Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    een paar vragen:
    is dit spel ofline ook co-op speelbaar of alleen online en is het over inclusief beta want bij sommige winkels zie ik het niet staan
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij elke eerste versie zit een beta dus ook als je hem in de winkel koopt. Geen off-line co-op.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kun je wel samen op 1 scherm co op doen via Live met een quest login?
     
  4. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kan niet met zn 2en op 1 scherm helaas... wel systemlink op 2 xboxen of natuurlijk via live.
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Erg jammer inderdaad, zou heel vet zijn, maar mischien komt het ooit nog eens in een pack die je kan downloaden ofzo, zou zeker heel vet zijn. :thumbs: :b:
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    wat heb je eigenlijk nodig voor systemlink?? 2 TV's, 2 xbox360's en wat nog?
     
  7. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, de mensen die deze game alleen kopen voor de Halo 3 Beta en daarna het spel willen weg doen hebben een probleem

    je moet de Halo 3 Beta via Crackdown starten
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Cackdown is te leuk om weg te doen :D
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    indeed, crackdown is gewoon leuk om te spelen, ik zet gears of war of vivapinata niet even op om even leuk te spelen, Bij crackdown spring je gelijk in de fun neem ik aan
     
  10. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat betekent dus ook dat de Beta doorverkopen (er zijn vast mensen die zo graag H3 willen spelen, maar geen Betacode hebben gekregen) ook een stuk lastiger wordt...
     
  11. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik baal er wel een beetje van ik wou de beta key verkopen. Ik vin Halo toch geen fuck aan. Maar Crackdown vind ik wel geweldig
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste denken denk ik het omgekeerde, maarja, ik zou hem ook kopen zonder beta.
     
  13. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    In IGN Weekly op xbox360.ign.com wordt de co-op uitgebreid gepreview-ed... Echt heel cool... Om nog maar is aan te geven hoe cool de explosies zijn, verzamelen ze aan het eind een stuk of 15 auto's op elkaar om deze vervolgens met een paar granaten op te blazen ziet er echt super cool uit... Ik ga m nu definitief pre-orderen...

    Toch vervelend al die releases dicht bij elkaar en dan weer 2 maanden niks... krijgen nu crackdown, graw 2, virtua tennis 3....
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    - 2 360's
    - 2 Tv's
    - 1 Ethernetkabel die de consoles verbind
    - Veel eten en vrienden :9

    Je kan de consoles ook via een router verbinden, dan heb je een router en twee ethernetkabels nodig ;)
     
  15. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je als je een code hebt gewonnen dan spelen?
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Die werken dan waarschijnlijk zonder Crackdown terwijl die anderen een dvd nodig hebben :)
     
  17. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al gepre-orderd via xboxworld/gcshop en ook al betaald maar volgens de site van GCshop is hij nog niet betaald, kan het zijn dat het een paar dagen duurt voor dat het op de site veranderd, of is er iets verkeerd gegaan?
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan zijn dat je betaling de tijd nodig heeft om binnen te komen of dat ze je status nog niet veranderd hebben op de site.

    Als je niet wilt wachten stuur je een mailtje naar de jongens van gcshop om zeker te zijn.
     
  19. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    "This is only the beginning", er wordt aan het eind van het spel gehint naar een vervolg.
    Bron: insidegamer.
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was al bekend. En in een PU van 2006 staat ook een Preview waarin staat dat er een MMORPG van Crackdown komt als de eerste game een succes is...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina