1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Dan heb je je Xbox bewogen tijdens het gamen ... zo'n kras kan alleen ontstaan door beweiging van de xbox 360 van verticaal naar horizontaal
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Xbox rewards ms site

    Wel interessant opzich, beloningen krijgen voor behaalde gamerscores
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  3. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier thuis een draadloos internet van @Home, waarbij de modem en de router in de meterkast zitten. Is het nu ook nodig dat ik een draadloze verbinding met mijn 360 leg, wat toch redelijk duur is in aanschaf? Ik heb totaal geen verstand van Live, ik wil dit graag even weten voordat ik een 360 aanschaf.
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad redelijk prijzig. In de meeste winkels kost de ontvanger zo rond de 70 euro.
    Je kan ook een goedkopere draadloze ontvanger nemen en vanaf daar met een kort kabeltje naar de 360 gaan.
    Maar als je in de buurt zit van die meterkast met je xbox kan je altijd nog gewoon een kabeltje leggen. Heel goedkoop en er is geen specifieke 360 lan kabel.
     
  5. basovich

    basovich Guest

    kreeg net deze message van major nelson:

    kan er eigenlijk niet zoveel wijs uit:confused:..
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Is alleen in Amerika omdat er daar in bijna elke staat wel een ander belastingspercentage is, hiermee trekt Microsoft het voor heel Amerika gelijk en krijgen mensen dus hun geld terug (denk ik).
     
  7. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand mischien waar ik een setje kabels kan bestellen voor me xbox360 een link zou fijn zijn
    alvast bedankt!
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  9. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand een foto kunnen maken of sturen van de draad van een controller met draad?

    Alvast bedankt.

    Cees
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Dat is gewoon een usb kabel:)
     
  11. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er veel verbetering in de nieuwe BenQ drive mbt het geluid? Mijn MFR date is 2006-09-03 dus daar zit ie niet in denk ik.....
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet niemand omdat ze er (nog) niet inzitten :lol:
    Mijne heeft een LG en die is erg stil.
     
  13. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de nieuwe drives er in november in kwamen. Standaard zat er toch Samsung drive in? Hoe kom jij aan die LG?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitachi LG ;)
     
  15. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    call of duty 3; controller trilt niet

    hoi,

    wanneer ik call of duty 3 speel, in sp en in mp, dan trilt de controller niet als ik een wapen afvuur. De instelling 'vibratie' staat aan. Alleen wanneer ik het spel opstart en voor de eerste keer getroffen wordt dan voel je een trilling, hierna niet meer. Weet iemand of dit normaal is bij call of duty3. Call of duty 2 heeft dit probleem niet.
     
  16. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu enkele maanden geen xbox live gold meer. En ik zag enkele weken geleden dat er een nieuwe update was voor saints row, dus ik steek saints row in mijn xbox start op, maar hij update het niet. Er wordt precies geen enkele game geupdate, bv. als ik een nieuwe game koop, nadat ik een silver abonement heb. En 360 is heel de tijd aangesloten op internet. Heb je soms Gold nodig om te kunnen updaten? Dat zou wel erg zijn.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat lijkt me sterk....ik heb ook Silver en kan gewoon game updates downloaden :eek:
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja het lijkt me sterk, maar die updates zijn soms zo klein dat je niet eens merkt. Heb je al gekeken of de dingen die in de update zaten ook werken in spel? (ik weet niet waar ze voor dienden maar miss is er iets te zien.)
     
  19. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen map op de hardeschijf waar je kunt zien welke updates je gedownload en geinstalleerd hebt?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nee dat kan je helaas niet zien (word opgeslagen in een hidden share)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina