Star Trek: Legacy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Corneel, 8 dec 2006.

1. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Spel: Star Trek: Legacy
    Ontwikkelaar: Mad Doc Software / Ubisoft Entertainment
    Uitgever: Bethesda Softworks
    Genre: Strategie
    Releasedatum: 15 december
    Console: Xbox 360, pc
    Officiële Website: http://startrek.bethsoft.com/home/home.html
    Website Xboxworld: http://archief.xboxworld.nl/game/1292/star-trek-legacy/

De boxart voor de xbox 360 versie:

Info:
    In Star Trek: Legacy speel jij de admiraal van een eenheid aan slagschepen die in zowel klein- als grootschalige gevechten hun tactische superioriteit moeten demonstreren. In een real-time (niet om de beurten, maar tegelijkertijd) gevechtssysteem zul jij de schepen in een driedimensionale representatie van de ruimte moeten commanderen om de vijand’s nadelen en zwakke plekken op te zoeken. De verhaallijn die het spel omvat zal door de complete Star Trek saga lopen en de eerste Star Trek series, Next Generation, Deep Space Nine, Voyager en uiteraard Enterprise in één videogame proberen te proppen. Natuurlijk verplichte kost voor de ware fans van de serie die alles willen weten en ervaren.

Naast de tactische ruimteveldslagen in volledige driedimensionale omgevingen, zullen de achtergronden uiteraard bestaan uit de prachtige nebula’s, planeten, sterrenstelsels en ‘wormholes’. De speciale effecten uit de series zullen waarheidsgetrouw naar je scherm getoverd worden en een uitgebreid schadesysteem op de verschillende ruimteschepen zullen het geheel spectaculair tot leven brengen. De titel zal eveneens volledig online speelbaar zijn, wederom in kleine en grote veldslagen of zelf in complete oorlogen die meerdere sterrensystemen omspannen. Uiteraard zal een geavanceerd puntensysteem bijhouden wie de echte Star Trek ‘erfenis’ voortzet en zich de ultieme admiraal van de Strar Trek wereld mag noemen.

Features:
    • Star Trek-universum: de game omspant de complete originele serie: Next Generation, Deep Space Nine, Voyager en Enterprise. Het ligt allemaal in jouw handen.
    • Realtime Starfleet-gevechten: grootschalige gevechten met tientallen oorlogsbodems die gelijktijdig strijd leveren over enorme ruimtezones.
    • Dynamische driedimensionale slagvelden:lever strijd in fraaie ruimteomgevingen vol met volledig gerealiseerde nevels, wormgaten, planeten en sterren. Dankzij de intuïtieve bediening kun je snel doelen en bestemmingen in 3D-ruimte selecteren.
    • Gedetailleerde wapeneffecten en schademodellen:voel je wapens zinderen van de energie en de schilden ontladen bij elk raak schot.Ruimteschepen zijn gemaakt met complete schademodellen en breken in kleine stukjes uiteen, terwijl het puin je om de oren vliegt en de vonken ervan afspatten.
    • Aanpasbare vloten, schepen en kapiteins:met elke overwinning verdien je commandopunten, waarmee je je vloot, schepen en kapiteins aan je wensen kunt aanpassen.
    • Single player Federation-campagne: speel een meeslepende campagne over drie complete tijdperken (Enterprise, The Original Series en The Next Generation).
    • Multiplayer met volledige ondersteuning via Xbox Live: van kleinschalige schermutselingen tot en met de totale oorlog met meerdere systemen, matchmaking, stats bijhouden en rankings op Xbox Live.
    • Meer dan zestig schepen en vier speelbare rassen: van kleine verkenners en lichte kruisers tot en met angstaanjagende oorlogsbodems: voer het bewind over machtige vloten van het Federation-ras, de Klingons, de Romulans en de Borgs, allemaal fraai vormgegeven met de nieuwste technologie.

Screens:

Movie:
    http://archief.xboxworld.nl/media_file/1175

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  2. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig dat hier nog geen thread voor was, aangezien het spel al over een week in de winkels ligt. Ik kijk er zelf enorm naar uit, maar volgens mij ben ik een van de weinigen.

Wat me wel opvalt is dat er nog geen reviews verschenen zijn van dit spel. Meestal is dat toch wel het geval een week voordat het spel uitkomt.

3. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook wel benieuwd, maar wacht eerst even wat reviews af.

4. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste review is online verschenen:
    http://www.oxm.co.uk/articles/reviews/strategy/star_trek_legacy

Het belooft niet veel goeds, maar het lijkt wel alsof de reviewer niets van Star Trek snapt / geen moeite in het spel heeft gestoken. Verder komt hij met argumenten als, "het spel is te veel 3D" en het valt hem tegen dat je alleen maar ruimtegevechten hebt.

Dat wordt dus even wachten op de eerste fatsoenlijke review.

5. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je nu ook in deze game net zoals bij bridge commander het commando voeren over 1 schip of is het echt meer als een RTS opgezet?

6. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een filmpje van de gameplay in skirmish mode.
    Je hebt tot 4 schepen onder commando en geeft orders aan de 3 die je niet zelf bestuurt.

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij best onoverzichtelijk denk ik dan, denk dat je al aan 1 schip je handen vol zal hebben (maar dit spel lijkt mij wel om van te smullen:p)
    Toch snap ik 1 ding niet, als het Enterprise tijdperk meedoet, dan sta je toch eigenlijk altijd alleen ervoor?

8. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
  9. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Die review tempert inderdaad ook mijn enthousiasme :mad: erg jammer dat het dus niet de game schijnt te zijn die ze eerst claimden dat het zou worden :mad:.

10. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het dan toch nog wat gaan worden met het spel? De eerste 2 punten voor de 360 versie zijn binnen en het belooft veel goeds:

Official Xbox Magazine
    8 out of 10​
    Game Informer
    7.75 out of 10​

11. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PC versie even gespeeld en vond deze game toch niet erg goed. Heb wel gelezen in de 360 IGN review dat de 360 versie een stuk beter is, maar ik laat deze game toch even voorbij gaan, misschien later 2e hands.

12. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    is dit een soort Freelancer ? ... weet niet zo goed wat ik me der bij moet voorstellen

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Freelancer? Misschien een beetje.
    Ik heb het spel gisteren gehaald maar kon het helaas vandaag pas spelen en ik moet zeggen dat het misschien in het begin best onoverzichtelijk is maar wanneer je het doorkrijgt heb je daadwerkelijk een vet spel in handen.\o/
    Ook zitten er leuke extras op de disc over de Borg (Patrick Stewart heeft ze o.a. ingesproken).
    Pas net de 1e missie uitgespeeld maar vermaak me er wel mee.

14. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Het is in het begin even doorbijten, maar dan :thumbs:.

Heeft er iemand toevallig zin om met mij even snel die online achievements te halen?

Deel Deze Pagina