Er ligt ergens zo'n laser laser rifle ofzo gebruik die helemaal boven aan beetje aimen voor je ut weet is ie down.
Wie weet er hier hoe je online als je iemand hebt neergeschoten die ´overwinning´ move maakt bv. klappen....??? zie het soms gasten bij mij doen maar ik zou niet weten hoe het moet....... vind het eigenlijk maar blij maar ik wil het toch ff weten
Veel spreken over framerate problemen bij één of andere worm. Heb het spel zelf niet. De demo loopt overigens wel heel soepel.
ja klopt, daar zakt ie bij mij ook wel eens dat is bij de grote worm in 3e level die je kan killen voor een achievement
Als je online speeld team eliminations Soms krijg je wel putnen erbij zodat je een level up gaat soms niet. Waar legt dat aan?
Allemaal meedoen met de Lost Planet uitdaging! http://archief.xboxworld.nl/lostplanetuitdaging/ Kun je hele vette faceplates en een Lost Planet figuurtje winnen.
Frame rate is de hoeveelheid beelden er per seconde getoond worden. Bij de meeste spellen is dat 30 of 60. Als de console het op een bepaald moment even moeilijk heeft (veel vijanden in beeld, slecht geprogrameerd spel) kan dit aantal beelden tijdelijk terug lopen. Hierdoor vertraagt en hapert het spel dus.