Je laat je teammate bijvoorbeeld de supercar voor rijden en je hoeft alleen maar in te stappen en hij rijd dat stuk voor je.. Of hij knalt al het andere verkeer voor je weg.. Of hij leidt gangmembers af zodat je rustig door kan gaan.
Lijkt me dat het weinig uitmaakt of je maat rijdt of dat je het zelf doet, je moet nog steeds evenveel afstand overbruggen en of je zelf nou rijdt of niet, het scheelt geen tijd.
Ja ok dat stuk rijden wat ik zei bedoelde ik eigenlijk totaal anders. Kom vandaag hele dag al niet goed uit me woorden. Ik bedoelde eigenlijk dat hij daar gewoon je op staat te wachten met die supercar op het punt dat je de weg op gaat, en als hij dan level 4 in driving is gaat het toch wel een stuk makkelijk dan dat jij zelf moet rijden. Het is mij namelijk nog nooit gelukt om agility en driving beidde op level 4 te krijgen in de demo.. Vooral omdat dat driving zo lang duurt. Dus nog steeds de vraag: "Mag je dit ook in co-op halen?"
Beter je best doen maat Het is niet zo heel moeilijk je driving op 4 te krijgen. Gewoon veel van die stakkers omrijden Bovendien gaat de supercar dan maar iets van 10mph harder.. wat eigenlijk niet veel tijd scheelt
heb je je record van 3 minuut 49 al verbeterd lenny-t? btw Mirik, is mijn foto goedgekeurd? (ik had je gister gemailed)
Nee nog niet, ben momenteel niet thuis. Heb je sneller dan? En in de demo zijn geen leaderboards, dus daar kan je geen eens een foto van maken (terwijl ze dat op de site wel melden). En ik mis Mirik een beetje hier met tussenstanden en vragen beantwoorden!
dat probleem met de leaderbords had ik ook naar mirik gemailed, hoe heb jij je foto gemaakt? de foto die ik maakte meteen nadat ik de race heb gecomplete was mislukt door de flits, had geen tijd om een tweede te maken en heb dus de race opnieuw aangenomen, dan kan je je snelste tijd wel zien... en ik heb een snellere tijd idd als mirik de tussenstanden hier zou posten zou trouwens wel handig zijn
Heb het vanmiddag ff geprobeerd met lvl 4 Agility, maar toen ik een paar sprongen naar boven deed in de Agency Tower, moest ik opeens naar een punt waar ik niet naartoe kon... Probeerde het nog te vinden, "Race timed out". Lekker dan.
Ik ga het ook maar eens serieus proberen, totdat ik echt strontziek wordt van het spel. Ik heb namelijk geen geld om crackdown te kopen
Ik heb dus doodleuk de verkeerde de hele tijd gedaan, ik vond mijn tijd al zo snel tegenover de rest.
jawel, je kan deze wel opkomen Alleen in Co-Op dan maar het lukt wel. (SP niet geprobeerd) Ik doe helaas niet mee met deze challenge,,, Mn monitor is kapot en krijg over een week ofzo pas een nieuwe.
Hmmm race nu voor de eerste keer gebprobeerd, timed out op de agency tower. Vind het gedeelte op de agency tower wel irritant gemaakt. Plaats van ze gewoon zeggen "ga naar de hoogste toren", maar nu met al die checkpoints wordt het gewoon kut.
Ik weet niet hoor, maar die route die de checkpoints aangeven is de snelste manier om op het hoogste punt van die tower te komen
Ik ga geen tussenstanden posten hoor! Dan blijven jullie bezig! Plus, het is natuurlijk niet echt de bedoeling het in CO-OP te doen, maar je eigen skills te laten gelden. Wat je daar eventueel aan hebt kan ik me ook niet echt voorstellen, trouwens.
Het maakt dus eigenlijk niet uit voor de competitie? Als ik zo'n gebouw beklim kan m'n CO-OP maatje me niet helpen hoor als ik 1 sprong mis