1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik probeerde net halo 2 te starten, alleen nadat ik de halo 2 update downloaden bleef mijn beeld zwart. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft? Want ik heb net mijn nieuwe xbox 360 terug en ik ben niet van plan hem nog eens op te sturen.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Speel je via een VGA-kabel? Daar waren vroeger problemen mee. Ook kan het zijn dat via parental control en door je leeftijd, je niet de toestemming hebt om backwards compatible games te spelen (dit is makkelijk in te stellen bij de system settings van je xbox, maar ik denk niet dat dit jouw probleem is).
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee ik speel via de HD component kabel, die ik bij premium kreeg (wel gewoon op tv). Het is namelijk zo, na het updaten van de backward compatible, start ik halo 2, als ik wil inloggen moet ik een update downloaden, deze gaat hij downloaden, na de download staat er: starting updated game. Maar daarna start de game niet meer en heb ik nog alleen maar zwart beeld. Het eenigste wat ik dan kan doen is mijn xbox 360 uitzetten. Het zou ook aan de disk kunnen liggen, maar dan verwacht ik toch minstens wel een dirty disk error.

    EDIT: family settings staan allemaal uit.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  4. Ender

    Ender Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toen ik net m'n 360 nieuw had ook een probleem met Halo 2. Na de update was het niet langer breedbeeld... Toen een format gedaan en lang gespeeld zonder update (kon wel, mocht je alleen niet op Live) en recentelijk wel geupdate en nu is het wel goed. Mocht je dus geen savegames (of hexic hd, dat ben ik zo kwijtgeraakt... :/) oid hebben, kan je een format overwegen.

    Zelf wil ik trouwens Beyond Good & Evil werkend hebben op de 360!! Hoe kunnen ze zo'n koel spel nu overslaan? ;(
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    uhmm.... en wat dacht je dan aan : THE CRONICLES OR RIDDICK. Hopelijk leest microsoft dit nou eens :D
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Kheb al zovaak de updates verwijdert en de cache geleegt. Ook, alles van halo 2 op mijn HDD gewist, dus dat is geen oplossing.

    EDIT: ik heb een vermoeden dat de disk corrupted is. Omdat hij hem wel probeert te lezen. En ik heb al geprobeerd hem schoon te maken.
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet hij die update automatisch als je een oude xbox game erin doet ? of moet je hem handmatig downloaden ?
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet hij automatisch :)
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eraan te denken om FlatOut te kopen. Maar als ik deze koop wordt het puur voor online racen met een vriend van me.

    Kun je bij oude XBOX games ook gewoon online op je 360 (als dit op de oude xbox ook kon?)

    Offtopic: Kun je bij FlatOut ook de mini games online doen of is het puur alleen races rijden?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tuurlijk kan dat :)
     
  11. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens deze game incl riddick moet backwards worden. Kan trouwens niet wachten op en vervolg van Beyond good and Evil.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vanmiddag maar is Amped uit de kast getrokken. En de game speelt nog altijd even lekker weg als vroeger. *Doh logisch :+.

    Wacht nog steeds op PGR2 :mad:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wanneer komt er nou een backwards compatibilty voor Jet Set Radio Future? HEt is een van de eerste games van de Xbox en staat nog steeds niet op de lijst. Zonde...
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    word er nog wat gedaan aan de Backwards compatibility, ik had gelezen dat ze dat gestopt hebben.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Niet te hopen, want ik wacht nog steeds op Unreal Championship 2
     
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron? Zover ik weet gaan ze nog gewoon door totdat elk spel bw is. Ik verwacht weer een update in mei aangezien de vorige 2 een gat hadden van 5 maanden.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil dat ze Brothers in Arms Earned in Blood ook updaten. Inkomen voor Hells Highway
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik zit nog steeds te wachten op Rally Challenge 2 tot die BC wordt...

    edit: zo heette die toch ??? :confused:
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    rallysport challenge toch? Ik had daarvan de demo op mijn Amped disc, best wel humor. Ik wil wel eens kijken of die demo op de Amped disc die wel BC is ook werkt.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ze zouden toch om de 3 maanden een nieuwe reeks xbox games Backward compatible maken (september hadden we, toen december enz.)en nu is maart toch aan de beurt?(xbox.com zegt 'List updated December 2006.')
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007

Deel Deze Pagina