Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Er wordt een race unlocked als je champion bent. Tijdens die race kun je in 25 seconden 75.000 verdienen. zo komen de meesten ook aan hun geld. ;)
    Tot die tijd is het echt sparen voor een auto, en vaak zonder geld zitten. Tenminste dat had ik vaak wel. Dat is opzich wel leuker, het komt de levensduur van een game wel ten goede.

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Wie heeft er zin om wat rondjes over het circuit te knallen en wat te driften daar? We kunnen een meeting afspreken voor het gebouw van het circuit. Liefst niet de snelste auto's. SL65 AMG prima keuze :)

BTW: Is het mogelijk om TDU op een memory card te saven? En neemt het veel ruimte in beslag?

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nog 20 posts en dan een nieuwd deel :+ Ja en je kan TDU met een Memorycard spelen dat heeft Porssche Fan ook een tijd gedaan

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Waarom die Augusta beter is dan de Enzo op die miljoenenrace?

Omdat het een motor is en dus smaller waardoor je met hogere snelheid door het verkeer kan. Persoonlijk doe ik t liever met een auto omdat ik t rijden op een motor veel intensiever vind.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja klopt helemaal, alleen betwijfel ik of je ook net zo snel door een bocht kan als een auto.

Gisteren trouwens heerlijk gereden met demon! Op een gegeven moment kwamen er nog 2 andere onbekende spelers bij die kilometers zijn meegereden! :D

Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2007
  6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hey da was wel een lange cruise partij gister avond sinnerz!

En leuk dat een paar van die andere gasten zich gewoon spontaan erbij aansloten.. op een gegeven moment met 4'n aan t cruizen!! :)

Wat vond je trouwens van mijn "ik zal je eens aanduwen" en mijn "nee, nee ik kan ook heel goed achteruit rijden" en mijn "burnout revenge take-down" technieken!? :) :)

Heb nu 81% van de wegen unlockt en 3300 miles.. die laatste duurt nog lang.. 100 kmp/u gemiddeld.. dus per uur gamen 100 km. Dus dan ben ik nog 17 uur zoet.. Okay, de meeste auto's rijden harder maar hoevaak sta je niet stil, ben je in je garage etc etc...

Enne die insp deck had ik uitgenodigd hey! Zijn er ondertussen ook leden bij gekomen, en dan kunnen we eens een aantal races rijden en dan meer als 2 rondjes! En dan hier ff score bijhouden! :p

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Met een auto kan ik ook geweldig goed door het verkeer heen sjeezen hoor!
    Vaak ga ik gewoon aan de zijkanten over de stoep en dan een beetje mijn stuurkunsten gebruiken. Maar ik zal vandaag eens die milionairs race eens gaan proberen, dan gebruik ik meteen die Augusta.

@ Sinnerz, gefeliciteerd dat je hem hebt gehaald!
    Voor champion is het inderdaad wel een beetje leuker ja. Maar als je gewoon goede keuzes maakt in auto's en niet alleen auto's koopt die je leuk vind moet het toch zeker te doen zijn (ik had voor champion een stage 3 getunde klasse C TVR Sagaris, ik weet zeker dat hij een paar getunde B + ongetunde A auto's eruit rijd!)

Ik ga deze week xboxlive halen, dus dan wil ik ook graag met jullie gaan cruisen (racen)!!!
    Ik vind persoonlijk een Gallardo een erg fijne auto, rijdt daar liever in dan een opgefokte A auto.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zit rond de 80%, heb niet weer gekeken. Dat donkerblauwe op die wegen, zijn dat paden waar je nog niet bent geweest? Sommige worden namelijk op de map helemaal niet blauw als ik er al wel ben geweest.
    Ik heb een aantal mensen een invite gestuurd, 1 kon ik nog niet adden omdat die de game nog niet had gespeeld.

Dank je! Heb nu alle Time Challenges eindelijk af! \o/ Nu denk ik eerst maar eens de speed challenges.
    Zodra je live hebt (en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar kijk echt eens op marktplaats, daar heb je het voor de helft van de prijs!) laat het ff weten, dan kom je ook gezellig bij de club! _O_

9. Towel

Towel Guest

Hmm k moet ook nog live halen, ga jij gelijk een jaar ding kopen voor 50/60 euro ofzo? Ik heb trouwens alle "car-delivery" missies zover foutloos gereden. Duurt wat langer, maar je krijgt wel veel meer geld\o/

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Towel, ja ik ga meteen voor een jaar halen is wel zo makkelijk.
    En die delivery-missies moet je in het begin zeker proberen zo veel mogelijk foutloos te rijden, krijg je veel geld voor ja.

Ja ik kom zeker bij de club! En ik zal dan ook wel daar wat auto's kopen, maar ik heb toch wel al een super groot deel van de auto's en geld is toch geen probleem.
    Ik heb overigens wel al die speed challenges allemaal gedaan, vandaag ff die milionairs race doen, dan heb ik ook alle time challenges gehad.

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Als je veel kilometers wilt maken kan ik je de 4 baanssnelwegen aanraden en dan gewoon met de meest snelle auto die er is. Rijdt je toch vaak tussen de 250 en 350 km/h en dan tikt het wel aan.

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb je ze allemaal al op gold gehaald? :eek: Dan ga je zeker snel! :b:

13. Towel

Towel Guest

Hey in het noorden van het eiland zijn veel A en B races, maar daar kan k niet aan meedoen ook al ben ik in het bezig van een enzo,saleen en nu net een Noble clas B. Nog steeds nie meedoen, k wil niet 500.000 in niks hebben gestoken:eek:

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Welke races zijn dat precies? Normaal gesproken zou je er zo aan mee kunnen doen? :confused:

Zijn het geem mA races?

15. Towel

Towel Guest

Ik weet niet precies wat voorn races, hij zegt dat ik niet de juiste voertuig heb, terwijl ik wel gewoon klasse a heb. Maar het valt me op dat daar zon rode shit om het klasse a tekentje zit...

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als het goed is kun je duidelijk zien of het een A of een mA class challenge is.
    die mA zijn namelijk alleen voor motoren. ;)

Noteer anders de naam even van de race die je wilt spelen.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik weet denk ik al het probleem: Je moet er eerst zijn langsgereden om aan die race te kunnen meedoen. Anders weet ik het ook niet echt.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dan geeft ie vaak een melding dat de route is gelocked en dat je hem kunt locken met je GPS om er dan zo heen te rijden.

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Jup dat is waar. Je hebt die Enzo sowiezo niet voor niets gekocht, ik doe altijd race met geen vehicle restriction met een enzo, ook die hitchhikers vervoer ik daar zowat altijd mee. Maar wat geeft hij dan precies aan Towel?

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt, heb er al 2400km mee gereden. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina