Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    VET!! een mmo rpg! kunnen meteen de vergelijkingen met oblivion de prullenbak in.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hmm MMO, dat had van mij niet gehoeven. gewoon met 4 rondhuppelen in die oblivion wreld was mij ook best
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd wat is er nou leuker dan met je vrienden samen op pad te gaan in de wijde wereld van Two Worlds O-)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    deze game heeft echt potentie om te slagen want MMO's zijn altijd zoo verslavend. zelfs runescape dat er neit uitziet heb ik maanden gespeeld.
    alleen er komen wel veel goeie games nog uit die ik ook graag wil : BIA, AC , GTA, Bioshock etc.
     
  5. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeyy gelukkig is er meer duidelijkheid ontstaan of we moeten betalen om gebruik te maken van hun server nou dat is gelukkig dus niet waar want het is helemaal gratis :D

    After the last Press-Release there were many misunderstandings. To clarify it all, we asked ZuxxeZ for more details on the MP.

    Here are the facts:

    1. The Multiplayer consists of multiple servers distributed across the whole world. Joining a Server, you will launch in a city and talk with other gamers. Up to 8 players can group and solve quests together. This is valid for both PC and the Xbox 360 users.

    2. Currently PC and Xbox 360 Owners cannot play together. It *can* be that in the future Windows Vista and Xbox 360 Users can join together in one game via Xbox Live.

    3. You will not have to pay a monthly fee, not on PC and not on the Xbox 360.

    Bron: http://www.insidetwoworlds.de/index.php?page=eng&langid=1
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een aantal filmpjes gezien en ik vind het ook precies oblivion!!
    Dit is gewoon een exacte kopie zoals hierboven al is gezegd. Maarja misschien wordt het wel wat:thumbs:
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.2-worlds.com/

    Lees hier meer over hoe de Alchemy System in Two Worlds gaat werken :D.
    en Het geheimpje is dat je op het plaatje moet klikken nadat je die verhaal
    hebt gelezen.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke * klikt linkje
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zou je ook drugs kunnen maken. bv. thee van paddo's 8) of een wiet drankje ofzo :9
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Good boy I know you want to click that link.... 8)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik dacht dat je antwoord had ghegeven op mijn vraag :p
     
  12. trickbox

    trickbox Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al vrij snel uitgespeeld met oblivion. Later ben ik het weer gaan spelen om de achievements nog te krijgen maar het intereseerde me er eigenlijk niet meer zo. Het komt vooral omdat je niet op xbox live kan. Nu ik zie dat je bij two worlds wel kan zal ik dit spel dan ook zeker bljven volgen en misschien wel als het spel echt leuk lijkt wel gaan kopen.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hopelijk brengen ze er een demo van op de markt zodat je ziet wat het verschil is met oblivion, anders word de kans van slagen van two worlds wel wat kleiner ben ik bang
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaa dat zou wel leuk zijn tijdens een feestje je eigen gemaakte wiet drankje met je vrienden kan delen :) . Ik hoop dat je ook van die rook bommen kan maken zodat het lijkt dat je verdwijnt net als hoe
    batman dat doet.
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek naar 'two worlds' op de site van www.jeuxvideo.com en je vind leuke en lange filmpjes over Two Worlds die je kan downloaden.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat het exact hetzelfde er uit ziet als Oblivion ben ik het niet helemaal mee eens. Alles heeft duidelijker een Europees tintje, de bossen, de beesten, de gebouwen (je ziet zelfs een molen op een plaatje) en de klederdrachten. Ik vind dat je het wel kunt zien dat dit door Duitsers is gemaakt. De hele sfeer doet me een beetje denken aan Gothic, een goede RPG voor de PC (ook door onze oosterburen gemaakt).

    Edit: Volgens mij zijn die Two Worlds fimpljes van de jeuxvideo site afgehaald. Ik kan ze tenminste niet vinden...
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ik heb de video van Jeux Video! :D

    Two Worlds 15 Min. Gameplay

    De tekst is wel in 't Frans, dus waarschijnlijk snap je van 't verhaal geen hol. Ik niet in ieder geval. :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, het geheel loopt wel lekker soepel. Ook het paardrijden. Was dit de PC of de 360 versie?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    PC, als je goed gekenen heb zag je de cursor in de verschillende menu's lopen e.d.
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0

    OMG kon dit ook in Oblivion haha ernstig. had het net gelezen stond bij de features op www.2-worlds.com. De Lizzard is in elk geval voor mij of zullen er nog coolere beesten zijn waar je op kan rijden :D :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina