Zeg ik dat iemand slecht is? Ik geloof dat het meer tegen mij gezegt word zonder dat ze het kunnen weten. Kom het testen
in alle topics zegt hij van die domme dingen, ik heb hem al ergens uitgescholden dus De MP7 is een skillgun, maar hij wordt vaak gehaat omdat hij wss een beetje 'overpowered' is.. hij schiet namelijk ongelofelijk tering rechtdoor, zoveel meer/beter als de andere guns dat veel mensen hem zijn gaan haten.. maar bijna alle guns (iig smg's) op r6 zijn skillguns Maar als je echt de beste gun wilt hebben, pak dan een MP5N, tipje van mij! deze is gratis, voor de rest moet je betalen, rekeningnummer PM ik wel \o/
Waar heb jij het nou weer over? GB hebben we ook nooit gespeeld. Voor PanicZoom gaan we zeker spelen.
Nou we hebben gister een clanmatch gespeeld tegen jullie..... Tegen DtS Rick NL, DtS I HiTmaN I en DtS SubZero.
Wat is de uitslag Pine? en Raoulio ff je site updaten jongen.. NmE verloren 3-2 RB6 AK47 verloren 10-1 GOW
Jullie staan niet op Gamebattles dus.... We hebben gewoon gezegd we gaan nu spelen en dan later doen we de challenge. Dutch Terror Squad (1) - DiGital DominaTion (3 ) Line-up D²: XtrXander - TheSuprodigY - Pine NL Line-up DtS: DtS SubZero - DtS I HiTmaN I - DtS Rick NL 1 - Off-host - War Machine: 6 - 3 gewonnen 2 - Host - Old Bones: 6 - 3 gewonnen 3 - Off Host - Mausoleum: 6 - 4 verloren 4 - Host - Mansion: 6 - 1 gewonnen Dus 3 - 1
Wat ben jij nou aan het ijlen, slecht geinformeerd. NmE was op GoW, en AK47 was toernooi, wtf heeft dat met clanwar te maken, niks @ Pine: Netjes.
Lol, je zet dus wel al die funmatches op je site en niet clanmatches van een toernooi? Niet ged8 dat het allemaal funmatches waren.
Lol net nog even met DTS rick nl en DTS hitman gespeeld. Blijken ze allebei in bergen op zoom te wonen dezelfde stad als waar ik in woon. Ze wonen ook nog eens 1 km van mij en hitman werkt als bij dezelfde supermarkt als mij .
ja inderdaad lol .. zo bleek AK47 Deadbringr al jaren bij ons in de zaak te komen .. small world afterall..
Joooo DtS vandaag werd DtS vs Ic3 gespeeld game: GoW Ik speelde zelf niet mee maar Ic3 2 speelde ik hoorde van hem dat de match niet goed is verlopen wel gewonnen maar er was iets mis: Namelijk en ( dit hoorde ik eh het hoeft dus niet waar te zien ) er werd gezegd dat de match voor www.gamebattles.com ging toen Ic3 won werd er gezegd dat jullie niet eens op gamebattles staan hoe zit dat? Raoulio NL zou je dat aan de GoW spelers kunnen vragen... ThNX namens Ic3 Cold