http://archief.xboxworld.nl/crackdowndemouitdaging/ Als je kans wilt maken op de Crackdown prijzenpakketten (Crackdown games en Crackdown t-shirts) dan moet je de Crackdown demo downloaden van de Xbox Live marktplaats en de Rooftop Race genaamd Goin' Home halen. Vervolgens een digitale foto insturen van beste tijd en daarna maak je kans op vette prijzen! Lees alle details van deze uitdaging, inclusief de routebeschrijving en screenshots van de te halen Rooftop Race, kijk dan snel op: http://archief.xboxworld.nl/crackdowndemouitdaging/
ja vooral met die kwaliteit van hdtv's, maarja vertrouwen op de eerlijkheid vd members, daarnaast kan je in de info van het bestand zien of iets met photoshop bewerkt is. Dus om materiaal rechtstreeks uit de digi cam vragen.
ik wil de demo niet meer spelen om de ervaring van de uiteindelijke game te verkloten en heb de game trouwes toch al besteld nou ja voor de mensen die wel mee doen.. veel suc6!!
Is gratis hoor! Een Xbox Live Silver account kost je niets en kun je gewoon demo's mee downloaden. Gewoon je Xbox aansluiten op internet en een Live account aanmaken. @Barcode: Cool sig. \o/
Ja, ben ik helemaal vergeten in mijn haast en enthousiasme. Looptijd tot net voor de release 22 februari.
SHIT! ik ga overmorgen op vakantie, en heb er geen tijd meerr voor ervoor. wel jammer, want ik had wel het idee dat ik redelijk snel ging Naja, succ6, en als ikthuis kom van vakantie, ligt crackdown op me mat Hoe goed kan je vakantie afgesloten worden!?
goed bezig... 2 uitdagingen op een dag... leuk idee zal eens even kijken van wat ik ervan terecht breng...
Shit, mijn bedoeling was om de game niet meer te downloaden en dan te spelen. Dat deed ik omdat ik wou wachten op de release. Maar voor zo'n T-shirt wil ik het opzich wel proberen.
Crackdown is niet echt mijn ding maar als het om racen gaat kan ik wel even een kijkje nemen. Wie weet wordt het wat
Heb een mooie tijd in 30 seconden geshopt.. Dat lettertype is gewoon Arial. Ik doe bij deze niet mee.. hahahaha