Ik ben denk ik 3 maanden voordat TBC uitkwam begonnen met spelen. Ik had op 10 januari mijn dwarf rogue op level 60. Via een goede vriend kwam ik meteen in een van de beste guilds van de server.. In de tijd tussen 10 en 16 januari kon ik nog een stel epics looten maar zo goed als al die andere spelers uit de uber guild was ik natuurlijk niet, en dat voelde best kut.
Nu is TBC er en is mijn gear even goed al dan niet beter dan de spelers uit m'n guild. Dus TBC is voor mij echt fantastisch...
Het levelen vind ik wel weer minder maar ach, je bent er zo doorheen, en dan kan het grote avontuur wat Karazhan heet beginnen
En die mensen die jarenlang gespeeld hebben om T2/T3 te vergaren en zich nu genaaid voelen.. tsja.. Het is toch juist leuk? Je was nu eigenlijk aan het einde van het spel, nu kan je nog betere gear vergaren.. Anders zou je ook nog altijd een andere class kunnen worden of naar een andere (nieuwe) realm gaan..
In mijn ogen is 60-70 echt niet 1-60... Je bent al veel meer ervaren met het levelen en ook is er een dik overschot aan quests. Wat bij 1-60 niet echt het geval is, soms zit je bijna zonder quests..
Ik deed over elk level tussen 60-70 ongeveer 10uur (69-70 zelfs in 8 )... En ik doe alleen maar quests, grind niet..
Laatst bewerkt: 16 feb 2007