Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool spel heb het nu de laatste dagen gespeeld en valt mij zekers mee vooral springen en het rijden is leuk om te doen heb de eerste achievments al binnen, nu maar hopen dat halo3 beta snel te downloaden is
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe kom je eraan?
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL! @ Gamespot :lol: .
    De Power Unlimited zal wel weer helemaal lyrisch over Crackdown zijn, dat waren ze met Lost Planet toen ook :emo:.

    Het maakt mij niet uit wat voor cijfer deze game krijgt en hoe eentonig mensen hem vinden.
    Ik ga me er prima mee vermaken! :cool:
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    IDD! zo zullen meer mensen erover denk, waaronder ik. Als ik extra info wil krijgen over de plus en minpunten lees ik reviews maar over een game oordelen doe ik zelf en baseer mijn mening niet op reviews (deed ik wel maar daar heb ik van geleerd :))
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Het valt me op dat de een Crackdown helemaal de bom vind en de ander vind er niks aan. Voor mij is Crackdown echt een game waar ik op hoopte toen ik m'n 360 kocht!
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naja zo zijn er ook genoeg die halo 2 niks vinden, is gewoon met alle spellen :)
     
  7. Master Ryu

    Master Ryu Guest

    Ga hem denk ik ook bestellen, een maat van mij heeft dat al gedaan, maar gaat het wel een beetje een vet spel worden, of doen de meesten het alleen maar op de Beta van Halo 3? :b:
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kun je splitscreen coop?

    Edit: *heeft verder gekeken dan neus lang enzo, dus laat maar zitten :+
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom probeer je niet gewoon de demo? De meningen over dit spel zijn heel verschillend.
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    niet bij elke game zit die beta bij

    Ik heb het gepreordered omdat ik de demo heel leuk vond
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij alle eerste exemplaren zit de beta.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Lee sdan ook effe de thread door ofzo voordat je valse informatie gaat verkopen. :{

    Bij elke Crackdown zit een Halo 3 beta code, totdat de eerste levering van het spel op is. Dat zal een paar weken duren op zijn minst.
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ik koop het spel gewoon voor Crackdown, dat de Halo3 beta erbij zit is gewoon mooi meegenomen :).
    Ik vond de demo al zeer verslavend, kan ook niet wachten op het volledige spel. Erg relaxt uitgewerkt en speelt een stuk prettiger dan al die andere GTA achtige spellen vind ik.
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik koop hem ook gewoon omdat het me een toffe game lijkt, niet omdat Halo 3 erbij zit, want ook al zat die er niet bij, dan kocht ik Crackdown nog.

    Maar hoe groot is de kans dat als ik volgende week vrijdag een gameshop binnen loop, ik geen enkele Crackdown vind?
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de kans gemiddeld is dat je hem niet vindt, aan de ene kant is niet iedereen even positief over de game wat veel gamers kan afschrikken, aan de andere kant is het wel een goede game (mijn mening dan n.a.v. de demo) en zit er een Halo3 beta key bij. Het hangt er dus vanaf, misschien voor de zekerheid aan je lokale gamesboer vragen of hij een exemplaar wilt vasthouden voor je. (het kan nooit kwaad denk ik zo)
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    die kans is net zo groot als dat je de hoofdprijs wint in de staatsloterij.....

    weet zeker dat er genoeg exemplaren zijn bij de release....
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou nou valt wel mee, ik weet zeker dat het spel volgende week niet in Culemborg ligt :+ dat krijg je met zo'n gat:lol:
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan noem je ook wel wat op.......hebben jullie wel al stromend water? :+

    anders even naar utrecht of zo......is het toch wel waard voor deze top game....
     
  19. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  20. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik blij met mijn werk als reviewer. Heb hem morgen in huis, één week voor de release :D :D

    Ben benieuwd of de Halo 3 beta er ook bij zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina