Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    lol lkkr voor sony :)

    Donderdag 15 februari 2007 - Het moest er eens van komen. De nieuwe next-gen opslagmedia zijn succesvol gehacked. Een persoon wiens bijnaam Arnezami is, heeft de "processing key" gevonden die wordt gebruikt om zowel HD DVD als Blu-Ray te "decrypten". Gedaan dus met elke game en/of film één voor één te kraken. Door deze nieuwe methode is het mogelijk om alles te kopiëren.

    SlySoft heeft bekendgemaakt dat de hack op de kopieerprogramma's AnyDVD en CloneDVD waardoor je dus makkelijk een back-up kunt maken. En er is meer, want ook de anti-kopieer waarschuwingen worden dankzij de nieuwe tool volledig weggewerkt.

    Geen goed nieuws voor Sony, die haar PS3 games uitbrengt op Blu-Ray en tevens groot belang heeft bij de verkoop van Blu-Ray films. Voor Microsoft is het nieuws minder slecht, want hoewel de Xbox 360 middels een addon HD-DVD ondersteunt, maken games (nog) geen gebruik van deze nieuwe media en ook met HD-DVD films heeft Microsoft niets te maken. Het zou zelfs positief uit kunnen pakken, omdat de populairiteit van HD-DVD en Blu-Ray ongetwijfeld sterk zal toenemen na deze hack.
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    lol zou je denken? Zon film is net zo duur als een leeg schijfje... En dan heb je nog een BR of HDdvd brander nodig ;) Die films zijn trouwens al volop te downloaden en ook de 360 spellen stonden al sinds het begin op internet...
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=22810


    Blijkbaar hebben de Europeanen minder moeite met de prijs.. Ben benieuwd of het alleen op launchdag zo'n succes is of dat de PS3 ook het hele jaar goed verkoopt..wordt interessant.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad zeg, best wel ziek, 6 keer zoveel als de 360 en 15 keer zoveel als de Wii. Kennelijk hebben de Europeanen inderdaad minder problemen met de prijs.
     
  5. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij een ps3 gaat kopen, doe je net ofdat hij heel goed is. Dat moet ook wel watn dan heb je er straks meer plezier van \o/ . Maar ik had gelezen dat de wii 62 pre-orders had bij play. En dan heeft de ps3 er 3 keer zoveel. reken maar uit dat klopt denk ik niet. Maarja we zullen zien de ps3 is een mooi dingetje maar ik vind geen launchtitel mijn boeien.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het persoonlijk een mooi apparaat ja, dat heb je goed begrepen. ;)
    Ik geef echter alleen aan dat de pre-orders onwijs hoog zijn, wat aangeeft dat men in Europa minder problemen lijkt te hebben met de prijs van de PS3. Het verbaast me dat het aantal pre-orders zo hoog is met deze prijs. Pre-orders zijn waarschijnlijk ook zo hoog omdat er natuurlijk 1 miljoen units komen. De Wii pre-orders zijn nu nog steeds enorm, begrijp ik ook want ik vind het een super apparaat, laat momenteel mijn 360 er voor links liggen. Winkels hebben nu nog steeds enorme pre-order lijsten.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  7. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik begrijpen, maar voor 525 (ongeveer) krijg je drie goede spellen erbij als ik het begreep. Dus dat is dan wel een voordeel bij die winkel hé. Dus misschien bij andere winkels weer niet.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Multifunctionele X360:

    [​IMG]

    :+ :+

    En de mensen maar denken dat ze naar een PS3 kijken ;)
     
  9. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahahah Die is wel grappig.
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    525 pond is wat anders dan 525 euro, 525 pond = 782.24 euro.. dus zoveel voordeel zie ik er niet in..
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er hier nog mensen die ik blij kan maken met een aanbieding van de retail avond van de ps3?

    Pakket NL -- €599,-
    Playstation 3 60 GB
    Sixaxes controller
    HDMI kabel
    Game: Motorstorm
    Game: Resistance Fall of Men
    Blu Ray film: Black Hawk Down

    PS3 Pakket NL + TV -- €2149,-
    Sony Bravia Full HD TV
    (type KDL40W2000)
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ze geven dus nog nét geen TV gratis bij de PS3 ;)
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow Slurpgeit, hoe zit dat met die aanbieding? Koop jij die bij je eigen winkel in, hoe zit het met garantie enzo? Dit is namelijk wel erg interessant, precies de twee games die ik wil :)

    Je hebt een PM.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  14. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehr... grapje van de winkeleigenaar? haha
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nee idd maar het zijn wel de FIRST buyers die geen probleem hebben met de prijs, gaat om de mainstream en daar krijgen ze het lastig check japan en usa..
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kameraad uit mijn klas zegt dat de Ps3 volgend jaar z'n €200,- gaat kosten.
    Als dat zo is moet de Xbox 360 ook redelijk in prijs gaan zaken en dan koop ik ook nog wel een Ps3 :+
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat jouw kameraad er een flink aantal jaartjes naast zit. :)

     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is nou jammer, de enige PS3-title die ik wel zou willen spelen :'-(
     
  20. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk toch echt dat die kamaraad z'n hoofd moet laten nakijken...zijn uitspraak is dus echt nergens op gebaseerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina