Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee maar als jij niet raced ben ik toch 1 plekje dichterbij :+

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat als het rustiger wordt op PGR3 dat het dan makkelijk wordt om te qualificeren of zijn er dan minder qualificatieplaatsen? (of is dit een vraag waar niemand antwoord op heeft)

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tuurlijk, de meeste toppers zijn er al mee gestopt en FM aan het spelen. Het is nu wel wat makkelijk om te kwalificieren. Plaatsen blijven 64/64

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    nou me router is naar de bagger dus kan geen tijden meer neerzetten.. maar laatste keer dat ik reedt met die 4x4 had ik een tijd van 1.12.2x dacht ik maarja kan toch niet meedoen, maar jij als topper metalen mark moet jij geen FM spelen dan :D

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    1.12.2 dan ben je gemakkelijk gekwalificeerd :) Nice. Ik heb geen zin om eerst FM te gaan kopen, ik wacht wel op deel 2 (als ik die al koop). Tussen alle delen van PGR zat ook een control verschil van hier naar gunder...

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game gister gehaald. Vind hem fantastisch:)! Maarre, zoals mijn naam al aangeeft, ben ik een enorme Porsche-fan, heb dan ook al alle vier RUFfen in mijn garage staan:

De CTR Yellow Bird (zwart)
    De CTR-2 (rood)
    De RGT (geel)
    De Rturbo (geel)

Vind vooral de CTR Yellow Bird fantastisch rijden. Man man, die zou ik wel in het echt willen hebben!:9

Mijn beginauto was een Honda NSX, maar ik heb nu alleen Maar RUFfen in mijn garage staan.

Maar ik heb een vraagje: Hoe unlock ik de RUF concept? Heb namelijk allang 500.000 credits.:)

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je unlocked hem bij 475000 kudos ^^ Geen credits.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Sinds kort weer in bezit van PGR3. Op mijn oude 360 aardig wat gespeeld (tot de HD daarvan kapot ging) PGR vervolgens weg gedaan maar op een bepaalde manier bleef het spel toch aantrekken. Voor een leuke prijs weer op de kop kunnen tikken en rustig aan begonnen met de silver medailles.
    Toen ik hem voor het eerst had had ik nog geen live, nu wel. En PGR blijft een leuk race spel voor live.. Alleen...... word ik het echt zat, na een paar races al dat het grootste gedeelte van de lui die ik tot nu toe tegen kom vol in je vliegen in de bochten, je van de weg af rijden, als je ze inhaalt even de achterkant van je auto weg zwiepen. Weinig fair-play tot nu tegen gekomen helaas.

9. JeePee

JeePee Guest

Stuur een paar friendinvites naar de mensen die actief zijn in dit draadje en fairplay gegarandeerd (al zijn volgens mij alleen Metal Mark, Porsche-fan en ik nog actief PGR3 spelers :9)

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Stuur maar een FI :). Dan zullen JP en ik je wel uitnodigen :cool:

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wanneer is pg3 nou een x afgeprijst??? of zeggen jullie van wacht op deel 4??

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wanneer hij wordt afgeprijst dat weten wij natuurlijk ook niet, wij weten wel dat hij nu bijna overal op internet of echte gamewinkel (maar dat is ook maar schaars) wel +- 30 euro is. En dat valt best mee voor zo'n vette game, vergelijk het maar met een xbox 360 ''classic''.

Wachten op deel 4 heeft geen zin, dat gaat zeker nog wel ander half jaar duren ivm FM2 die uitkomt.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat valt er tegen! Veel winkels verkopen hem toch nog voor 64,99 ofzo! Zuiderpark-computers had hem een weekje terug voor €28 :)

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik zei ook dat het maar schaars was :+ Maar idd veel winkels verkopen hem nog niet voor 30 euro.

baszs, je kan wel even een kijkje nemen in het Xbazar, daar zijn wel mensen die hem voor een prikje verkopen :). Iig succes.

At JeePee: Hoe is het gisteren gegaan met de montage? ik was het namelijk helemaal vergeten, sorry.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat hij nu bijna overal schaars te koop is voor €30? :+:+ Nice ;)

16. JeePee

JeePee Guest

Maakt niet uit. Gister had ik alleen Handewasser en een paar TzZ gasten online, dus dat ging sowieso niet werken. Misschien maar ff wachten tot Traxx en Sander weer terug zijn.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kan iemand ff een foto geven van hoe die RUF CONCEPT eruit ziet? Google vind niks

18. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Op het forum van Bizarre creations staan er.

19. JeePee

JeePee Guest

Een paar keer de handrem gebruiken en je hebt hem zo binnen. Persoonlijk vind ik de RUF SuperCar de fijnste auto. Geen onderstuur en geen overstuur... perfect.

20. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete auto is de oranje RUF Spyder 3.8
    Deze auto is zo makkelijk te besturen, heerlijk elke bocht zo snel in te duiken en er keihard zonder enig over/onderstuur uit te knallen.

Soms heb ik wel meer zin in een auto waarin je wat meer moet werken, maar over het algemeen houdt ik wel van die stabiele auto's. De A class Mercedes-Benz CLK-GTR rijdt ook zo, al stuurt hij minder scherp.

De RUF Supercar Concept heb ik al een tijd niet gebruikt, ga ik straks thuis even testen of hij net zo lekker rijdt als de Mercedes.

Wat vinden de pro's eigenlijk van de RUF spyder 3.8?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina