Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de worm helemaal makkelijk vermoorden met de grenadelauncher die ergens in het midden van het level ligt.

@zOoz; ik heb mn 360 niet bewogen, het was overigens wel steeds erg warm in mn kamer (vergeten verwarming van hoogste stand te halen) dus misschien dat het daar aan ligt. Ik kijk het iig nog wel even een paar dagen aan en anders ruil ik hem wel voor een andere LP. =(

edit: weer vastgelopen, voor de 2e keer bij de eindbaas van missie 4, hopelijk ligt het aan het spel en niet aan mn 360. Ik ga iig morgen terug naar de winkel. Heb dit ook een keer gehad met conker op de oude xbox. Denk dat de spellen soms een beetje gaar zijn.

Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je gewoon een slechte disc, eentje die niet goed gebalanceerd is. dat had ik ook met GoW

3. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind die tijd die je hebt wel echt te irritant voor woorden hoor ...
    Je kunt niet ff op je gemakje door het level lopen.Echt zwaar minder. Voor de rest is m'n eerste indruk van dit spel wel heel erg positief.

Edit:Ahh....die palen geven je energie.Dat had ik nog niet gezien :)
    Echt een vette game moet ik zeggen.Heerlijke eindbazen met intense actie.
    De explosies zijn ook echt verbluffend te noemen.
    Samen met GOW de beste spellen op de 360 in mijn optiek.

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  4. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag terug geweest naar de winkel; "meneer wij ruilen geen software, bel ms maar" :mad: Dat gaat natuurlijk weer eeuwen duren. Heb nu eerst ff mijn LP uitgeleend aan iemand om ff te testen, maar dit is wel echt balen. Heb net ook even op het capcom forum gekeken en dat staat vol met mensen met hetzelfde probleem. Mensen met 40 spellen waarbij alleen LP het niet doet en de moderators ontkennen keihard dat er wat mis zou kunnen zijn. (there-is-no-war-in-iraq gevoel) zucht...

Edit: geen idee wat de oplossing nou was, maar ik kan opeens LP normaal spelen. Heb mn profiel van MU gehaald en op de HDD gezet, ook heb ik nog even "a" ingedrukt gehouden met opstarten. Te vaag...maar ik ben blij!

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  5. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik het spel erin deed kreeg ik meteen een update via xboxlive. Weet iemand waar die voor dient. Heeft de game bij release al meteen problemen. Alles wat ik kan vinden gaat over de multiplayer update van 9 maart. Hebben we die nu al dan?

6. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    net level 50 gehaald ben nu Online Master hehe

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    In welk lvl komt de moth waar je die achievement voor krijgt?

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben da spel al moe en zit pas in missie 2

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    de 5e
    4 zit ie ook maar in 5 kan je m pas killen

10. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Heb 'm besteld bij zuiderpark voor 42 euri incl verzendkosten!! Geweldige aanbieding! :) Ben zeer benieuwd.. demo was bruut!

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dan ga je de volledige versie geweldig vinden.

12. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand?

13. flappie

flappie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kende heel die winkel niet, maar ik heb op de site gekeken en die OP=OP aanbiedingen zijn goede deals zeg. Wat goedkoop man.

14. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    14/12/2006:
    Capcom heeft laten weten dat wanneer Lost Planet in januari 2007 verschijnt er gelijk een patch zal klaar staan op Xbox Live. Deze patch is gebaseerd op de feedback die de ontwikkelaar kreeg na het uitbrengen van de multiplayer demo. De meest merkbare verandering zal waarschijnlijk de vergroting van sommige teksten in het spel zijn, deze waren namelijk op kleinere TV’s vrijwel niet te lezen.

Verder ontbraken er in de multiplayer demo nog veel opties in het maken en aanpassen van multiplayer matches waardoor je bijvoorbeeld geen private match kon maken en niet kon blijven doorspelen na één ronde. Veel van deze standaard functies die in andere Xbox Live spellen wel al aanwezig zijn missen nog in Lost Planet. Iedereen die verbonden is met Xbox Live en in januari Lost Planet in huis haalt zal vanzelf voorzien worden van de patch die al deze problemen oplost. De mensen die geen internet verbinding op hun Xbox 360 hebben aangesloten zullen er niet veel last van hebben gezien de veranderingen vrijwel allemaal alleen van toepassing zijn op de online multiplayer.

_0/

15. Darkman

Darkman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Vrienden,

Ik zit in mission 6 aan het eind bij dat grote bees.
    ik zit vast weet misschien iemand hoe ik dat beest moet killen.
    ik schiet alle zij kanten kapot, en nog die op zijn voor hoofd dan wordt ik gedood door dat beest.

16. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik de 'schaats'-functie van de VS (Y dus), om de aanvallen van het beest te ontwijken. Als hij niet aanvalt, richt je op zijn kop en schiet je zo vaak mogelijk. Als hij dan weer gaat aanvallen, schaats je snel weer opzij. Soms doet hij die aanval dat je even niet kan bewegen, en daarna komen er bergen ijs van boven of beneden. Die aanvallen moet je koste wat kost vermijden, aangezien ze erg veel schade toebrengen. Zodra je bevriest, blijf je op Y drukken totdat je weer kan bewegen en de VS weer in schaatsfunctie gaat. Dan moet je onmiddellijk wegschaatsen. Alleen wel oppassen dat de VS zijn schaatsfunctie niet meteen weer uitzet, aangezien je constant op Y aan het drukken bent. Gebeurt dit toch, zet hem dan meteen weer aan en schaats opzij.
    Hopelijk heb je hier wat aan.

17. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ik ben in lvl 10 nu en heb die achievement nooit gehad. Worm heb ik ook verslagen en die heb ik wel. ???

18. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    hij vliegt de hele tijd over je heen op het begin van lvl 5
    dan heb je hem niet neergehaald

19. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een gruwlijke game hoor :)

Online is top

20. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er al iemand op extreme bezig?

de bossbattles zijn vrij pittig naart schijnt :)

Deel Deze Pagina