De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    voor de helft van dat geld heb je ook een 32" Philips 32PF5331, alleen geen ambilight en een andere contrast waarde, maar volgens de review een heel behoorlijk scherm!

    Ik ga deze waarschijnlijk kopen :+ Dus mijn menig is een beeetje gekleurd, maar toch!


    82 cm Breedbeel LCD Televisie
    HD-Ready
    Helderheid : 500 cd/m²
    Schermtype : LCD WXGA Active Matrix TFT
    Beeldverbetering : Digital Crystal Clear, Progressive Scan, 3D-combfilter, 3:2/2:2 motion pull-down, Digital Noise Reduction, Onderdrukking gekartelde lijn, Active Control, Contrast Plus
    Schermverbetering : Scherm met anti-reflectiecoating
    Kijkhoek (horizontaal) : 178 graden
    Kijkhoek (verticaal) : 178 graden
    Schermresolutie : 1366 x 768p
    Responstijd (normaal) : 8 ms
    Schermcontrast : 1600:1
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist mijn samsung R71 32" ontvangen. Heb hem alleen nog niet aan gehad, maar ik ben benieuwd.
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb sinds november zo'n Samsung 27 inch schermpje, echt een fijn dingetje :)
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    aanzetten en verslag uitbrengen:+
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Die contrast waarde is nogal hoog voor een LCD... Weet je zeker dat dit klopt?
     
  6. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    een vriend van me die heeft pas een 360 gehaald, en wilde deze aansluiten, maar hij blijkt geen component/composiet uitgangen te hebben. Het betreft de Philips 42PF9966/10 HD-Ready tv.
    Het probleem is dat hij het liefst alles in HD ziet. Ik heb ff rondgegoogled en ik kwam iets tegen over dat je het op de DVI aan moest sluiten? De VGA-AV cable gaat niet lukken neem ik aan?

    Dit is in elk geval hoe de achterkant eruit ziet:
    [​IMG]
    Zoals jullie zien geen HDMI/YPrPb, maar wel DVI.

    Om tijdelijk toch te kunnen gamen (Gears of War) besloot hij het middels scart aan te sluiten, met de switch op de kabel op TV. Echter, krijgt hij wanneer hij het beeld op PAL60 wil zetten geen beeld. Hierdoor kan hij momenteel dus niets. Iemand enig idee wat de oplossing hiervan is?

    Heb overigens ook de search op dit topic losgelaten, maar kwam er geen soortgelijke problemen tegen als met dit model.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de Xbox360 op 2 manieren aansluiten op de LCD.

    1. DVI<>Componet adapter.
    2. VGA HD kabel + VGA<>DVI Adapter.
     
  8. Matisto21

    Matisto21 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    z5500

    hallo ik zou graag mijn logitech z5500 aansluiten op mijn tv (samsung lcd tv)
    kan iemand mij zeggen hoe ik dit het best kan doen?
    mvg
    Mathieu
     
  9. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dan klopt wat ik van de duitsers heb kunnen lezen dus toch :p

    Heb je nog een idee over het andere probleem? Of ben ik daravoor in een verkeerd topic?
     
  10. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof me je gaat geen spijt krijgen van deze tv. die andere philips die genoemd wordt is idd een stuk goedkoper, maar die ambilight en die 3ms (!) is het echt meer dan waard... dus als je deze kan betalen, zou ik dat doen, of ff wachten tot ie iets goedkoper wordt...
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    dynamisch waarschijnlijk, truukjes dus, net als de samsungs doen


    @ Mystic, het is een plasma tv met resolutie: 1024 x 1024, dus 720p signaal wordt al gedownscaled, laat staan 1080i...
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  12. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    RCA -> 3.5 mini-jack kabel kopen

    RCA gedeelte aansluiten op de audio-out aansluiting van je tv (dus wit in wit, rood in rood)

    3,5 mini-jack in je Z-5500 steken.

    Voila ! je hebt geluid via je Z-5500 (Digitaal is niet mogelijk, dus dit is analoog)

    Let wel, zet je Z-5500 op 123 stereo modus, dit doe je door het schakelaartje achterop je control center van je Z-5500 om te zetten
    (waar bij staat 6 channel - 123 stereo)

    bovendien moet je het input kanaal van Z-5500 op stereo 1, 2 of 3 zetten. (naar gelang in welke van de 3 openingen je hem steekt)

    (ik heb hetzelfde gedaan maar dan met een Z-5400)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  13. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem nu al wel betalen maar heb ik nog geen geld voor een Xbox 360 die ik natuurlijk ook erbij wil halen ^^ Ik heb uitgerekend dat ik 1000e kwijt ben aan een Xbox 360 inc. de accesoires en games die ik erbij wil. Samen met die tv word dat dus zo'n 2500e. Maarja krijg iedere maand een paar honderd euros binnen (TNT verdient lekker en studiefinanciëring tikt ook aardig aan :p) dus over een paar maandjes lukt het wel :D

    Ow en die 32PF5331 die genoemd word is dus echt wel ff een HEEL stuk minder. Hij is dan misschien wel 1/2 of 1/3 van de prijs van de 32PF9731D, maar hij heeft dan ook maar een contrast van 1600:1, helderheid: 500cd/m2, 8m response en geen ambilight. Ook mist hij Clear LCD en Pixel Plus 3 HD ofzo (geen idee wat het is maar schijnen technieken te zijn om het beeld soepeler te laten lopen ofzo)

    Dus ik ga denk ik gewoon voor de 32PF9731D, als ik toch veel geld uit geef wil ik het goed doen ook :) True HD hoeft dan voor mij weer niet zo nodig. Ik ga toch geen PS3 halen en blueray-HD-DVD hoeft voor mij ook nog niet zo snel. Dan koop ik liever over 4-5 jaartjes een SED tv ofzo in true HD want die schijnen nog veel beter te worden en tegen die tijd koop je zon tv waarschijnlijk voor de 1000e die ik nu bespaar door voor HD-ready te gaan in plaatst van true HD :)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt erop dat het toestel geen Pal60 ondersteund via de Composiet !?!

    Aan de zijkant van het toestel zit ook een video (composiet) aansluiting , wat gebeurt er als je de Xbox360 overschakeld naar Pal60 ????
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    als je al niet weet wat het is dan zie je het verschil toch niet;)

    en 1000 euro aan een xbox 360 met spul? dus jij koopt een nieuwe en koopt daar meteen 10 spellen bij:+
     
  17. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik koop een oude. Eentje die al 4 keer gerepareerd is en al 6 verschillende eigenaars heeft gehad nou goed :+
    En 10 spellen kan wel kloppen jah. Denk dat ik er 3-4 bij neem plus nog wat Xbox live arade games ;)

    Maarja je komt vrij snel aan die 1000 hoor!

    - 1x Xbox 360 premium
    - 2x wireless controller
    - 1x Wired controller
    - 1x Quick Charge
    - 2x Plug & Play
    - 2100 MS points
    - Xbox live vision camera (luxe pakket met jaar Xbox live gold)
    - Xbox live wireless adapter (draad word lastig op mn kamer dus zal helaas dit achterlijk dure ding moeten aanschaffen om online te kunnen spelen)
    +3 games

    Reken maar uit ;) Ik ga het niet op internet kopen want heb ik het niet zo op :p Allemaal van dat gezeur ook als er iets kapot gaat :confused:
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kan je wel aanraden games te kopen via dit forum. Heb het zelf aantal keer gedaan en ben er erg tevreden over
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het beeld echt super, zeker met spelmodus aan. Loopt zeer vloeiend, echte min punten op beeld heb ik nog niet kunnen vinden. Alleen Het geluid van de TV zelf is erg slecht, er zit geen kracht achter om het zo maar te zeggen.

    Ik wil nu alleen nog digitale tv want met de kabel tv kijken is toch wat raar. Net als of je paperboy op je 360 gaat spelen ;)
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    geluid wordt bij mij toch door iets anders ondersteund;) die 40 inch staat binnenkort op mijn kamer:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina