DING lvl 19,3/4 het gaat echt SUPERSNEL ben met stormwind en darnassus al honored en met Exodar ben ik al 10% in revered
En zelf nog wat kleine toevoegingen: KTM threatmeter, Natur's Enemy Castbar, Koordinator, Sellvalue etc
Je moet je spec er gewoon op aanpassen. Het nadeel van dagger vind ik dat wanneer een stun (gouge/KS/CS) mist of gedodged wordt je in de problem kan zitten en je de controle weer moet terugkrijgen. Dat terwijl je met swords gewoon door kan raggen en alles op pure damage kan doen.
Je hebt er alleen niet zoveel aan bij het levelen vind ik @Badstreak: Je swordspec procced alleen op je MH, dus maakt de OH geen drol uit. Onder 2.0 speed is sowieso altijd wel lekker voor de poisons. (vandaar dat CHT ook zo enorm goed was. Retesnel en heerlijke stats)
Hmm ... Ik heb die rar gevonden van Photek, en hierin zaten een aantal handige dingen zoals de map-button voor agUnitFrames. Maar ik kan nergens die interface vinden voor het "charater-screen" Kan iemand vertellen welke addon dit is ? Weet iemand trouwens ook hoe je een (per ongeluk) verwijderde minimap button terug kan halen ?
Volg de instructies die bij in het Rar bestand staan Staat precies uitgelegd hoe het moet, en je wordt automatisch met deze standaard PhotekUI opgescheept ^^ Kleine aanpassingen zijn wel nodig
Haha oke dankjewel Het is dus inmiddels gelukt, en het ziet er wel tof uit. Heel erg wennen, dat wel, maar die chatlogs zijn zo handig Moet alleen wel veel dingen veranderen nog Weet nog niet of ik hem blijf houden. Probeer hem even een paar dagen en dan zie ik wel !
hi ppl ik ben nieuw kwam dit tegen via google hele nice charaters. zelf ben ik een dwarf paladin lvl 56 op zenedar server ook chille server ga proberen snel door te levenel naar lvl 70 want dan vette pvp gear halen hehe ik ga snel ff een screenshot maken van me char en post em wel ff greetz andreotti aka (gamenaam is) Lagarto
bij deze is hier mijn char uit wow mijn lvl 56 paladin dwarf. http://img255.imageshack.us/my.php?image=asdfsdflp7.png