/ \
    \ /

En die onderste twee zijn er helemaal af! En die bovenste 2 zitte er op. Misschien zo iets duidelijker8)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, die worden gewoon per stuk gevoed. Dus niet in serie. Als er één niet god zit, beinvloed dat de andere niet. Dus als er 2 het niet doen, dan zitten die 2 gewoon fout.

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik die eerst ff verwisselen voor nieuwe. Maar hoe kan die ene kant van me controller het helemaal niet doen? Dat is die kant waar ik het draadje (die ik zelf moest zoeken) gesoldeerd had??

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Tjsa...dan heb je maybe iets in de ledkit stukgemaakt of dat draadje verkeerd aangesloten. Dat er misschien kortsluiting is oid. Triple check dat gewoon naast mijn plaatje(s) in de tutorial!

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAa kutzooi, nu doet me A knop het niet, de ring of light doet het niet en de Back en LT knop doen het niet. Dat is niet alles me knoppen reageren ook niet meer (start in iedergeval wel) maar die draaidingen(ben de naam ff kwijt) waar je mee doet sturen reageren niet meer!!!! Iemand enig idee hoe dat kan?

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Analog sticks ;)

Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat het aan onvoldoende tot geen soldeerervaring ligt, icm met al die mods die je aan het proberen bent...:'-(

Deel Deze Pagina