Ja dat weet ik, maar da's juist het probleem, dat ik m'n Xbox nog niet op internet kan aansluiten omdat ik nog geen draadloze ontvanger heb, en de router beneden staat dus ik ook niet echt zo 123 een kabel kan aanleggen
Oh kut nou zit ik alsmaar het hoogste gebouw te beklimmen op me snelst, nu zie ik pas dat het een ander is
Rooftop race, springen enzo Ik was ook bezig, was zelf al level 5, en toen kwam ik erachter dat ik nog 30sec demo tijd had omdat ik het hoogste level was
Toch knap aangezien het maar tot level 4 gaan Ik ga het morgen maar eens proberen. Ga die nacht toch op vakantie dus slapen komt er tog niet van. Maarreh.. waar kan je dan die tijden zien van andere mensen?? EDIT: Mag je trouwens de race in co-op halen??
Sommige mensen hebben een review copy kunnen bemachtigen dus kunnen zij hun poppetje al trainen, wordt hier rekening mee gehouden of zijn de stats van de demo anders dan het echte spel als je begrijpt wat ik bedoel...
Eigenlijk zou dat niet echt handig zijn, want de demo heeft versnelde upgrades, dus kan je sneller lvl 4 worden.
in de demo ben je in paar minuten lvl 4 als je dat in de volledige versie wil doen duurt dat wel langer dan een paar minuten
Na een tijdje denken snapte ik eindelijk wat je bedoelde Het lijkt me logisch dat de stats van de demo anders zijn dan die van het echte spel. Weet ik natuurlijk niet zeker. Anders zou er natuurlijk wel makkelijk misbruik van gemaakt kunnen worden. Zeikerd ben ik ook hea Het is me trouwens nog niet eens gelukt om de race helemaal te halen. Ik probeer steeds heel snel te zijn maar dan mis ik net een jump en val ik helemaal naar beneden en dan SPLASH En Mirik mag je dit nou wel of niet in co-op doen? Zou het wel makkelijker maken..