MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt ontzettend zonde dat je de bikes van anderen eigelijk alleen maar in spectate mode kan bekijken. Ik had ze graag ook in de lobby willen kunnen bekijken. Sommigen hebben best mooie bikes :)
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    De net stonden er een aantal ook computer gestuurde stil bij start/finish best raar

    races die je gewonnen hebt kun je niet online bekijken toch de stats ?

    net leek of ranked online wedstrijden juist NIET mee tellen voor je seed ?
    wie kan het antwoord geven :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2007
  3. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje over deze game. Het zit namelijk zo, ik ben nu seed 7 en heb alles unlocked. Maar ik wil met vrienden een kampioenschap beginnen, op 1 xbox, met echte rijders. Alleen ze moeten wel een eigen profiel aanmaken waarbij ze bij seed 100 beginnen en dus ook nog niets unlocked hebben. Weet iemand toevallig hoe je jouw unlockables moet kopieren naar een ander profiel. Ik weet nog wel dat dit met Moto GP 3 wel kon iig. Bvd
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik krijg deze game als het goed is morgen of overmorgen binnen, maar nou had ik nog een vraag:

    De controls zijn best ingewikkeld. Allebei de trekkers om te remmen, shoulders om te schakelen en A om gas mee te geven. Nu kan je ook de controls precies zo instellen als bijvoorbeeld in PGR3. Schakelen met B en X, gassen met rechter trekker en remmen met de linker. Maar op deze manier rem je met beide remmen tegelijk. Is appart remmen (voor en achter) veel sneller dan dan tegelijk remmen?

    Ik vind de controls namelijk vrij brak omdat je bijna alle knopjes gebruikt en m'n hand compleet niet lekker ligt wanneer ik de trekkers en shoulders tegelijk in moet drukken. Dus is het veel sneller om voor-en achterrem appart te gebruiken? Want als je zegt dat het zo'n 3 seconden per ronde scheelt dan wil ik me er wel op aanpassen...
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    gewoon oefenen/tutorial doen dan heb je het zo door :)
     
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja apart remmen is veel beter dan de algemene rem...Door bijvoorbeeld alleen ff de achterrem te gebruiken, stuur je net even wat scherper door de bocht..
    Ik zou iets anders bedenken, of gewoon met standaard instellingen oefenen!
    In iedergeval de remmen apart gebruiken!
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Om in de top van de boards te komen, zal het zelfs jou (;)) verbazen hoeveel moeite dat kost (remmen boeit dan minder dan powersliden). In arcade mode gebruik ik de rem (voor + achter). In gp mode gebruik ik alleen de achterrem.

    De game lijkt echt teveel op motogp6, dus ik heb het allemaal nauwelijks gespeeld. Het is wel een bovengemiddelde race game op het moment, single player is niet al te moeilijk.

    /edit het zijn geen vier wielen, na een uurtje kom ik daar altijd weer achter...
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de rem op de linker, gas op de rechter, en ik ben gemiddeld 6 seconden sneller dan de rest van het veld, offline, op pro. dus ik heb nergens last van.. Ben redelijk perfectionistisch met dit spel, wil altijd elke corner uitgebreid oefenen, voor ik een race begin.. Het enige spel wat me echt kan boeien.. :cool:
     
  9. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het nog steeds een super spel ... heb nog steeds niks aan besturing veranderd ben er nu aan gewend is ook wel fijn zo .. ben nu pro/legend extreme mode aant uitspelen
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb nu m'n eerste GP seizoen op Pro uitgespeeld. Ben per race (3 rondes) ongeveer 20 tot 30 seconden sneller dan de AI. Op Rookie lap ik ze in de 3de ronde. Ik kreeg overigens wel de Pro achievement maar niet de Rookie... jammer, ik dacht dat ik ze allebei kreeg.

    Ik speel overigens op
    LT = Rem
    RT = Gas
    X = terug schakelen
    B = Opschakelen.
    Ik denk dat ik maar ff de RB en LB als voor- en achterrem in ga stellen. Dan kan ik ze gebruiken in 'noodgevallen'.

    Tot nu toe vind ik de game wel vet. Het spel heeft hier en daar wat last van tearing en framedrops, maar daar kan ik mee leven. Het enige minpunt tot nu toe is dat hij soms automatisch naar de 1 gaat. Waar slaat dat op? Als ik manueel rijdt moet dat ding het niet op eens overnemen...
     
  11. lal

    lal Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    je ken t wel veranderen heb ik ook gedaan , met de bumpers als linker en rechterrem en dan x als alle 2 de remmen teglijk werkt stukken fijner.
     
  12. lal

    lal Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem dan ook nog op rookie uitspelen.
     
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ehb hem vandaag geckocht maar het lijkt wel of ik welles screentearing heb
    klopt dit of?
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met Extreme 1200 op Legend te spelen heb de rest allemaal al op Legend uitgespeelt:) \o/ Ik win op Barcelona en Toscany altijd met ongeveer 3 tot 8 seconde, de rest tussen de 0.25 seconde tot 1 seconde verschil.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb vroeger eens MotoGP op de computer gespeeld, en ik begin motoren steeds vetter en vetter te vinden (mede door TDU), dus ik ga deze game binnenkort denk ik maar eens aanschaffen.

    Zo eens even wat trailers/reviews bekijken, en dan kijken of ik hem ergens goedkoop kan krijgen. (misschien wel hier op de x-bazar!)
     
  16. Fifafan

    Fifafan Guest

    ben nu bezig de grand prix te spelen op middelste moeilijkheidsgraad geloof ik. gister hd-tv gekocht, wat mooi is moto gp daar op zeg. ga de nieuwe zeker halen
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik krijg deze game morgen of overmorgen waarschijnlijk binnen.


    Ik heb er erg veel zin in, en het lijkt me een erg gave game!

    Ik heb ook wat informatie gelezen hierboven me over dat remmen.
    Mij lijkt het ook fijner om gewoon met de linkertrigger te remmen, met de rechtertrigger gas te geven. En dan met Y en B te schakelen.

    Dus zoals ik begrepen heb, is het apart remmen (voor-en achter) beter dan ze samen op 1 trigger te gebruiken? En achter remmen is ook beter als voor remmen toch, omdat je daar op aangedreven bent?

    Hoeveel verschillende motoren zijn er eigenlijk?
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb een aantal seizoenen met beide remmen op 1 trigger gereden, maar ik merkte dat ik met een vrij goede ronde moeite had om de top 1000 te halen. Ben toen overgaan op:

    LT: Break (dus beide remmen)
    LB: Rear Break

    Bij het aanremmen van scherpe bochten druk ik eerst LT en glijd daarna over op LB. Daarmee drift je verder de bocht door. M'n overal rank is nu 600 ofzo, maar ik moet nog alle Extreme banen en nog 10 MotoGP banen met deze nieuwe handling rijden. Ik win er ongeveer 3 tot 5 seconden mee. Dus reken maar uit, 3 x 27 = toch al z'n anderhalve minuut die ik nog van mijn totaaltijd af kan halen. Ik hoop daarmee de top 100 binnen te dringen. Heb deze game alleen de laatste tijd een beetje links laten liggen vanwege de vergrote interesse in PGR3.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke dus gewoon LT de Break instellen (beide remmen) en dan LB de Achterrem.

    Ik hoop hem vandaag binnen te krijgen, zodat ik meteen kan beginnen!
     
  20. Fifafan

    Fifafan Guest

    Ik speel het echt vaak nu. heb 1 klasse op pro uitgespeeld ben seed 48
     

Deel Deze Pagina