Fuzion Frenzy 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Corneel, 14 feb 2007.

1. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Spel: Fuzion Frenzy 2
    Ontwikkelaar: Hudson Soft
    Uitgever: Microsoft Games Studios
    Genre: Party
    Releasedatum: 16 februari
    Console: Xbox 360
    Website Xboxworld: http://archief.xboxworld.nl/game/682/fuzion-frenzy-2/
    Boxart:

"In Microsoft en Hudson’s Fuzion Frenzy 2 zullen spelers wederom ondergedompeld worden in een maffe en grappige partygame met talloze verschillende spelletjes. Dit maal is het thema ‘de ruimte’, waardoor het uiteraard gevuld zal zitten met spelletjes die bijzonder buitenaards ogen. Verwacht veel futuristische arcadegames, evenals de mogelijkheden om on- of offline toernooien op te zetten waarbij spelers de mogelijkheid hebben om vele opties in te stellen en het toernooi zo te laten verlopen als ze zelf willen. Met deze toernooien kunnen gamers toernooikaarten winnen om de vijanden die hoger in rang zijn, te verslaan.

In totaal zijn er 40 minigames in het spel te vinden en kan er gekozen worden tussen een zevental unieke planeten om op te spelen. Voorbeelden van spelletjes zijn; Collision Collusion, Turbine Jumper en Super Slam Dunk, deze laatste is een geavanceerd potje slam dunk, waarbij spelers in het lage zwaartekrachtgebied de bal moeten stelen van de uitdagers om een slam dunk te scoren. Je zou misschien denken dat dit leuk is voor de Xbox Live Arcade, maar al deze 40 games zullen op een normale Xbox 360 DVD verschijnen, uiteraard met de nodige downloads in het verschiet en een flink aantal achievements om te behalen."

Achievements:

Fuzion Frenzy Master
    Any Mode is okay, just play all the Mini-games! But remember, practice doesn't count!

Jet Master
    Win the Main Battle Tournament with Jet!

Mini-game Collector
    Unlock all the Mini-games!

Naomi Master
    Win the Main Battle Tournament with Naomi!

Zak Master
    Win the Main Battle Tournament with Zak!

Geena Master
    Win the Main Battle Tournament with Geena!

Samson Master
    Win the Main Battle Tournament with Samson!

Dub Master
    Win the Main Battle Tournament with Dub!

Custom Master
    Win an Offline Custom Game!

Tournament Hero
    Win an Online Tournament!

Mini-game Frenzy Hero
    Win 10 Online Battle Mini-game Frenzies!

Fuzion Frenzy Rookie
    Any Mode is okay, just play 3 Mini-games! But remember, practice doesn't count!

The First Victory
    Win 1 victory in the Online Battle Mini-game Frenzy!

Custom Hero
    Win an Online Custom Game!

Screenshots:

2. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel komt over 2 dagen al uit en er was nog geen topic over, dus bij deze.

Ik kijk er zelf naar uit. Lekker leuk en vrolijk onzin-vermaak.
    Maar heeft iemand het spel al in de winkels gespot toevallig?

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    fuck is dit een retail game,, ik dacht dat het een arcade spel was|:- |:-

4. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt maar voor € 29,99 in de winkels te liggen geloof ik, dus het valt mee.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Echt waar? Dan wil ik hem wel gaan halen over een paar dagen.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als dat zo is haal ik hem wel, vond deel 1 erg leuk :) en zo veel party games zijn er niet voor de box =(

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze wel, heb deel 1 ook heel veel gespeeld met vrienden. In je eentje is het spel niet zo veel aan, maar met wat bier en een hoop vrienden is het een heel leuk spel :D

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het spel kost trouwens 40 en niet 30 :mad:...

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan houd het voor mij op, heb al een aantal games via de bazaar erbij en volgende week crackdown dus laat deze maar ff wachten :)

10. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik eens naar www.dvdcrave.com gaan. Daar kun je de PAL versie voor € 24,- bestellen.

11. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    wow , vet cool , deel 1 wal altijd lachen met familie die nog nooit gexboxed hadden ;)

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    tsja heb deeltje 1 nooit gespeeld misschien dat ik deze ga kopen voor de 30 euro
    hopelijk is het het waard.........

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je meost kiezen voor een spel als deze voor 40 euro of voor oblivion voor 33 euro dan is de keuze bij mij al gauw gemaakt hoor 8). En deel 1 viel me trouwens vies tegen het speelde gewoon niet lekker en ik vond dat het de sfeer mistte deel 2 ziet er ook zo sfeerloos uit.

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand hier op het forum had hem een week geleden ook al. En nee het was niet Mirik ofzo. Naja ik heb toevallig vandaag voor het eerst de demo gespeeld en ik vind het best tof.

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 1 maar middelmatig, maar als er wat vrienden langs kwamen wilden ze niks anders spelen. Zo had ik er toch best veel lol aan. Ik denk dat ik ga deze wel kopen zodra hij 30 kost denk ik. Anders vast wel een 2e hands te vinden.

16. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt me zowjuist overtuigd om deze game te gaan halen :D deel 1 was zoo vet met een potje bier en wat vrienden :D

17. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag bij de Freerecordshop op Utrecht CS gehaald. Het is meer van het zelfde, en daar is niets mis mee tenzij je denkt dat het een leuke single player game is.
    Dit spel moet je echt spelen als je wat gedronken heb met een paar maten, dan is het echt dikke fun.

18. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha eigenlijk zouden ze dat er net zoals de ESRB rating op de verpakking moeten zetten! of net zoals HD-required games >> This is a Beer and Friends required game!

:D

19. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1

maar hijs wel dope?

20. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    @The great one, het is net wat ik zeg, in je eentje is er niet veel aan. Je hebt niet echt tegenstand van de computer gestuurde tegenstanders, dus in de singel player is het niet echt leuk. Ook over Live valt het een beetje tegen, maar dat komt omdat er misschien nog maar weinig mensen online zijn.

Maar zodra je het spel tegen een vriend of vriendin speelt is het gelijk een stuk leuker! De reactie van de mensen naast je op de bank die doet het hem.

@Barcode, haha zouden ze idd moeten doen.:D

Deel Deze Pagina