Dutch terror Squad

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RaouLioo, 7 jan 2007.

1. SmartieZ

SmartieZ Guest

mijn members mogen zeggen wat ze willen, ze zijn geen kinderen meer en ik zal ze niet tegenhouden als ze iets te zeggen hebben . heb misschien wel een evenredig praatje als SphinXz, het feit dat jij het respect nog niet toont iemands gamertag goed uit te spreken verkloot jouw vraag om respect alweer volkomen.

THE FLAME COMES WITH THE GAME!

PuRe OwnaGe ! _ 0 _
    AK47pro vs Dutch Terror Squad
    Tyro Station 5 - 1
    Tyro Station 5 - 0

Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2007
  2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    haha laat me raden, Goku heeft hard geownt met z'n torque op die map :p

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

haha nogal ik hoorde ook iets van ExP3R1EnZ die hard aan het bouncen was met z'n sniper.. maar overall heel het team ging goed zoals te zien is aan de scores..

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, je ziet trouwens wel dat er een paar clans zijn die fluitend door de poule zijn gekomen.

Die HLH clan was ook vrij goed ofniet? Zag dat je maar met 1 ronde verschil gewonnen had over 2 hosts.

5. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, spel dan ook zijn gamertag goed uit, het is geen Darkspikkel, maar Darksnikkel (jaja, probeer de clown uit te hangen:+ )

@Smartiez
    Over gamertag goed spellen: EXp3r1EnZ !!!! hahha ;) (ik weet dat spellen en schrijven niet hetzelfde is, maar het gaat ff om het idee)

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Neem dan ook niet zo'n moeilijke tag :p

7. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het een mooie naam!
    Niemand heeft het hoor....gwn lekker uniek!

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Yup xHLHx zijn ook goed en Masta Daco NL is een asian dus dan is het logisch dat je goed bent \o/

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha citaat van een van je eigen members: ' Alleen baby's praten over ownen'.

En ik noem het geen ownen, zeker jullie hebben aardig gewonnen geef ik ook toe maar jullie speelden met het beste team wat jullie konden krijgen en bij ons was dat niet geheel het geval.
    Daarbij was het vooral Goku die goed was met zijn tork, rest viel mee na wat ik gehoord heb.

Maar we zullen zien op paniczoom, dan zullen wij 100% geven, wat jullie nu al dedenO-)

* Ga aub in ergens anders offline praten mensen, niet dat ik het erg vind maar dat houdt de boel wat overzichtelijker_0/

10. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik zei dat kinderen van 12 over 'ownen' praten..(en ik zei ook dat er uitzonderingen waren duss)
    En als Majn alles killt kan de rest niet zo heel veel laten zien..

PS.:Maar ik denk dat ik een Spreekverbod krijg van smartie:lol:

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Raoulio Laat maar zien op Paniczoom met je beste team. Zijn de andere members van het team zo veel slechter dan? Waarschijnlijk weet je niet eens wie er in dat team zitten.

Echt een uitspraak van Raoulio ;)

12. Rick NL

Rick NL Guest

zullen we ook zeker doen*)

13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Toen wij tegen jullie speelde hebben jullie niks anders aangeraakt dan de Tag's en boomshot. Ik wil niet lulig doen maar ik heb tegen AK47 en jullie gespeeld en Ak is te egt wel beter. Maar zal de map we niet zijn hé (Mansion)

Veder was 1 van jullie ook heeel snel met opgeven. Toen we de eerste game hadden wilde hij volgens mij niet eens meer spelen.

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd hoe goed jullie zijn HLH :) Kom jullie hopelijk op paniczoom tegen!

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0

Ik probeerde op paniczoom te komen maar de site is pas beschikbaar over 4 uur???

Ps. We staan we op GB

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, gaat om 0.00 online volgens mij. Wij staan ook op GB, daar niet van. Maar daar doe ik niets meer mee.

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan beter aan paniczoom?? Ik zag die puntjes staan maar ik zag niet egt veel verschil met GB

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    xHLHx is een van de weinige clans die gewoon aardig zijn en goed en niet te veel praatjes, ohja en geen mongole kinderen (zoals Supreme King). Maarja als onze clan op orde is daag ik xHLHx nog wel uit :)

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Thanx M3RC3N4RY, en nee dit was niet ons beste team, aangezien ExP3R1EnZ en PureSpartn beide de laatste 2? weken GOW vrijwel tot NIET aangeraakt hebben, kapotte xbox360 en de lust om andere spellen te spelen (toch spartn xD) .. maar maakt niet uit hoor, PanicZoom en wij zijn er klaar voor ;-)

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje *)

Ps. Masta Daco heeft helemaal geen tijd voor praatjes. Hij heeft het allen maar over asian |:-

Zoals iedereen zegt zie je wel op Paniczoom (als xHLHx erop staat) \o/

Deel Deze Pagina