ik heb net even versus gekozen om te kijken hoe t.i. speelt, en serieus dat moeten jullie ook even gaan proberen... hij is veel sneller en beweegt makkelijker big boi is gewoon lomp ik ben denk ik wel overtuigd en ga deze halen
ga em cker halen alleen er zijn veel minder vechters dan deel 2 dat is een hele grote minpunt en waar zijn de dames ..?? ik had toch bijna 2 keer zo veel vechters verwacht dan deel 2
Het ziet er allemaal wel goed uit, en ik vond de vorige delen ook zeker niet slecht. Toch is het na DOA4 wel vreselijk stroef en veel minder goed geanimeerd. Die nepneger stijl trekt me eigenlijk ook niet zo, is toch wel een must voor zo'n game.
Waarschijnlijk zitten er in de echte game meer vechters of niet? en er zal vast ook wel zoals bij DJ:FFNY een introductie van de controls in zitten?
hehe eindelijk van dat gezijk af.... iedereen te zegge dat de game crap is... ok de demo is echt super slecht... maar dat wil niks zegge over de hele game, dan heb je ook weer de story mode enzo miss maakt dat alles weer goed..
Maar wat die ene gap zegt is ook wel weer zo. Big Boi vecht kut en is focking sloom. Ti is een stuk sneller en dat maakt het dan ook weer leuker. Ik check de game wel als die uit is. wil het toch een kans geven. Omdat ik met NY zoveel fun heb gehad.
Na 10 keer spelen gooide ik zelfs die gast door de hele map en blokte zowat alles en greep em bij zijn kraag. Ik vind de gameplay soms wat sloom, maar die TI kan veel sneller schoppen en is in het voordeel als je op het zelfde moment de rechter knuppel gebruikt. Dus probeer versus met een 2e controller. Ik moet toegeven dat de eerste 5 keer saai was maar daarna weet je alle moves enz. Gewoon start klikken en dan controls
ik vind het best een kut spel, het gaat er gewoon eigenlijk gewoon om het ventje in het vuur te gooien. 5 potjes gespeeld, elke X als die gast me gooide ging ik richting vlammetjes'.. nee, niet mijn game..
Ik zag dat de wikipedia pagina van Def Jam: Icon helemaal geupdate was met allerlei informatie van de game die je echt even moet bekijken. http://en.wikipedia.org/wiki/Def_Jam:_Icon Bovendien is er hier een link naar de officiƫle pagina http://www.ea.com/defjamicon/
Heb de demo zo'n 2 uurtjes gespeeld en ik ben extreem teleurgesteld. Wat een vreselijke dikke bout tegenover DJ:FFNY. Werkelijk ALLES wat goed was aan FFNY is uit de game gehaald. Daarnaast irriteert dat achterlijke "beats" gedoe me mateloos en vind ik de gameplay te afschuwelijk voor woorden. Wat een dikke afknapper, en ik zat nog wel zo te wachten op een DJ game die FFNY qua bruutheid en algemene vetheid zou overtreffen, maar niet dus. Verder heb ik hier geen woorden voor, ik vraag me af hoe ze zo'n vette serie zo zwaar kunnen verneuken. Deze game ga ik dan ook absoluut niet kopen, misschien ooit eens een keer in de X-Bazaar voor een euro of 10 op de kop tikken, al is deze bout me dat waarschijnlijk nog niet eens waard.
Jammer dat dit spel de naam Def Jam draagt, want dit heeft niets te maken met de Def Jam die wij allemaal kennen Ze hadden het spel beter een andere naam kunnen geven, want zo trappen ze dr eigen succesvolle serie de grond in.
Jah ik vind het ook niet echt Def Jam achtig meer. Als ik inderdaad het moet zien als een volwaardige opvolger van DJ:FFNY zeg ik ook dat hij het spleeplezier van zijn voorganger niet evenaart. (Alhoewel ik stiekem nog wel hoop heb aangezien de Fight Night Round 3 demo ook een stuk slechter en slomer was als de volledige versie die wel weer super was) Maar als een opzichzelf staande titel vind ik hem (na een uurtje stoeien met de controls) best wel tof. Ze moeten gewoon DJ:FFNY als bonus op bij deze meegeven ofzo of hem gewoon backwards compatible maken. Dan zijn de problemen gelijk opgelost.
Het volgende nieuwe filmpje ziet er wel weer veelbelovend uit. Dit geeft wel weer een coole spin aan de game maar helaas is dit niet echt van invloed op de gameplay. KLIK
ik moet tog egt toegeven dat ik dat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dope trailer vind! damn krijg echt zin in dit spel gewoon!
ik heb snel effe een vraagje over def jam fight for new york hoe krijg je iemand k.o in een boksring!! zonder een blazin move te gebruiken??