Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Oww, chill wist ik niet! Ga ik zelf ook maar doen dan..:)
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat betreft de PC versie.
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik het al 4 keer gezegd maja tis al deeltje 9 he 8)

    Stappenplan:
    1 Offline ga je naar Match
    2 kies je team
    3 druk tig keer op a
    4 maak je formation
    5 ga naar 'data management'
    6 Save je formation
    7 Ga naar xbox live
    8 maak een match en voila

    wel belangrijk: elke keer als je opnieuw insigned stappen 1-3 herhalen, dan data management, load formation, begin match en dan is hij er ook weer bij Live :b:

    En...omg wat zal je de meeste (iig mij) veel irritaties voorkomen!
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is belachelijk dat je dat offline moet laden. Soms vergeet ik het, is behoorlijk irritant.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    weet je wat pas bagger is, zetten ze een Classic NL team erin, en krijg je namen zoals van Bolsen en dat soort shit
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach, ik ben zo gewend om de opstelling te veranderen dat het inmiddels ongeveer 30 seconden vergt om mijn beginopstelling, formation B, taktieken en vrije trapnemers in te stellen. Daarna één keer saven en je bent klaar voor de rest van je games.
    Neemt niet weg dat het belachelijk blijft dat je niet gewoon je instellingen kunt inladen, helemaal omdat je toch geen transfers kunt maken...
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys

    En ja hoor ik heb er weer 1 ben lekker aan het ballen online en wat denk je pats boem klets hij laad de game weer vastlopen doormiddel van die pauze cheat .Ik wordt er helemaal naar van maar ik wacht net zoland dat die homo offline gaat , zal hem krijgen stond net 1-0 voor tegen dat overrated inter milaan.
    He hebben jullie al een x zon blacklist gemaakt van al die lui die dat doen??
    en zo ja waar want dan kan deze erbij
    gamertag :Keiser S0Z3
     
  8. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand die mee wil doen aan de Eredivisie als RKC of Excelsior?
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip : Die bij my nog bij Totterham speeld(e) Berbatove ofzoiets CF, Is echt wel goed :)
     
  10. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had vanmiddag precies hetzelfde! Ook 1-0 voortegen inter, stond echt 2 tegen de keep, dus kan wel zeggen dat ik 2-0 voor stond. Ik zal straks ff kijken, volgens mij was 't bij mij idd ook die keiser:emo:
    Echt te triest. Mja ik wilde spelen, dus had geen zin om lang te wachten, na 5min ben ik zelf weg gegaan.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    waarom beginnen we geen zwarte lijst met cheaters? Als een gamertag 2 keer word bevestigd als cheat komt hij op de zwarte lijst.
    Ik had gister ook eentje. Een nederlander, gamertag was: kesie8585

    Hij stond bijna heel de wedstijd 1-0 voor, maar zwaar onder druk. Uiteindelijk maakte in 1-1 in de 85e min. In de extra tijd kreeg hij twee rode kaarten omdat hij me steeds neerhaalde als ik alleen voor de keeper was. En daarna vlak voordat ik kon scoren liet hij het spel vastlopen.
    Ik stuurde hem een message met "echt levenloos" Ik kreeg de reactie "k-a-n-k-e-r-lijer" terug :lol:
    Daarna heb ik mezelf op appear offline gezet, ff tv gekeken en na 15 min gaf hij op_0/
     
  12. basovich

    basovich Guest

    ik speelde weer eens mijn 1e potje PES 6 tegen een 3C'er ;)..

    stond met 6-0 voor:)..leaved ie in de blessure tijd :mad:!! heb hem gelijk geavoid, kom ik die ook nooit meer tegen:)
     
  13. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik net dus ook kom ik eindelijk eens een x aan scoren toe kapt die gek ermee , stond alwel 5-0 voor in de 62 min maar ik vind het wel triest dat sommige gasten dan kappen . Ik krijg ook vaak zat kansloos aan de kloten maar stop nooit.


    ps. Het koste me straks wel 3 uur voordat die pauze cheater weg ging maar ik denk bij mezelf ook al moet ik wachten tot 2009 ik zal je (watje ahhhhhh)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow, ik sta nu ongeveer 4000'e van de wereld. Toch wel een prestatie voor mij, al denk ik zo. :)

    Heb nu ongeveer 83 wins en 34 losses. Draws weet ik niet.
    Iemand die tegen mij wilt pro evo'e? Voeg mij toe!
     
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel een keer een potje tegen je, stuur me maar een message over live.
    hoeveel punten heb je nu dan 6500 of zoiets
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    6305 ofzoiets.. Ik sta iig hoger als jou! ^^
     
  17. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, ik zit nu weer te wachten op een cheater. :{

    Eerst maar eens douchen en daarna naar vrienden. Kijken of ie weg is... :cool:

    Was er toch weer even flauw van...
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister even pro meegenomen naar een vriend en op zijn account ranked matches spelen. Natuurlijk begon ik met 5000 punten, en de eerste persoon die me uitdaagde had me zwaar onderschat en stond binnen 5 minuten (ingame) al 2-0 achter. Hij zorgde er vervolgens voor dat het spel vastliep, de eerste cheater al. Daarna weer tegen iemand en sta binnen 20min. (ingame) alweer 3-0 voor. Hetzelfde verhaal. Vervolgens maar gestopt met spelen, mensen kunnen het niet hebben als ze van een beginner verliezen. Ik ga maar weer verder op mijn eigen account, last time I checked had ik 7100punten en een winning streak van 11 games.
     
  19. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik het raar, jij hebt het gewoon niet meezitten met die cheaters. Ik heb ook al zat mensen gehad die hem in de eerste helft al peren, maar in de meer als 400 potjes die ik heb gespeeld pas een stuk of 5 cheaters meegemaakt.
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat er steeds meer gasten komen die de boel beflikkeren en dat gaat wel tenkoste van de fun die deze game nu eenmaal is, maar ga ff voor die 100 online wins en dan speel ik alleen nog maar player wedstrijden tegen maaties ben ik er vanaf
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina