Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Echt niet,

    Want er zijn 2 nieuwe gamemodes! Daar ben je wel ff zoet mee en ook nog al die nieuwe maps(inclusief presidio \o/ ). Alleen jammer dat er geen nieuwe wapens bijkomen, dat had ik wel verwacht omdat de m4/m16 wel in de oude delen zaten.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Voor alles wat je krijgt is in mijn ogen 800 MS Points inderdaad niet veel.
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    voor normal 50 punten en voor realistic nog eens 75 punten , totaal 125 punten als je hem gelijk op realistic uitspeelt......

    heb ze zelf gehaald na de update , 2 weken geleden ongeveer......
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik dus voor de update, damn nog een keer doen dus
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een fan zoals jij toch geen moeite? 8)

    knallen met die hap......:b:
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Balen dit, 2 van mijn favo maps gaan ze veranderen/verbeteren. Geef dan Dam, Dante, Library of Research Labs een facelift. Die speel ik bijna nooit, dat moesten ze maar eens veranderen!
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat ze juist die 2 gaan veranderen omdat ze zo populair zijn, de verandering doen ze waarschijnlijk voor de 2 nieuwe game modes zodat je ze ook in Streets en Bordertown kan doen.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik speel eigenlijk alleen maar team survival op streets, libary en soms nog een andere map, ik hoop eigenlijk dat ze airport weer als map terug bregen, die mis ik wel. maar de beste map allertijden blijf ik streets vinden.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @JasperXboX en de rest die mee wilt doen:

    Zullen we komend weekend beginnen? Ik wil wel eens weten hoe goed jullie zijn. We hebben nog geen 17 mensen maar als er in de server 8 of meer zitten loopt de server vanzelf vol.
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind het toch nog wel duur ..

    heb net 60 euro voor de game betaald en dan is er een update, ook 10 euro.. ik vind het nogal :confused:
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De meeste van ons hadden deze game al vanaf de launch(ik wat later omdat ik dacht dat GoW online beter was :emo: ) en zijn nu een beetje uitgekeken op de huidige maps en die slappe attack&defend, 10 euro is idd veel geld maar ik weet zeker dat ik met de update tientalle of misschien wel honderden uren bezig ben. En als je ziet dat je bij de meeste spellen van 60 euro het al gezien hebt na 20 uur dan is de update meer dan alleen een must voor elke RSV fan. Dus gewoon downloaden zou ik zeggen :b: !
     
  12. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijkkkk op realistic uitgespeelt
    wat een klote einde ik dacht dat GRAW een slechte einde had
    maar damn bij deze is het nog erger
    wrm fokt ubisoft altijd met die eindes
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zodat we zin krijgen in het vervolg... hoop wel dat ze die voor de halve prijs gaan verkopen net zoals ze bij RS3 deden.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat zou mooi zijn, maar voor Rainbow Six betaal ik zonder enige twijfel ook de volle prijs ;)
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb afgelopen weekend RBS gekocht, kapot vet spel! singleplayer is ook erg vet (alleen helaas aan de korte kant!!)
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De Single Player is misschien wel aan de korte kant, maar de Multiplayer compenseert dat in mijn ogen helemaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2007
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    er had wel meer mogen veranderen in de update zoals : Wapens ,Iets met ranks gaan doen,mappen renoveren ( Libary,Dants en die K* mappen) , en paar mappen van rbs3ba erin mogen doen dat had ik ook verwacht maar nee dus.., speltypes lijkt me leuk.., en ze mogen ook nog in de update erbij doen bij een Ranked match als je die match hebt gespeeld dat je ergewoon in kunt blijven zitten, rest ziet het er goed uit (Y) tuurlijk ga ik hem downloade ookal kost hij 800 points ik heb dat gelloof ik nog wel
    MS Points is alleen maar geldklopperij ( my mening ) je hebt je xbox360 al betaald,je xboxlive ,de game en dan nog geld vragen voor een update vind het wel beetje dom :confused: dat ze ook is een actie doen met gratis ms points bij zo game doen als je het hebt gekocht..
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet nog steeds de laatste 2 missies van de SP op realistic doen, heb ik nog niet gedaan omdat ik ook TDU heb en dat ook een erg tof spel is voor een liefhebber van dat genre. En omdat ik nu wat krap aan zit met leren voor school etc. Ook speelt mee dat je de missie in een keer moet uitspelen voor die achievement, dus ik kan nu niet ff snel tussendoor spelen want daar heb ik dan vrij weinig aan. Maar in het weekend ga ik het zeker eens uitspelen!
    Laatste 2 missies zijn de moeilijkste maar ook mooiste/vetste missies!
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    die 800 punten mogen ze van mij echt wel hebben , zeker verdient......ontwikkelaars moeten ook eten tenslotte.....
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik ben op een nieuw liveaccount over gestapt en heb moet dus ook weer overnieuw met vegas. Als ik nu de SPcampaign op realistic doe krijg ik dan meer experiencepoints of maakt dat niet uit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina