hehe, mijn playtime is 8 april op en dit keer is het echt definitief, mijn ingame maatjes stoppen ook dus dan is er helemaal geen reden meer om te blijven spelen
En het is allemaal gewoon niet meer hetzelfde als vroeger, weet nog goed dat toen ik 1,5 jaar geleden richting lvl 60 ging ik alles wilde weten over Stratholme, Blackrock Spire, Scholomance etc, en later uiteraard Molten Core, Onyxia en Blackwing Lair, wat toen net nieuw was toen ik 60 werd.
Items als de Azuresong Mageblade, de Felheart of Nemesis set, bosses als Ragnaros en Nefarian, dat waren echt van die ‘onbereikbare doelen’ waar ik alleen maar van kon dromen, en uiteindelijk heb ik ’t allemaal gezien/geloot/gekilled.
Had gewoon TBC niet moeten kopen denk ik, maar moeten stoppen op het hoogtepunt, want al die nieuwe shit in TBC, het boeit me eigenlijk allemaal helemaal niet meer, The Consortium, Scryers/Aldor, The Mechanar, Botanica etc zeggen me allemaal helemaal niets en ik hoef ook eigenlijk helemaal niet te weten wat het allemaal inhoudt.
Of de items bv. dingen waar ik maandenlang voor gewerkt heb in de normale versie heb ik nu vervangen met domme quest-rewards.
De enige fun die ik sinds TBC heb is 5-mans doen met mijn 4 ingame maatjes, waarvan er nu 3 ook aangekondigd hebben te stoppen.
Klik om te vergroten...