GTR

Discussie in 'Algemeen' gestart door sega freak, 29 apr 2006.

1. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met het "force feedback" stuurtje van M$ heb je er nog geen zak aan. Ik heb GTR2 eerst met keyboard op 'novice' geprobeerd... dat ging echt nergens over, word ook in veel fora afgeraden. daarna met mn ouwe ferrari stuurtje.... dat ging net, maar niet van harte... G25 was love at first sight.... na wat afstellen ging alles als een tiet. ik hoop echt dat Microsoft G25 support overweegt.

Bij gebrek aan degelijke wheel support. zullen ze stevige consessies moeten doen qua besturing. Anders zal het spel idd grootschalig floppen en overal 2e hands aangeboden worden door teleurgestelde simmers en hobbie-gamers..

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De G25 komt er toch niet.

1. Omdat daardoor niemand meer het Wireless Racing Wheel koopt
    2. De G25 z'n 900* functie is ontwikkeld met behulp van GT4, de grootste concurrent voor de Xbox. Je kan er donder op zeggen dat de G25 op de Xbox zal werken (dan werkt automatisch de DFP ook, want die hebben dezelfde drivers)

Edit:// WTF? Meneer Stefan? Owww... die stond nog aangemeld hier. Ach ja, in ieder geval... JeePee NL die deze post maakte :+

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zegge, damn ik weet opeens veel 8)

4. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost, ban :cool:

5. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    zeker fucking vervelend dat ventje :D

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen anderhalf maand zou hij er dan moeten zijn...

De hype is er in ieder geval al!! |:- :{ |:-

Begin me nou wel wat zorgen te maken of deze game eigenlijk nog wel komt voor de 360 in maart... wat slappe trailers die niks zeggen over hoe de game zal gaan spelen, en 0,0 ingame beelden bevatten. plus wat magere, vrij vroeg genomen screenshots die er redelijk uitzien, doen mij vermoeden dat simbim mischien toch wat problemen heeft met het overzetten van deze game.

De hype is er niet, de vraag is of er überhaupt wel marketingsmensen zijn van THQ die deze game op de map willen zetten, of dat ze echt denken dat ze alleen van de naam GTR al duizenden copieen kunnen verkopen...

De release date op de officiele site is er nog steeds niet... simbim zegt "coming soon" dat er al een jaar staat, en THQ heeft geloof ik nog de game release op "TBA" staan.

1 of andere franse site komt dan aan met het nieuws dat ie in eind maart uitkomt, en iedereen (ik ook) neemt dat maar aan dan...

Maar eerlijk gezegd ben ik niet meer zo zeker van release date, of dat de game ooit wordt gereleased... heb er momenteel een hard hoofd in.

Laten we hopen dat ik het gewoon mis heb en dat ze gewoon de game uitbrengen in maart, en over een week of zo gaan beginnen met wat hype. want met een release zo vlak tegen forza 2 aan, kunnen ze dat zeker wel gebruiken.

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K ben er ook niet echt meer zeker van, alhoewel het laatst toch echt werd aangekondigd voor 30 maart. Laten we hopen dat ie net zo goed wordt als zn pc-maatje op zn minst. Vor mijn part brengen ze gewoon precies dezelfde uit...Stuk of 140 wagens en 35 tracks8)

8. JeePee

JeePee Guest

Ik heb ff een mail naar SimBin gestuurd over de release. Hopelijk dat ie alsnog de 30ste komt!

9. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    dat is een goeie jeepie, en vraag ook of ze wat ingame beelden kunnen laten zien hahaha

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hopenlijk gaat de release gewoon door .

Dit word voor mij de eerste toffe game van 2007 :D

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Vergeet Crackdown niet he, en jah het is indd een van de eersten dat wel, maar het is zoiezo de eerste vette racer op de 360 en dus ook van 2007. :b:

12. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Openingspost is aangepast.

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Releasedatum 2e kwartaal 2007? Niet meer 30 maart?

14. JeePee

JeePee Guest

* bang't :eek:

15. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    nog steeds geen mail gehad dan jeepie over GTR??

16. JeePee

JeePee Guest

Nope.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze zullen 'm toch niet rond dezelfde tijd uitbrengen als Forza 2? :{

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mwa. Mocht dat wel gebeuren dan weet ik in ieder geval voor welke ik ga. En dat is niet Forza.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit dus duidelijk te twijfelen. Mocht GTR rond Maart uitkomen, en Forza rond Juni/Juli dan wil ik ze wel beide aanschaffen. Maar als ze tegelijk uitkomen ga ik denk ik toch als eerste ook voor GTR.

- edit: Wat ik trouwens ook vreemd vind. Als ik op deze site kijk. En ik ga naar Showroom, dan zie ik heel veel wagens, maar géén Aston Martin.. terwijl deze wel op de cover staat!

Ik hoop toch wel dat die erin zit!

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die site gaat over GTR 2, de titel die laatst uitkwam op de pc. Dus dat kan dan wel kloppen:) Waarschijnlijk zitten er dus niet precies dezelfde wagens in als de pc-titels. Ik hoop zo dat de 360-versie ook minstens 144 wagens telt8)

Deel Deze Pagina