KILL RAAM!

Discussie in 'Algemeen' gestart door juanf, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juanf

juanf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi soortgenoten!

Ben nu een tijdje bezig om RAAM (GOW) te killen maar het lukt mij maar niet!! Van alles geprobeerd, van ruig er tegen aan te gaan, constant in het licht te staan er vanuit die positie te schieten, achter de machine geweer staan op platform, NIKS luk mij!! Ben nu wel wanhopig want ik probeer al vanaf december 2006 dit level uit te spelen. WIE KAN MIJ PRECIES VERTELLEN WAT IK MOET DOEN OM DEZE LEVEL UIT TE SPELEN??

Een wanhopige x-box gamer.

2. Dioxic

Dioxic Guest

Als je co-op doet moet een iemand steeds met de torque bow scheiten zodat de vleermuizen van hem afvliegen, als hij nog steeds een zwerm om zich heen heeft, hebben je kogels geen nut. Zodra de torque afgaat vliegen de vleermuizen weg en dan schiet je zovaak mogelijk met de sniper. Herhaal dit en je hebt hem verslagen.

Je kunt ook alleen, dan meot je maar wisselen tussen torque en sniper

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil je wel helpen anders, add: Three Kings nl

dan doen we het over 30 min ofzo samen ;)

4. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    dit kan gewoon in het GoW draadje hoor:)volgens mij gaat (of ging) de discussie daar al over RAAM.

je moet de torque bow en de sniper meenemen. schiet met de bow de vleeermuizen weg en (active reload) schiet met je sniper op zn kop (of weer met de torque bow). als ie dichtbij komt, lob je al je grenades naar hem toe (gaf bij mij de doorslag).

bij voorkeur in co-op:)

good luck

5. juanf

juanf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks guys!

Maar nog een vraagje. Waar vind ik de torque bow, de sniper vond ik wel maar de bow niet!

6. juanf

juanf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, ik speel GOW in campaign modus

7. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    volgens mij (tijdje geleden) ligt ie in de gang vlak voor je RAAM ziet. je hebt zo'n blok in het midden met 2 inhammen, in elk ligt geloof ik iets (sniper en bow).

anders ff terug gaan en zoeken, want hij ligt er zeker.

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Die ligt in de wagon ervoor bij de ammodozen ;)
    Oh :eek: Dat verandert de zaak :+

9. juanf

juanf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt guys, ik ga een poging wagen en RAAM naar de zevende hemel sturen!!

10. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Naar de 7e hemel sturen?? ga je hem verliefd op je laten worden;)

:lol:

als het echt niet lukt voeg me toe, dan help ik je in coop:b:

Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  11. basovich

basovich Guest

damn, waarom heeft iedereen moeite met RAAM te killen, die killde je nog makkelijker dan die gasten met die rocket launchers...

12. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    gozer jij hebt RAAM op Casual gekilled
    probeer maar een keer op Insane

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Torque bow ligt toch ook in zo'n hoekje van die ruimte? waar die sniper enzo ook liggen.. Alleen dan tegen de "buitenmuur"

En RAAM op insane was idd wat pittiger dan op casual 8)

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Blijf in het licht achter de balk. De Kryll kunnen je daar niet pakken. Wacht tot de Kryll bij RAAM wegvliegen en geef hem zo veel mogelijk headshots. Als hij dicht bij je in de buurt komt (lees: hij loopt bijna om de balk heen waarachter jij zit) spring je eroverheen en ren je naar de overkant waar ook zo'n balk ligt. Hierbij in het licht blijven. Vervolgens herhaal je het proces van bommetjes gooien/ headshots leveren. Echt goed te doen.

Handige wapens bij RAAM:

Torque Bow (Kryll gaan weg door explosie)
    Grenades (Kryll gaan weg door explosie)
    Sniper (Headshots FTW!)
    Alle andere rommel voor nodige headshots.
    Troika aan de achterzijde. Altijd handig om Locust te killen

Voor meer vragen is er de GOW helpthread ;) Bow ligt aan de rand van de kamer voor RAAM.

15. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    hahaha:lol: _O_

op casual is ie makkelijk ja. ga je daar stoer over doen 'damn, man wat zeuren jullie nou??'

mannetje:thumbs:

probeer t op insane en kom dan terug. Hoe je t ook doet, blijft best lastig. Kostte mij toch wel 5 of 6 keer..misschien wel 10, wete niet meer zeker. Was echt wel pittig hoor.

16. juanf

juanf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het op Hardcore, wellicht synoniem aan Insane, is NIET te doen!! De Bow heb ik gevonden, ein-de-lijk!! Het blijft toch moeilijk om RAAM te killen, eerst BOW afschieten en vervolgens switchen naar sniper om vervolgens 1 kogel maar af te schieten, reloaden (duuuuuuuurt laaaaaang...) om vervolgens geen zin meer te hebben om te schieten want die damned vogels zijn er weer, pffffffffffffff!! maar het is jullie gelukt, dus zal het mij ook moeten lukken. Ben zoeven een uur bezig geweest om RAAM te grazen te nemen zonder resultaat, maar we gaan gewoon verder.

Greetzzz!!

17. Dioxic

Dioxic Guest

Als je live hebt, en een maatje die het al heeft gehad, en als je goed kunt lusiteren, haal je het zo op Insane

18. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik wel active reload bij je sniper rifle hè, dan herlaadt je sneller :)
    Maar ik neem aan dat je dat toch wel gebruikt ;)

19. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm.. kijk gewoon op een of andere site,, zoek via google whatever!;)
    via www.gamefaqs.com krijg je een behoorlijk uitgebreid verhaal over hoe het moet en je kunt er ook nog ergens een link vinden naar een filmpje op youtube.com waar je kunt zien hoe iemand precies RAAM afmaakt=) good luck

20. basovich

basovich Guest

op hardcore ;)..daarna heb ik hem verkocht, saai spel:9..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina