Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YamaRox

YamaRox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja in karten ben ik ook vrij goed laatst op vakantie weer is gekart en toen sprak die eigenaar me aan en vroeg bij welke kartclub ik zat:p

ik zo nou nergens dit is de 5de x dat ik kart\o/

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    die tour of the island race, is dat aan te raden met een C class auto?? of moet je dan echt een A class hebben?

3. YamaRox

YamaRox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die moet je eigenlijk wel doen met een A klasse heb je veel meer "rust" in de race en gaat wat sneller want je bent natuurlijk lang bezig

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik raad in die island tour race zeker een A auto aan, (ik deed het zelf met een Enzo, stage 3 getuned). Er zijn echt ontiegelijk veel rechte stukken waarbij je zowat altijd topsnelheid kan rijden. En dan gaat het nu eenmaal sneller met een enzo op 385km/h dan bijvoorbeeld een TVR Sagaris stage 3 getuned op 336 Km/h.

En je raced zelf ook tegen A auto's die een behoorlijke topsnelheid hebben. ;)

@ Yamarox, als jij 3 seconden overhoud met 36 seconden straftijd zul je het dus waarschijnlijk halen met ongeveer 40 seconden overgehouden zonder straftijd. Moet dus te doen zijn, want ik heb ook een enzo stage 3 getuned.

5. Towel

Towel Guest

Leeeip, ik ben nu trotse eigenaar van een saleen s7. Is deze laterna nog te tunen? Spel is echt vet, houd wel van zon endurance races:D

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja is nog te tunen, vond hem zelf absoluut niet lekker rijden. Veel te veel wheelspin, net zoals de Chrysler four twelve. Die heeft wheelspin in de eerste 4 versnellingen. :lol:

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja alle auto's zijn motorisch te tunen. ;) Dus ook jou saleen. Ben blij dat je het zo leuk vind, het is inderdaad een top spel.

Ik vond het geen fijne auto, heeft niet zo'n fijne handling maar dat is persoonlijk. Enzo blijft voor mij absoluut bovenaan bij de A klasse met handling etc. Murcielago, mclaren F1, mercedes SLR vind ik veel mooier.

Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Alleen voetuigen die je kunt winnen zijn niet te tunen. :'-(

Zo maar weer eens verder met Tantalus. :{

9. Towel

Towel Guest

Jah ik heb de saleen maar gekocht omdat ik een aantal "saleen only" races zag. Heb nog maar 1x met enzo gereden van die kerel in het begin. Ben nog niet zover, heb het spel sinds gister:)

Hoelang doe je eigenlijk over die tour de island? Heb zonet zon race gedaan van 60km in 15 min, dat was erg stoer:D.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2007
  10. YamaRox

YamaRox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    island tour heb ik gedaan in 44 minuten volgens mij met een enzo stage3 tuned

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hey yamarox! T werkte dus wel die 48 trial!?

Join ff snel onze club!

Die island tour is goed te doen met de enzo... die andere millionaire's challenge ... die is fokking kut... 4x gedaan.. 2x enzo(68 en 65min) en 2x met de motor (63 en 60,09!<-- vooral die laatste was ZUUR)

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf (zoals je ongeveer 30 paginas terug ziet...:lol: ) met een ongetunede Ford GT (b-class) gedaan. Twee beste tegenstanders waren een Koenigsegg CC8S en een Saleen S7. Het ging perfect.:) Ik vind het echt onnodig om zo'n race met een level 3 getunede A bak te doen:cool:, dat tunen is gewoon geldverspilling:{. Bovendien, als je een auto gelijk op level 3 tuned zit er minder uitdaging in het spel, dus ook minder lol en speelplezier=(. Ik tune alleen als het écht nodig is, als ik écht niet verder kom en als ik het écht h8)nderd milj8)en keer geprobeerd heb...:)

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb die Enzo ook pas laat getuned, omdat het voorheen aardig ging, en ik wilde gewoon een snelle bak maarja. :p

@ Die milionars challenge, kun je echt beter die Augustina gebruiken, omdat iedereen het daar overheeft? Ik heb een Enzo stage 3 en Augustina stage 3 getuned. Waarom is dan die augustina dan zo goed? Want mijn Enzo is toch ongeveer 32 km/h sneller. Graag wat tips + sugesties!

@ demon, die laatste tijd wat je poste is echt wel zuur, zit je een f*cking uur te racen, kom je 0,09 te kort.

Ik ga zo dadelijk ff die Tantaulus race maar weer eens proberen, en als ik dan morgen waarschijnlijk die milionarsrace haal, heb ik er meteen ook weer een achievement bij, want ik heb die maserati day al gedaan:

Win the Gold cup in ALL the Single Player TIME challenges.
    Complete all the time challenges. This is probably the hardest out of the 3 types of challenges.
    Bonus: Volkwagen W12 Coupe
    Challenging Time Trails:

Millionaire's Club:
    This time Trial takes approx. an hour. It isnt exactly hard, but it is long, and can get a little boring. I suggest an Enzo, Saleen or Mv Agusta.

Tantalus:
    This is a 9.0 Mile, race down a mountain to the top of another. It's goal time is 7'30"00. This time isnt anything out of this world, but is a little challenging. Remember Fast Is Slow, Slow Is Fast. Take Your Time, and DONT crash, as the penalty will hurt your time a lot. You do start with a 200 bar, so crashing ten times, will disqualify you.

Maserati Day:
    This is also another difficult time trail. You need a Maserati MC12 to beat it without serious problems. The preformance kit, helps but is not neccasary. Take your time, and dont hit cars, as it has a lot of speed part, and crashing will lower your imte by quite a lot.

14. YamaRox

YamaRox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik voer hem nog eff niet in aangezien ik morgen en overmorgen niet veel tijd heb denk er over om hem vrijdag in te vullen dan kan ik er veel meer mee spelen

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Maar als je eenmaal Champion bent doet geld er niet zo heel veel meer toe. Ik upgrade ze vaak standaard. Krijgen ze ook een wat ander geluid van. :9

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik tune nu alleen auto's waarmee ik ook daadwerkelijk mee blijf rijden. (Dus niet als ik het heb uitgespeeld, dat ik dan zit met een nissan of een maserati 3500gt getuned die ik nodig had voor een bepaalde challenge en die ik dan toch wel verkoop).

Jup het geluid verandert ook ja, en geld is toch geen probleem als je champion bent. Ik had toenstraks nog ff snel een SLR, Gallardo, Murcielago getuned.

Ik heb ook eindelijk die tantalus race gehaald!!! Ik had het gedaan met mijn Enzo stage 3 getuned. Mijn tijd was 7:08:35! Het koste wel een aantal keren maargoed.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb je nog een paar goede tips verder? Hoe ben je er een beetje makkelijk doorgekomen? :)

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb in het begin waar die eerste serie van een paar hairpins een stuk gewoon de berm in gereden zodat ik een stuk afsneedt. Het leverde wel ongeveer 35 schade punten op dat balkje aan de linkerkant op. Maar als je verder gewoon goed doorrijdt en zeker niet tegen auto's opbotst moet hij te doen zijn. Probeer ook op stukken waar je kan gassen, te gassen en in de bochten moet je proberen er zo goed en snel mogelijk doorheen te komen.
    Oefen op bepaalde stukken goed, en als je in het begin een paar keer botst, stop dan niet meteen maar rijd de race eens voor het gemak uit, weet je ook meteen hoe het er op het einde etc uitziet. Verder heb ik niet echt tips ofzo :p

Ik heb nu 655G en ik ben op 65%. Deze week speel ik al zowiezo minder omdat ik wat proefwerken etc heb voor school en ik wil ook weer eens verder met R6:V en afentoe wat races spelen met mijn broertje bij NFS:C

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb hem onderhand al 5667 keer gespeeld, de lol gaat er wel een beetja af op deze manier. Vandaar dat ik me afvraag wat ik zo enorm fout doe, voor mijn gevoel kan het echt niet veel sneller. En die driver points kwijtraken kost je enorm veel tijd.
    Ik heb hem eerder al eens op silver gehaald, alleen om nieuwe auto's te kunnen unlocken moet je alles op gold halen. :{

EDIT:/ Beetje schelden helpt soms zeker, heb hem nu wel. :D

Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2007
  20. Towel

Towel Guest

Deze avond zitte sparen voor enzo, nog een aantal races winnen en toen het geld verzameld om hem te tunen. 9 ton in een auto:) gelijk getest op de milionair evenement (had nog 0km op de teller). We dachten dat we wel met 40 min klaar waren omdat we fockin snelle auto hadden. Toch verklote ik het vaak en werd het nog erg spannend (finishde op 57min) :d. Vet spel, ben op 22 % en heb nu dus 1 miljoen (in 2 halve dagen).

Verdien je meer geld als je champion bent? Want soms zie ik huizen waar je u tegen zegt:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina