waar hebben jullie ( degene die m niet hebben ) dan na het invullen ingeleverd???? ik had het daar bij die goody stand gedaan... daar deden ze m in een plastic doorzichte bak waar er een aantal van die formulieren inzaten...
Ik heb hem dus ook in die (glazen doorzichtig) bak gedaan, hoelang hebben jullie hem dan al? misschien is der iets fout gegaan met opsturen. "Badname" heeft er dus ook nog geen. Zijn er nog meer mensen die aan t wachten zijn?
Precies, maar dat is wel goed gegaan maak ik op uit de email die ik van MS heb ontvangen, aangezien ze de post de schuld geven en niet opnieuw een mail adres vragen Ik zit nog te wachten, begin wel weer bang te worden zo
Ik heb alleen mrX gemail, naar wie heb je dan gemail? zou je me dat email adres even met de PM kunnen sturen. Ik heb namelijk ook nog steeds niets
Naar MS zelf mailen, zoek hun email op hunw ebsite naja ik had gebeld vond ik handiger, maar ik heb nogsteeds niks ontvangen ik wil positief blijven maar ik maak me weer zorgen :/
Ik heb vandaag ook naar Microsoft gebeld, ze laten de afdeling die hier over gaat terug bellen binnen 5 werkdagen dus ik ben benieuwd!
ik heb de afdeling gesproken en deze zeiden niets te kunnen doen! Het ging niet via microsoft, wie moeten we nu nog bellen of mailen?
Nou ik krijg gene reactie meer per mail van die MS medewerker die dus beloofd had iets op te sturen.. heb niks gekregen :/ Ik zal er WEER achteraangaan wordt zo langzamerhand er wel erg moe van, maar ik geef niet op..
Ehm, je begrijpt dat het een speciale faceplate was die speciaal voor 300 personen is gemaakt? Het lijkt me niet dat je na veel aandringen er eentje krijgt die toevallig nog ergens lag, of eentje speciaal voor jou en 2 anderen.
Nou dat was dus eerst wel de bedoeling Kreeg een email van MS waarin dat stond, helaas niks zien verschijnen..