Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, iedereen naar de security room, dan kan het feest beginnen 8)
     
  2. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu DR in prijs is verlaagd is het toch wel een interessante titel. Maar blijft dit spel lang leuk?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dit spel is echt super verslavend. Je wil steeds hogere level bereiken en steeds meer mensen redden etc, leende het spel altijd van een maat, maar gister het spel zelf maar gekocht. Lekker zombies maaien!:9
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je vergeet dat je ook steeds meer zombies op zoveel mogelijk manieren wil slachten 8)
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik denk dat ik Dead Rising binnenkort ook maar ga halen.
    Lees er veel positieve verhalen over, en hij heeft nu een lief prijsje! :cool:
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat ik de meesten al wel heb geprobeerd. Mortelmixer is wel één van mn favorieten:) Kan je lekker lang mee doen voordat ie kapot is, lekker een zombie erop prikken en ronddraaien maar:+
     
  7. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL bij de bartsmit kost die nu 29,95 eveneens wat online shops.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL? Dat is logisch, dat gebeurt met de meeste spellen als ze wat ouder zijn :)
     
  9. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook Dead Rising8) , maar wat bedoelt iedereen nou met ga eerst levels omhoog, dan opnieuw beginnen? je kan toch net zo goed eerst levels omhoog en dan daarna in dezelfde game nog aan de cases beginnen?
    en verdere nog tips voor mij als je net met Dead Rising begint?
     
  10. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    hou altijd een geweer bij en/of zwaard en let erop wanneer je saved
     
  11. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef het spel vooral een kans tot je level 40 bent , ik vond het eerst echt ZWAAR kut :/
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik weet niet of iemand me hier mee kan helpen maar er is iets heeeeel vaags als ik Dead Rising speel aan de hand ; ik speel gewoon en save hem blabalabla en op een gegeven moment was opene die savegame weg. Daarna lag het spel ongeveer een maand stof te happen toen ik het gister weer uit de kast haalde , toen speelde ik het en daarna weer gesaved wilde ik vanmiddag spelen kon ik alleen maar new game :confused: echt heel vaag ik kan wel steeds mijn status saven maar geen save games loaden dit heb ik alleen bij dead rising.
    zou iemand mij kunnen helpen ??
    alvast bedankt,

    _0/
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Save je op een MU of harde schijf?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    harde schijf maar ik ging als ik savede altijd continue en nu ging ik eens end doen en is ie wel gesaved :confused:
     
  15. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je doodgaat en je doet dan save & quit, dan moet je opnieuw beginnen (maar je behoudt wel bepaalde stats). Dus als je doodgaat moet je altijd gewoon uitzetten (of je save file weer loaden als je door wil spelen).
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou als ik jou was eerst gewoon veel mensen redden etc, eerst je level omhoog halen zodat je sterker en sneller wordt, dan als je rond level 30 bent pas met de cases beginnen. Om alle cases af te werken heb je bij de laatste case een beetje snelheid nodig anders red je de case niet optijd, of je moet natuurlijk een mix drankje maken zodat je sneller loopt, maar zou eerst level 30 ongeveer halen, beetje verkennen zodat je alles weet te vinden, dan de cases:)

    Gister/vanmorgen alle cases gehaald, wel cool verhaal, speelde em altijd bij een maat van me, maar nooit het verhaal gevolgt. Als het goed is zometeen de overtime mode gehaald:thumbs:
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ... ^&## heb alle cases gehaald, sta optijd weer op het dak, en dan komt die heli en ziet ie me niet? WTF ik sta recht op helipad, iemand die weet hoe dit kan, wat je dan wel moet doen? 8)
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    heb je om tien uur met isabella gepraat?
     
  19. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    dus gewoon me save steeds overschrijven tot ik level 30 ofzo ben, en daarna opnieuw beginnen en de cases gaan doen? en als je doodgaat, en je doet load last saved game, gaat het spel dan terug naar de stats die je toen had of hou je die die je had toen je doodging?
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had ik haar ook dan mee moeten nemen naar de helipad? Ben eerst ondertussen die special forces aan het doodmaken geweest. Naja doe alle cases nog wel es, blijf ik volgende keer bij haar tot 10 uur, heb ik nog 2 uurtjes om naar helipad te gaan, dan moet het goed zijn?


    Je kan ook gewoon hele spel eerst uitspelen, volgende keer neem je al je stats mee. Dan de cases allemaal doen, zodat je het echte einde hebt etc.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007

Deel Deze Pagina