1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Gebanned!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door OVaSIsIkSq, 2 feb 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Neem contact op met de Nederlandse helpdesk ... en leg dit uit. Heb je een xbox of een xbox 360?:

    The only resolution is to completely clean all Halo 2 files off of your Xbox, delete any banned profiles and to get a new Xbox Live account. You will also need to contact Xbox support at 1-800-4MY-XBOX and have a tech walk you through clearing your cache
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de helpdes van ms bellen
     
  3. The gamer

    The gamer Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt heel erg lullig zijn aangezien je zegt niet gecheat te hebben. Stuur anders een reply om te vragen of het niet mogelijk is dat ze jou account uit de banned list verwijderen.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    zal ik mijn oom bellen die woont ook in de US, naya in canada maar dat scheelt weinig :+ kan hij even een steen door de ruit mikken. 8)
     
  5. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het anders erg terecht, waarom zou je niet bij halo 3 cheaten als je het bij halo 2 hebt gedaan? Als je hebt gecheat en word gebanned, dan heb je het voor jezelf verneukt.
     
  6. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    is canada U.S :)?
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    lees goed, ik zeg bijna :+ Canada ligt natuurlik boven de US :)
     
  8. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok :) jij wint, maar ff ontopic, je wordt serieus niet zomaar gebanned.
    En je laat mij ook niet geloven dat je niet weet dat je team waarin je speelde aan t modden/cheaten was.
    Ik bedoel, als ik mn moeder vraagt(die nooit halo2 speelt:)) of ze wat raars ziet op het beeld, rockets uit een sniper , het beeld steeds blauw wordt of er auto's door de lucht heen vliegen, dan ziet ze dat ook zelfs nog :)

    Ik bedoel, ik heb ook wel eens in zo'n team gezeten en ben niet gebanned, want dat kan iedereen overkomen, en dat weet bungie.
    Dus het zal wel vaker voorgekomen zijn, dat je in zo'n team kwam ;)
     
  9. The gamer

    The gamer Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn nu bijna alle cheaters verdwenen? Als dat zo is haal ik hem binnenkort ook nog even. :)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee nog lang niet. Ze liepen pas nog te standbyen in een unranked... Was geen lag btw want dat zou ik wel zien :)
    En het erge is dat juist die 11 jarige balletjes veel modden omdat ze te slecht zijn om normaal te winnen....

    Edit! Lvl 21(!) team skirmish CTF op lockout en we maken ze makkelijk in, en ja hoor...standbyers...zo super droevig en dus 2-0 verloren. Mun lvl kan me geen ruk schelen maar het is zo droevig dat je vals speelt omdat je het niet kan winnen...:mad:=(

    @Gamer, w8 maar tot de beta of tot halo 3 zelf...
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  11. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    DisembodiedSoul | EmotionalSupport | Bungie


    Fantastisch toch, dat ze een EmotionalSupport afdeling hebben! :lol:
     
  12. Tommy NL

    Tommy NL Hoi.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuw account kopen dan maar
     
  13. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedere cheater die gebanned wordt komen er 2 bij, dus alle cheaters zullen nooit verdwenen zijn.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Ik zat ook eens weer Halo 2 te spelen met een vriend en toen gingen we in de custom map die iemand uit m'n friendlist aan het spelen was (hij hostte em niet). Het speelde zich af op dat eiland en alles was gemod..bijv, uit de plasma grenade kwamen die kogels die Wraths schoten en uit sniper rifle schoten uit een tank, schilds schieten met een pistol...en nog meer van dat soort vage shit. Kan ik nou gebanned worden omdat ik dit onverwacht heb gespeeld?
     

Deel Deze Pagina