Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij hier op 22 februari uit zal komen. Steeds meer sites melden dit.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik ga wel eerst wat review's etc lezen want ik hoor toch steeds vaker dat PES DS gaat tegenvallen

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik moet ook zeggen dat PES ook weer een spel is dat zo onnodig laat wordt uitgebracht. 22 februari, dan is de competitie alweer bijna afgelopen. Kun je net zo goed wachten op de volgende, tenzij die ook zo laat is natuurlijk =(

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Die DS Lite is een rage, echt niet normaal. M'n vriendin heeft er een. Haar zusje. Diens vriend. En ook het dochtertje van m'n zus moest er perse een.

Het waarom snap ik nog niet. De games zijn namelijk totaal niet (om er maar eens een Nintendo fanboy term bij te halen) innovatief of vernieuwend. De games zijn wel goed, leuk en verslavend. Ook al zijn New Super Mario Bros en New Tetris maar gewoon remakes. Yoshi Island 2 een port. En al die spelletjes uit 42 Spelklassiekers spelen we al jaren gratis op internet. En toch worden die games met miljoenen tegelijk verkocht. Ik kan de vinger er simpelweg maar niet achterleggen...

Zomaar een beschouwing van mijn kant.

(ben m'n vriendin aan het overhalen om de nieuwe Castlevania of AoE te kopen) :)

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat erom HOE je ermee speelt. Je kunt ze overal en altijd spelen op een voor iedereen begrijpbare manier. Je pakt de DS op, prikt er een spel in en met de stylus in de hand kan iedereen zo goed als meteen aan de slag. En het is gewoon leuk :p

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Video Preview Pokemon Diamond & Pearl

_O_

Ik weet nu al voor 100% dat ik deze game straks in de lente ga halen. Gevechten zullen nu heel relaxed gaan met de Stylus, online mogenlijkheden zoals vechten en ruilen. Vet vet vet. :thumbs:

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik wil eigenlijk dit weten: Is die EZ 4 flash illegaal of niet?

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    M'n vrouwtje heeft vandaag Children of Mana gehaald. 1 dezer dagen ook maar eens proberen.

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10

Is er nou al wat meer bekent over deze Naruto? Zal er ooit nog een EU release komen? Heeft het überhaupt een titel? :p

10. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Diamond & Pearl worden echt de beste games voor de DS. Must have voor mij \o/

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Same here, wordt wel importeren anders duurt het me te lang :)

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil maandag Starfox command halen als mijn 2e spel voor de DS. Maar ik wou vragen of die spel een lang levensduur had? En of het een goed spel is?

13. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren PES voor de DS gespeeld...

het is een directe copy van de japanse versie....

Ik ga hem weer ruilen...het kan gewoon totaal niet vergleken worden met de console versie...

Tuurlijk kan de game het grafisch niet aan dat is duidelijk dat had ik ook totaal niet verwacht.., maar ik bedoel kwa spel/gameplay had ik wel zoiets verwacht ala pes.....

De volgende punten vond ik negatief aan deze game:
    - Er zitten wel veel landen teams in, maar misschien maar 9 clubteams..(ac milan/man utd. etc geen eredivisie of andere hele competities)
    - Geen truucjes met spelers, om een man uit te spelen..
    - Spel zelf speelt echt als een voetbalspelletje voor een mobiel
    - Camera is niet aan te passen (iets wat bij fifa wel kan)

Verder vraag ik me af waarom het zolang heeft geduurd voordat deze game uit was...de game is alleen maar vertaald.....

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jammer dat het een slecht spel is maar is PES hier nu al te koop? Ga hem iig nu niet meer blind kopen ga wel eerst even kijken of ik PES ergens kan testen.

15. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hij was te koop bij dimension plus?? ofzoiets...(bij de v&D in rotterdam..die gameszaak)

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de wintersport (oa in de auto) Metroid Prime: Hunters besteld. Die game heeft me altijd wel aangetrokken sinds in een DS Lite in huis heb. Nu toch maar eens aangeschaft :) Ben benieuwd, slechte reviews zijn iig niet te vinden. Hij zal morgen of overmorgen binnenkomen.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hij is erg tof! :) Fijne besturing, moeten ze bij alle shooters voor de DS gaan gebruiken

18. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat je rechtshandig bent...want linkshandig is het heel moeilijk om de game op te pikken...

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik ben rechtshandig, al had ik gelezen dat je dat kon instellen? Dat je dus met de buttons aan de rechterkant kon manouveren ipv de d-pad. Ik dacht het in de IGN Video Review gehoord te hebben zelfs.

20. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    heb hunters ook en de besturing werkt erg goed alleen krijg je er na verloop van tijd wel een lamme hand van...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina