ik vind dat jij alle mensen maar op een grote hoop gooit om het zo maar eens te zeggen.... ik luister het gewoon omdat ik het mooie muziek vind en niet omdat me vrienden er naar luisteren of dat het nu in is... en er zitten echt geen 2 verschillende loopjes/deuntjes in een nummer dat zijn er veel meer ... en bij rock kun je daar net zo goed van zeggen dat het gasten zijn die daar maar beetje op gitaar staan te hengsten en er wat bij zingen... maar goed ieder zijn eigen smaak en dat is maar goed ook en dat ritme valt ook wel mee natuurlijk is het stamp ritme anders ist geen jumpstyle/ hardcore/hardstyle maar om weer ontopic te gaan: lijkt me echt super vet als ze sneeuw, regen, slecht wegdek, bladeren die vallen, ijzel/hagel, storm, wolkbreuken, onweer etc er in kunnen verwerken
Ik kan zowat niet wachten op deze game en ik hoop dat er veel en leuke features etc inkomen. Dat idee van ToadHead vind ik ook er gaaf, van dat je pas bepaalde auto's kan jatten als je een bepaalde vaardigheidsskill etc hebt. Zodat je niet ff in de snelste auto's wegrijd zonder dat iemand daar iets van merkt ofzo.
idd das ook wel een goede of met dingen jatten dat je begint met kleine dingen uit ene supermarkt/winkel naar grotere dingen
@snike888 wat zou het uit maken als er een Jump zender in komt het is niet alsof je verplicht bent er naar te luisteren. De gene die het wel leuk vinden kunnen er naar luisteren. Er komen 120% zeker een heleboel muziek zenders in GTA4 daar kun je vanop uit gaan en er zal vast een zender bij zitten die je leuk vind. En het zou ook leuk zijn dat in mate je het spel vorderd je een pakeergarage kan krijgen waar je al je echt een heleboel auto's in kan plaatsen en je naar al je pracht autos kan lopen om vervolgens je auto te kiezen. En niet zoals in GTA SA waarbij het max aantal autos in een garage 4 was. Want zeg nou zelf een mega grote hangar waar je net 4 miezerige autos in kan stoppen. Dan heb ik nog liever net als in GTA VC bij de auto handelaar waar je 4/5 grote garages naast elkaar had waar je weer een aantal autos in elk kon stoppen. En het stelen idee lijkt me ook wel leuk je breng het naar een pawnshop om te verkopen maar dat je ook daadwerkelijk je gestolen goederen naar je hide out kan brengen en ze daar kan uitstallen. Ook zal het leuk zijn als je je wapens naar je hide out kan brengen om ze daar neer te leggen/hangen om een nieuwe wapen te pakken. Maar dat je later je eigen wapen en het aantal munitie dat je daar had verborgen weer kan oppaken.
Ik zou het persoonlijk ook wel leuk vinden als je meer in de auto moet gaan doen. Voor objectives auto's stelen en zo, want het spel heet toch de grote auto diefstal. Daarnaast mogen ze er van mij ook wel echte auto's in stoppen. Zoals The Getaway had.
Dat is totaal on-GTA. Dan gaat de lol van het ongecompliceerde raggen met een auto ervanaf en neemt het spel zich veel te serieus. Dat doet GTA niet, en daarom is het zo geweldig. Zit er alledrie al in.
De seizoenen veranderen met de loop van de verhaallijn. daardoor kunnen de missies afgesteld worden op het weergedrag zo zou je het kunnen oplossen
of je zou zelf je siezoen kunnen kiezen, door bij "onder duiken"te kiezen, en dan kan je dus kiezen hoeveel maanden je overslaat.
WTF? Hoe weet jij dat nou weer Ik heb zeker ergens GTA4 info gemist Maarja zou wel sweet zijn. Ik hoop wel dat er verder genoeg veranderd aan de gameplay. Ik vond bij GTA3/Vice City/San Andreas de missies na verloop van tijd een beetje vervelen. Het was gewoon steeds meer van hetzelfde. Maarja tot nu toe is iedere "echte" nieuwe GTA steeds een heel stuk verbeterd sinds zijn voorvanger. In feite waren Vice City en San Andreas eigenlijk meer "add-ons" op GTA3 als ik dat zo mag zeggen (natuurlijk zijn het geen echte add-ons maar de games lijken wel veel op elkaar qua graphics en gameplay)
niet helemaal... ik heb met SA nooit gehad dat ik skills moest upgraden om een bepaalde auto te jatten... kan aan mij liggen hoor
Jah en het auto-systeem in San Andreas vond ik ook niet zo heel erg brilliant Je kon wel voor veel te veel geld je auto ietsjes upgraden maar het was niet erg uitgebreid ofzo
Dat mag van mij wel zo blijven, er mogen wel wat nieuwe onderdelen in maar niet teveel. Ik hoop het verhaal zich vooral in een drukke stad afspeelt. Dan kan je op een overvolle straat wat mensen opblazen. Ik vond dat in GTAA toch wel wat weinig mensen te vinden waren.
Het upgraden zou leuk zijn als het ook de auto wordt die standaard in je garage staat. In San Andreas kon je er heel veel tijd aan besteden en dan wordt je beschoten en en is je auto stuk...
wat ik wil met gta 4 is een stel verbeterde graphix(of hoe je het ook mag schrijven) de map is groot genoeg bij san andreas alleen moet er wat meer te doen zijn, en kleren kopen moet uitgebreider (meer kleren variaties enz net als bij saints row) en niet zo lang laden, ik wil alle autos kunnen tunen niet alleen bepaalde en daar ook meer keuze en ik geloof ook dat ze dat gaan doen dus ik ben tevreden
Ja leuk we willen allemaal wat maar beetje gaar om nu al 500 posts te maken over wat je wil terwijl het spel nog niet uit is, er is zelfs helemaal geen informatie.
Wat is er mis met een gezonde portie speculatie? Zolang mensen elkaar de hersens niet inslaan om hun meningen, is er niks aan de hand.
Ik hoop ook dat het spel wat uitgebreider word, er moet meer te doen zijn. Ik hoop dat het met de besturing goed zit, op de pc valt deze me een beetje tegen
600e post trouwens Maar wat als je de verhaallijn hebt uitgespeeld? Dan zou je op dat laatste seizoen vastzitten. Als ze er seizoenen indoen dan moet je die nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld zelf in kunnen stellen. Of ze maken verschillende weertypen in bepaalde gebieden dat zou ook kunnen.. Al zouden seizoenen wel leuker zijn natuurlijk.