Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar hoopt de schrijver van het artikel er niet op dat Halo 3 juist ALLES gaat ondersteunen? Ze hebben het over het feit dat halo 2 geen online coop had en ze hopen dat het nu erbij komt. Bungie zal never nooit de system link optie eruit halen noch de splitscreen (halo is altijd JE VAN HET tijdens lan-avonden, als die game niet aanwezig is mag het geen lan-avond meer genoemd worden.. :+)... dat zou een domme fout zijn, maar co-op via xboxlive erbij doen is een mogelijkheid...

De schrijver geeft inderdaad wel voorbeelden, maar geeft ook voorbeelden van games die het juist wel ondersteunen, ik denk dat crackdown geen splitscreen heeft omdat het vrij lastig zou worden met de uitwerking ervan, een sandbox game in splitscreen..? GTA san andreas had een 2-player optie maar die was vrij dramatisch..

Btw, je zegt ook splitscreen, maar ik denk dat je daarmee offline coop bedoelt niet..?

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ga jij je dan maar is afvragen wat LAN betekent.

met split-screen wordt bedoeld dat je het beeld (screen:eek:) met iemand deelt (split:eek:). dat betekend dus dat je 1 tv gebruikt. hoeveel xboxen kunnen er op 1 tv? maar liefst 1.
    LAN. een afkorting voor Local Area Network. dit netwerk loopt ook in jou huis. met een LAN zijn computers/xboxen via een LAN-kabel verbonden met elkaar. dat kan dus nooit 1 pc/tv zijn, dus ook geen split-screen.
    wat jij waarschijnlijk bedoelt is co-op, en dat kan je wel via LAN doen.
    want met co-op wordt alleen maar bedoelt dat je samen werkt met andere spelers tegen de computer (bij games)

dus zeg alsjeblieft niet dat ik nog nooit via LAN heb gespeeld...

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Trouwens, ze vergelijken het met crackdown in Gears of War zat toch ook een splitscreen waarom zouden ze het er snel ff uit halo halen dan?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Splitscreen, hoop ik zeker dat dat erin komt. Is altijd leuk met 16 maten knallen op 4 xboxen!

5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je lanned met halo 2 via system link kan je wel degelijk split-screen gebruiken ( meestal word dit ook gebruikt)... als je 2 xboxxen hebt kan je met 8 mensen spelen... 4 per xbox... via... jawel.. splitscreen...

Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  6. JeePee

JeePee Guest

Maar het missen van splitscreen wil niet zeggen dat de LAN-functie er ook is uitgehaald. Je kan namelijk zonder splitscreen nog gewoon gaan LANnen (zoals bij PGR:cool:. Maargoed, iedereen weet wel wat het betekend denk ik. Het is gewoon een vage discussie.

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Je zei dat ze splitscreen weg gingen halen, als dat zo is dan moet je 8 tvs, 8 xboxen en 8 exemplaren van H3 hebben om een 4vs4 te spelen (zoals bij rainbow six, wat voor mij best wel een domper is, ookal heb ik het spel niet :+) lijkt mij niet echt handig

ALS je dan split, zoals bij Halo, dan kun je met 2 tvs, 2 xboxen en 2 exemplaren spelen met 8 man. Dit is altijd zo geweest, en dat weet je best.
    Of je bedoelt de optie splitscreen in het menu waarmee alleen met 1 xbox met meerdere spelers op 1tv+xbox speelt (wat je ook bedoelt afgeleid uit deze post), dan maakt het niet uit dat ze splitscreen weg doen, gebruikte die optie meestal nooit. Misschien volgende keer wat duidelijker zijn, dan zou deze discussie niet bestaan hebben ;)

Btw je kunt geen co-op doe via LAN alleen op 1 xbox

8. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok even wat anders dan zie saaie splitscreen discussie...hebben jullie die gameplay al gezien die er is uitgelekt.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Welke gameplay als ik vragen mag? :)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat bedoelde ik. :)

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Deze http://www.youtube.com/watch?v=ygDfGB7Lca4&eurl=
    er staan op youtube in de lijst aan de rechter kant nog wat andere, maar die zijn al wat ouder.

Er zit eigelijk niet zoveel boeiends in deze 'gameplay' maar toch :+

12. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    tis altijd beter dan niets.

maar ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de vernieuwde wapen modellen.
    alleen het herladen mogen ze iets verder doen, voor de rest ziet et er tof uit.

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    joepie het is weer vrijdag.. vannacht na het uitgaan even de bungie update lezen.. als ik in staat ben om het te lezen of uberhout snachts thuis te komen..

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik weet niet of ik eroverheen lees maar ik zie dus echt niet iets concreets over Halo3 gezegd worden in dit waardeloze bericht. :{

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In die van jou ook nie :+ Ik besteed er meestal gewoon geen aandacht aan.

@Party, vind ik idd ook en ik denk ook wel dat bij het reloaden nog wel aanpassingen worden gemaakt.

16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat toch om co-op of ben ik nou zo gek?
    co-op bij halo is de campaign en die kun je niet spelen met meer dan 2 mensen. althans, nog niet. dus snap niet waarom je er nou weer 6 andere mensen bij betrekt.

17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik snap niet waarom ING een vrij bekende site zulk nieuws op de pagina gooit. Ze lullen maar wat weg, dit is gewoon een mening die als feit wordt afgedaan...

18. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We moeten wel niet vergeten dat al deze dingen van de Béta versie zijn opgenomen. In tegenstelling tot een demo is een béta een nog niet afgewerkt product. Dus het zou oneerlijk zijn als je nu al conclusies begint te trekken over de graphics/gameplay/bugs/enz. van halo 3.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    veel gezeik om niks :+
    heb zelf ff ook gelezen, het is soort van beschouwing over co-op in H3, verder niks, niks over splitscreen blijkbaar volgende keer als je iets post wat duidelijk zijn (willem was het dacht ik)

20. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?cid=9562

De nieuwe Bungie update is vet en vooral de nieuwe teaser walkpaper:p En info over hoe de controls zijn. Het enige nadeel is dat bungie misschien van plan is om de beta aan het einde van de lente te lanceren:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina