Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat streepje midden onder (onder kop " alpha build" ), word een soort kompas?

2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je misschien wel geen flag-indicator meer op de precieze plek, maar iets op je kompas. dan zou je jezelf beter kunnen verstoppen.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat juist leuke glitches, weet nog wel dat ik een keer met zwaard/sniper van mijn base op waterworks naar het midde was gevloge :+ goeie ouwe tijd

verder vind ik bxb niet echt een glitch want je hoeft niet perse de x in te drukke om het sneller te laten verlopen (alleen als je de snelle melee krijgt met bijvoorbeeld de battlerifle, als je de langzame krijgt kun je dit wel doen), en ik vind RRx het level verhoogd van H2, het is een erg moeilijke glitch om constant uit te voeren, Bxr is beetje krom aan het worden, eerst was het nog wel leuk om dat ik dan een van de enigste was, nu kan/doet iedereen het :x

er zulle toch wel weer nieuwe glitches ontdekt worden, onvermijdelijk dusja :9
    vette screens Excess, waren nog niet gepost, blijkbaar worden je teammaten aangeduid met cijfers :confused:
    @sostic denk dat het soort compas is ja, er staat ook zoon balk bovenin het scherm

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee volgens mij niet, daar onder Alpha-Build staat het nummer van de versie (soort serial nummer). Die volgens mij omdat het nu weg geblokt is niet herkendbaar meer is, als ze dat niet hadden gedaan hadden ze nu vast grote problemen met M$.

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is al eerder naar buiten gekomen, zo denkt Bungie dat het makkelijker wordt om een teammaat te helpen. Je kan nu namelijk zeggen "heey, nummer ...., achter je!". En eerst was het "heey, iemand met plaatje die rode achtergrond heeft met een paarse grunt erin, achter je!

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan geef ik ze groot gelijk. :)

En ik hoop dat het communiceren onder handen genomen wordt. Dus niet White indrukken om iets te zeggen. Gewoon een open channel, en als je Left-Bumper (White) indrukt dat je dan een team channel/friends channel krijgt. Of andersom.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Als ze het communiceren onder handen willen nemen ,dat ze het dan ineens goed doen.
    Bij halo2 multiplayer kan als je gekilld wordt nog informatie doorgeven terwijl je op je respawn-moment wacht.
    Dat zou niet mogen,op het moment dat ze je killen zou de onderlinge communicatie moeten worden verbroken tot het moment dat je terug respawnd.
    Maakt het tactisch wéér een beetje méér aantrekkelijk.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    zomg halo1 graphics

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Goed lezen , op de screen staat alpha build mijn beste.
    De denifitieve screenshots zullen héél wat meer gedetailleerd zijn.:b:

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik zie geen streepjes onder de alpha build, wel boven in het scherm. Het is zeker geen flag indicator vervanger want kijk maar:

Inderdaad het is cheaten...net zoals alle misbruiken van bugs in het spel: superjumpen, bxb, bxr,rrx en weet ik wat voor zooi er misbruikt er van maakt. Geloof je me niet lees de regelement van Bungie/MS maar eens door.

11. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat is een snelle screenshot van het beeld in een donkere kamer gemaakt.

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daarom zei ik niet dat bxb geen glitch is.

En Bxr en RRx (en alle andere weapon glitches, zoals granaat reload) vind ik niet cheaten, want iedereen kan het. Cheaten is jezelf een voordeel geven, en met deze game gaan die voordelen wel erg ver.

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    vind de assault rifle wel erg smooth en die bomen ook!!..

me impressed of ugly alpha..
    jongens just face it voor een alpha is dit al prachtig..
    het uitendelijke spel zal vast wel een eyecatcher worden,.
    denk je nou echt dat microsoft deze door hun vingers laten glippen..

14. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft die alpha build iets met die sniper te maken ofzo hoor. jullie verwarren alpha met béta geloof ik?

15. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Ben jij niet degene die nu in de war raakt? Alpha build komt toch voor de bèta en is toch niet specifiek voor de sniper?

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wtf.. ik heb halo 2 nooit gespeeld(jaja shame on me=( ) maar zijn er echt zoveel glitches.. en wat betekenen die afkortingen dan?

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gwn B knop, x knop en r knop. Als je met b slaat cancel je die slag weer met x waardoor je snel weer kan schieten zeg maar...

18. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet iedereen weet ervan, en het was ook niet de bedoeling van de spelmakers, dus als je het zo bekijkt, is het cheaten.

19. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Borat volgens mij snap jij het niet helemaal. Het was indd niet de bedoeling van Bungie maar iedereen kan BXB en RRX en BXR dus dan is het geen cheaten. Cheaten is jezelf er voordeel meedoen (zoals Legendarisch al zei) door iets illegaals te doen zoals standbyen. Dit kan iedereen, dus niet zo zeuren of gewoon niks zeggen. Volgens mij heb jij halo nooit echt gespeeld

20. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is nog steeds een bug waardoor de wapenbalans verstoord raakt.
    door BXB kunnen mensen opeens veel sneller slaan dan in eerste instantie de bedoeling was, waardoor het eigenlijk wel cheaten is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina