Ik heb waarschijnlijk last van een van de meest vage problemen met xbox live.
In principe werkt mijn xboxlive goed, zodra ik mijn 360 opstart connect hij makkelijk met xboxlive. Maar zodra ik een game opstart word ik meteen gedisconnected van xbox live. De game vraagt mij hierna of ik een update wil downloaden voor de game.
Als ik hier yes aanklik dan start de game een download maar die stop daarna meteen omdat hij dus geen connectie kan maken met xbox live. Hierna wordt ik meteen weer teruggestuurd naar het dashboard. Zodra ik daar weer ben wordt xbox live weer opgestart, en doet alles het zonder problemen. Zodra ik de game echter opstart begint het hele circus echter weer opnieuw.
Als ik mijn netwerk connections test dan geeft hij nergens een fout aan, afgezien van de NAT die op STRICT staat. Soms geeft hij echter wel eens de DNS server error aan. Maar het lijkt me sterk dat hij niet goed met de router connect omdat ik bijv. wel gewoon demo's kan downloaden.
Wat ik al geprobeerd heb:
1. De ports van mijn router openzetten, die nu dus goed zouden moeten staan aangezien ik wel dingen kan downloaden.
2. Mijn harde schijf legen, Dit heb ik dus nu al 2 maal gedaan inclusief savegames profielen etc. Het probleem ligt dus ook niet aan de harde schijf en of een corrupt profiel (ik heb de HDD trouwens ook al eens geformatteerd)
3. Ik heb met een apparaatje ook al eens de werking van de kabel nagelopen die gaf geen problemen aan, dus het zal naar mijn idee ook niet aan de kabel liggen.
Hier nog eventjes het lijstje uit de beginpost
Ik hoop dat een van jullie hier wat mee kan en mij uit de brand kan helpen, alvast bedankt!
Laatst bewerkt: 10 feb 2007