Hij vroeg hoe je stats zijn dus hij bedoeld hoe je dat kan zien . Je kan in de lobby op je eigen naam klikken en dan kan je ff je kills enz. bekijken, staat er egens tussen. Daar kan je ook per wapen zien hoeveel kills je ermee hebt gehaald.
Daar zie je alleen je online stats. Dus weet iemand nog iets waar je je offline multiplayer stats kan zien.
http://pdzvideowalkthroughs.blogspot.com/ Hier heb je filmpjes van de levels uitgespeeld op dark agent, nu probeerde ik het level: Temple Surveillance, in het filmpje heeft hij op het begin 5 mines als ik begin heb ik er 2, weet iemand hoe dit komt. En kan ik iets doen waardoor offline multiplayer games sneller laad.
Heeft er iemand een antwoord op mijn vraag hierboven en weet iemand hoe je tertiary function gebruikt?
Hier boven ergens vroeg ik naar waar je je stats kon bekijken, ik heb het nog steeds niet gevonden en via de lobby kan ik alleen de stats van mijn laatste game zien. Dus kan iemand uitleggen waar je ze precies kan vinden?
Pregame stats vanuit de lobby. Postgame stats is je score van de afgelopen match, pregame is alles bij elkaar (behalve die laatste match als ik het goed heb).
Ben wel een shooter fan en ik heb genoten van het vorige deel. Maar, ik zit te twijfelen of ik dit spel wel of niet ga halen, kan iemand aangeven waarom je dit spel (zou moeten) aanschaffen...
Er zijn momenteel wel betere shooters dan Perfect Dark Zero. Rainbow Six Vegas en Lost Planet bijvoorbeeld.
Mensen wie speelt deze game nog ik heb het gisteren weer eens uit de kast gehaalt en het is gewoon veel beter las GoW. dus ik wou weten wie het nog speelt ad me en we kunnen weer lol hebben op pdz GAMERTAG: DMC MetalFear.
Heb hem ook gekocht van de week hier op de Xbazar, de mooie LE versie. Ben wel blij dat je die achievements ook in je eentje met bots kan halen, want het is nogal raar verdeeld. Als je singleplayer op normaal uitspeelt krijg je 25 punten ofzo. Heb geen Live voorlopig, dus eerst maar oefenen met bots, maar er zal toch niemand zijn die dit nog online doet.
Heey Met perfect dark zero zit ik in de laatste missie, je moet zon pad volgen en dan kom je in een kamer met 1 deur(de deur waarmee je de kamer in kwam) en een groot gat in het midden, en aan de andere kant is de uitgang, maar hoe kom je erlangs je kunt niet springen en erstaan alleen maar 2 dozen?? Groeten Daan
Ik weet niet hoe goed je de Engelse taal machtig bent, maar via de link hieronder kun je je antwoord vinden. Succes http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/516508/40997