Eredivisie PES6 (Nederlands)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BrunoSC, 2 feb 2007.

  1. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Check the official website of the league. Play your two rivals of theis week and admit me as your friend. Good luck!
     
  2. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa zag het, wis niet dat het met een schema liep. Ik voeg ze toe. Mensen hebben mij ook al toegevoegd dus komt helemaal goed!!
     
  4. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist tegen BrunoSC (twente) gespeeld, 1-1 wederom.

    Leuke pot was 't waarbij we aan elkaar gewaagd waren.

    Thnx Bruno and good luck!
     
  5. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Good game, buddy

    Rkcfan NL and aapmike tried to play their game this evening. Unfortunately they were unable to connect each other. Presumibly it´s a problem with their router´s nat which seem to be set on strict mode.

    If anybody knows something about this or can help me and post it in the main forum in Dutch so they can fix it, I would really appreciate it.

    Apparently when one player got a strict nat can play to any other player unless that other player has also a strict nat. Every router works in its own way, so those players need to say which router have and let´s see if someone can hep them.

    Thank u all
     
  6. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Im having the same problem with Nick Pring, when i check network status is says Nat is open. And When Bruno tried to invite me i could join him without any problems..
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt dan aan zijn router.

    Kijk op www.portforward.com om de router juist in te stellen.
     
  8. Rushmen

    Rushmen Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Sparta - Heracles 0-1*)

    Was een erg mooie wedstrijd en vooral spannend haha waarbij mischien een gelijkspel eerlijker was geweest maar mij hoor je niet klagen;)

    Doelpunt: Tanghe, schot vanaf rechts de keeper kon hem nog tegen houden maar de rebound gleed Tanghe de bal erin.

    Bedankt voor de wedstrijd en ik heb nu al zin in Heracles - Sparta haha:thumbs:
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net tegen rushmen mijn eerste wedstrijd gespeeld: Sparta - Heracles: 0-1
    Was heel spannend, hij kwam al in de 15min ofzo op 0-1, en daarna was ik vooral in op zijn helft, kreeg wat goede kansen, maar met wat counters van 'm waren er uiteindelijk zeker net zoveel kansen voor hem!

    Was mooie wedstrijd, verheug me al op de uitwedstrijd voor mij}:]
    Doelpuntenmaker moet rushmen ff zeggen, zou ik zo niet weten...

    Edit: zie boven me;)
     
  10. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mn eerste wedstrijd tegen aapmike gespeeld ajax-rkc
    Ongeveer halverwege 1e helft werd het 1-0 voor ajax, en wat er toen gebeurde weet ik niet, maar ik werd totaal overlopen en het werd binnen paar minuten 3-0. Net voor rust kon ik nog de 3-1 maken

    in rust de snelle Garcia wat dichter bij spits laten spelen en dit deed wonderen, het was een erg open wedstrijd en ik probeerde te counteren, het werd 3-2 en in 75ste minuut 3-3.
    Ik was tevreden met de 3-3 maar 90ste minuut kreeg Fuchs nog een schietkans en maakte de 3-4. Ik geef toe kheb gewoon erg veel geluk gehad.

    Goals van mijn kant waren:
    Vd Haar
    Berger
    Garcia
    Fuchs

    Verheug me op returnwedstrijd
     
  11. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is excelsior iemand op de forum anders maak ik wel contact met hem op xbox live
    en wie houd de stand bij van welke club waar staat net zoals de echte eredivisie
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    hoho ajax de 1ste speeldag al onderuit tegen waalwijk
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat hier in het begin een link waar alles staat
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik moet tegen Towel NL

    Als hij hier even wil reageren voor wanneer we een potje gaan spelen, zou dat welkome zijn!

    Gr. GAE
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik moet 2de wedstrijd tegen hem, heb 'm al paar dagen geleden toegevoegd als vriend, maar hij heeft 'm nog niet geaccepteerd.
    Zou wel handig zijn als hij even wat van zich laat horen..
     
  16. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gespeeld tegen excelsior met mijn nac wel gewonnen maar net 1 -2 (dijkhuizen P.K)rigthers, van gessel

    ik kreeg 3 rode kaarten OMG
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Met NEC 2-1 gewonnen van Excelsior ook.
    Was een pittige wedstrijd, verdiende echt te winnen vanwege een paar kansen ik had onderandere aardig wat trappen op doel met Denneboom op een gegeven moment ging er 1 binnen via binekant paal, en ik had met Boutahar een vrije trap op de lat gekregen.
    Ik had zeer weinig balbezit maar benutte 2 kansen goed.
     
  18. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    As a neutral observer of both games (they were played at my neighbour´s house) have to repport that both games were much of the same. Both games finished with a 65% ball possession for Excelsior which showed much more control of the games skills, especially a great ability to combine nice pieces of play and moves where the last pass was generally failed. Hwever, soccer it´s not just about passing the ball but striking and scoring golas and at ths point both teams proved themselves much more proficient.
    NAC Breda came back a 1-0 in the last two minutes of the first half, from that point it commited itself to defense and aggresivity, and they were successful (may be much at the last point 6 yellow cards and 3 red cards).
    NEC Nijmegen played much of a fairer game, but also couldn´t have the ball. Dannebom was a nitemare for the slow Excesior defenders. Excelsior deseved in my opinion two wins in two games. But they are 0-2-0at this point, and this is soccer.

    Good game all from friend!
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    En wat moet ik doen als ik geen contact kan krijgen met mijn tegenspeler?
     
  20. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    I don´t know what´s wrong with Towel NL, he hasn´t accepted me either. Anyway he has until Sunday to play his two games if he does not play the games or at least show up he will be subsytitute.

    In the mean time u can play ur other game.

    Good luck
     

Deel Deze Pagina