Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Hood cam ziet er goed uit.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn, hiervoor zou ik dus een 360 willen halen! *Speelt nog met zeer veel plezier Forza1 en PGR2.
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ziet er beter uit dan die vorige screens van de enzo en de MC12
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat zijn de screens die als 1e geshowed werden. Oude build, geen 12 spelers op de track, en lelijker dan de Enzo en de MC 12 imo :)
    In ieder geval is het info waar we nu helemaal niets aan hebben.

    Om dan maar wel met nieuwe info te komen:
    check
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Wat een lulverhaal over dat 1080p. Pure marketing.

    Lost Planet en Gears of War hebben allebei een native resolutie van 720p. Koop je zo'n big ass TV (die zo rond de 8000,- euro ligt) dan wordt het beeld alleen maar lelijker omdat je het moet uitvergroten. Ook Forza 2 ondersteund niet hoger dan 720p/1080i dus zo'n TV maakt het alleen maar lelijker. Ook praat die vent over HDMI dat er scherper uit zou zien... nou wil ik toch wel eens weten hoe die vent aan een 360 komt met HDMI utigang...
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik neem de info ook niet al te serieus :) Mede omdat ik de aankomende XX-aantal jaren zo'n tv toch niet kan kopen ;) Maar kwam er geen speciale 360 uitvoering met HDMI uitgang? Dat zou dus wel eens op waarheid berust kunnen zijn. Ben niet echt op de hoogte, en het kan dus zo zijn dat die versie van de 360 er (zeker) niet komt.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die screens zien er strak uit .
    Ook de HUD s zien er netjes uit .
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwah, ben het hier opzich aardig mee eens.

    Ware het niet dat de Xbox 360 een behoorlijk goede interne scaler in zich heeft (itt bepaalde andere consoles) die wel meer dan behoorlijk naar 1080p kunnen upscalen wat het beeld toch echt een stuk scherper dan 720p het dezelfde scherm schijnt te maken!

    Nog een jaartje en dan heb ik ook wel een 1080p scherm thuis. Voor film / home theater gebruik. Dan kan ik je mijn eigen bevindingen laten weten. Maar zelfs upscalede games zien er scherper uit, dan op een lagere resolutie. Indien gedaan door een goede scaler natuurlijk. Dit is zo met DVD's, en ook zo met games.

    Alleen is de hele 1080p hype natuurlijk een generatie te vroeg, want 99,7% van de gamers heeft er de komende 3 jaar geen reet aan. Alleen maar een waste of resources om een game op native 1080p te laten draaien imho.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Op een 1080p scherm ja, maar 720p games zien er over het algemeen beter uit op een scherm met een native 720p resolutie dan op een 1080p tv. Tuurlijk zien geupscalede games er beter uit op een 1080p scherm (tenzij de TV zelf een verschrikkelijk goede scaler heeft) maar momenteel levert de 360 de beste kwaliteit op een 720p beeldbuis. De eerst volgende game voor de 360 met native 1080p wordt Virtua Tennis 3. Dat is dan ook de enige game waarbij je zo'n TV nodig hebt. Momenteel is het compleet zinloos om voor de 360 een True HD scherm aan te schaffen (laat staan een plasma waar die man het over heeft. De enige 1080p plasma is volgens mij één van Pioneer met een prijskaartje van 8000,- euro). Het is gewoon 100% marketing. Zo van 'kijk ons eens doen waar de PS3 ons vroeger op afrekende'. Maargoed, vrij zinloos deze discussie. Het heeft niet echt veel met Forza 2 te maken.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Hoe kan je dan 3 schermen aansluiten op de 360?
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat zal hetzelfde werken als toen met FM1, 1 tv per xbox en in alle drie het spel. Kan volgens mij alleen met die speciale xboxen en niet thuis.

    Screens van bovenaan de pagina zijn al oud, mag hopen dat het er wel iets op vooruit is gegaan...
     
  12. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit moet eigenlijk gewoon op elke xbox kunnen. Die noemen ze iets met plexiflaseren (nee geen plexiglas) of zo heb ik gezien bij pimp my ride. Je ziet het wel eens ergens dat ze een paar tv's zo aan elkaar hebben gemaakt dat het zo kan.

    Grtzzz Jesse
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb je om zo te spelen niet 3 consoles en 3 kopies van FM 2 nodig? Dure bedoeling dus om zo te spelen :)
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zit er in Forza 2 geen Dashboard view??
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Niet zoals in PGR3.
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    dit word gewoon smullen
     
  17. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ga binnekort een Xbox 360 kopen en een beetje racen online lijkt me wel leuk, maar aangezien PGR3 voor 30e te koop is moet ik nog ff kijken welke in ga nemen. Met PGR3 loop je natuurlijk wel weer wat achter aangezien dit spel ondertussen al redelijk verouderd is natuurlijk.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat is wat anders, wat jij bedoeld is dat het beeld gewoon opgedeeld wordt.
    Maar in de screenshot zie je echt dat het rechterscherm een apart beeld geeft. Dus dat moet apart geprocessed(bestaat dit woord?) worden.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    En daar heb je dus 3 360's voor nodig. Tevens ook nog eens 3 versies van FM2 en 3 HDTV's.... betaal jij :9?
     
  20. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    25€ bij zuiderpark-computers.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina