Volgens mij is vandaag de RAW al uit en morghe vroeg is de subbed uit op dattebayo. http://bt.saiyaman.info/ voor de RAW je moet [S^M] Naruto Shippuuden 01 RAW.avi hebbe.
Eindelijk werdt es tijdn naruto begint eindelijk weer vet te worden xD elke naruto fan moet dit weer checke... !!
Ik vond het begin alleen vaag...kan me voorstellen dat als je manga niet hebt gelezen niet echt weet waar het ineens over gaat. En wie Sai en Yamato dan zijn
Het is een stukje van wat komen gaat. Spoiler Dat naruto achter sasuke aan gaat met sakura meer vertel ik niet xD
Ik vond het toch wel een geslaagde aflevering. Beter dan die fillers in ieder geval. En het verhaal moet natuurlijk weer een beetje opbouwen, als ze zich aan de manga houden beloofd het in ieder geval een leuk seizoen te worden
Is dit nog bezig, mijn hele klas kijkt zo ong naar Naruto. Ik herinner me nog dat ik aflevering 1 had gedownload :B. Zal eens wat meer downloaden, moet One Piece ook nog afkijken. Bij welke aflevering zit Naruto nu, al aardig in de honderd?
heb jij in een doosje geleefd? Naruto: 1-135 (het officiele verhaal) 136-220 (fillers-niet noodzakelijk om te kijken) Naruto 2: 1-2 (vervolg op het officiele verhaal - stuk verder in de tijd), deze serie loopt vanaf vorige week... en zal dus nog wel een tijdje doorgaan. Dus aardig in de 200, misschien in de toekomst wel in de 300
Slecht... ik vond ut nog erger dan slecht... Denk aan i love you mr.postman WTF waar ging dat nou weer over al die dingen. Maar goed nu zijn de fillers gestopt en neem ik aan als ze zich loyaal aan de manga houden dat het ook een stukje bloederiger wordt chill .
Ik vond de fillers wel meevallen (Ik heb ook maar de eerste paar fillers gezien) In het begin vielen de fillers wel mee, maar ik hoorde dat het de laatste tijd echt bagger was.
Mjoah, sommige filler arcs waren best aardig om te kijken. De eerste 2 hadden zelfds nog iets met de zoektocht naar Sasuke te maken *gasp* en die ene met Anko waarin Naruto nog Kyuubi ging + een goede Kuchiyose no Jutsu was ook zeer goed te doen. Maar voor de rest...