De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt eigenlijk precies die samsung hd reciever stel ik koop een samsung LE40R71 en pleur er die reciever op. wat moet ik dan nog meer doen om zowieso die paar zenders in hd te kunnen ontvangen...

    ik neem aan dat ik via die reciever ook de rest van de kanalen kan ontvangen ( die zijn nog niet hd)
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een HDMI kabel kopen (die component die je er bij krijgt is niet goed).
    Je aanmelden voor de betreffende zenders en gaan met die banaan!
    Je ontvangt ook de andere kanalen ;)
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoeveel kost dat per maand? moet er ook nog een kaart in die samsung reciever? ik krijg zowieso op die profigold kabels korting en op die reciever ook:) op me tv die ik ga kopen ook:+

    btw Melbuuln... ik zie dat jij de Samsung LE32R71B hebt ik wil dus die 40 hebben .
    maar bevalt die 32 een beetje? qua gamen goed?
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb werkelijk geen flauw idee wat straks hier voor de deur staat...nogmaals hebben zij anderhalve week geleden contact met mij opgenomen of ik dit wilde doen.


    dit is wel lachen...


    dit hele gebeuren vloeit voort uit een mailtje dat ik verleden jaar juli richting upc gestuurd heb whahaha:lol:

    hoezo lekker snel upc.
    we zien het wel en ik laat het hier uiteraard weten.:thumbs:
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey thanks man! Hij is vandaag besteld. En ik ga zeker af en toe zakelijke *kuch kuch* presentaties geven.. Net na werktijd, met mijn Xbox 360 :cool: Ben benieuwd hoe goed dat eruit gaat zien..
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat klopt, maar de Tatung is een full hd voor €1500. Kijk maar s op t forum over deze tv, op de laatste pagina's kun je lezen dat ze net binnen zijn.
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1167501/37

    En de Samsung LE40F71B is inderdaad alleen via internetwinkels rond de €1500, maar als er iets mee is qua garantie dan moet je toch Samsung bellen en komt er een monteur bij je thuis! Heb je niks aan zo'n winkel in de stad.

    Maar inderdaad, hopelijk worden ze nog wat goedkoper (zoals in the states), want er komen weer betere technieken aan :)
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Cai harderwijk biedt voorlopig ook gratis HD zenders aan omdat het allemaal nog behoorlijk nieuw is, moet alleen zelf zo'n hd reciever kopen en een smartcard ophalen. Zij zenden 8 hd "zenders" uit...

    Sport1 (moet je wel sport1+films 1 abbo hebben)
    Film1 (idem)
    HD
    Demo
    Euro 1080 HD1

    Euro 1080 HD5
    National Geografic Ch. HD
    Sat Eins HD
    ProSieben HD

    Denk dat, zodra ik ook op mijn eigen kamer een hdtv heb staan ik wel die samsung 360 tuner ga halen
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zelfde tv, naja bijna. ik heb de LE32R72B. zelfde specs, maar geen paarse, maar zilvere rand aan de onderkant.
    Ik ben er echt ontzettend tevreden mee, en het is echt een super tv :D

    Aanradertje!
     
  9. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij ook internet via UPC?
    ik vraag mij namelijk af of je er internet over de kabel voor nodig hebt...

    bij de digitale-tv variant van Tele2 heb je namelijk ook de router van tele2 nodig...
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    nee bij upc moet je alleen digitale tv hebben...internet was geen verplichting.

    volgens de upc standaard zal ik rond de kerst van 2012 wel mijn decoder in huis hebben :+
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik heb begrepen zijn de 32" en 40" uitvoeringen van de R71/R72 , het beste wat je kunt krijgen uit die serie.
    Deze schermen maken gebruik van de S-PVA technologie , terwijl de 19" , 23" , 26" en 37" gebruikt maakt van PVA.
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    zag van de week hier in almere bij de media markt een paar hele strakke kleine (dacht iets van 20 inch) sony schermpjes staan.

    metalen behuizing met een kromming onder aan de voet...rete mooi design die dingen.
    kan deze schermpjes nergens op internet vinden en wat het serienummer is......geen flauw idee.
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hey mensen als ik game is mijn HDTV ontzettend donker, ik heb al wat lopen klooien met contrast/helderheid enz, maar ik weet niet hoe ik hem iets lichter kan zetten, bij sommige spellen zoals Rainbow en BFMC2 zie je op bepaalde punten gewoon niets meer, waar ik normaal wel gewoon kon kijken. Ik weet niet of dit er gewoon bij hoort maar het is soms zeer irritant.

    het zal wel gewoon horen. maargoed...
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is heel mooi.... want de 40 kan ik voor 1202 euro meenemen;)
     
  15. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik binnekort (over een paar maandjes) een Philips 32PF9731D ga kopen (€1.519 op pick2pay.nl). Vraag me alleen af of het wat is in combinatie met een Xbox 360. Op al die demopods zie je vooral Samsung tv's, betekend dit dat je beter een Samsung tv kan kopen voor een Xbox 360? Ik koop zo'n HD-ready tv namelijk eigenlijk alleen voor een Xbox 360 dus wil ik wel weten of het wat is :) Niet dat hij straks niet de juiste aansluiting heeft en je er geen reet mee kan :+
     
  16. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je bij die demopads alleen maar samsung tv's ziet omdat microsoft en samsung daar een overeenkomst voor hebben. want t is natuurlijk hele goeie reclame voor samsung...
    ik zelf heb de philips 32pf9830, en ik blijf versteld staan van hoe het eruit ziet icm de 360. de spellen worden steeds mooier, dat is ook de enige reden dat ik een HDtv heb. geloof mij, je gaat er echt geen spijt van krijgen.
    en de ambilight: zodra je dat hebt, wil je gewoon niks anders meer... te vet!
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Mooie tv, maar niet goedkoop zeg voor een maar 32 inch!
     
  18. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook die philips tv, en het is echt een super tv. en in combinatie met xbox 360 ook top!:thumbs:
     
  19. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv is inderdaad behoorlijk prijzig (hoop dat hij nog wat goedkoper word tegen de tijd dat ik hem haal). In andere winkels loopt de prijs zelfs op tot €2000,-
    Dat hij maar 32inch is vind ik niet erg, sterker nog ik wil ook niet groter. Ik zit namelijk maar zo'n 2-2.5 meter ervan af en ik heb niet eens ruimte voor een grotere.

    De specs van de 32PF9731D zijn op zich niet slecht:
    Helderheid: 550 cd/m²
    Constrast: 7000:1
    Kijkhoek: 178 graden
    Response tijd: 3ms
    Overig: Stereo Ambilight, Clear LCD, Pixel Plus 3 HD etc.

    Vind alleen het design niet erg mooi wat ik er tot nu toe van gezien heb, maar misschien valt het in het echt wel mee.
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er in dit topic nu al echt een hd-tv naar boven komen drijven die er echt bovenuit steekt qua prijs-kwaliteit verhouding?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina